Call center şi platformă online pentru sesizarea neregulilor la alegerile prezidenţiale

Call center şi platformă online pentru sesizarea neregulilor la alegerile prezidenţiale

Asociația Expert Forum, membră a coaliției FiecareVot, a anunţat că organizează un centru de informare și asistență electorală pentru cele două tururi ale alegerilor prezidențiale.

„Vom răspunde celor mai frecvente întrebări legate de ziua votului și vom oferi asistență pentru sesizarea neregulilor. Punem la dispoziția alegătorilor și tuturor celor interesați numerele de telefon Telverde 0800 080 200 (pentru România, gratuit) și +40212 039 020 (cu tarif normal, pentru străinătate). Serviciul Telverde va funcționa pe 8 și 22 noiembrie între orele 12 și 21, iar pe 9, 10, 23 și 24 noiembrie între 7 și 22. Ne găsiți și online, pe platforma www.votcorect.ro prin intermediul căreia se pot sesiza nereguli privind zilele votului în țară și în străinătate. De asemenea, VotCorect include o secțiune cu răspunsuri la întrebări frecvente, explicate: proceduri de vot sau legate de organizarea alegerilor, decizii ale birourilor electorale, aspecte referitoare la votul prin corespondență, lista secțiilor de votare și altele”, se arată într-un comunicat de presă al asociaţiei.

De remarcat, că la alegerile din luna mai, prin intermediul serviciului Telvede s-au primit peste 1500 de apeluri și mesaje iar prin platforma VotCorect au fost transmise aproape 1300 de sesizări. Peste 500 dintre plângerile scrise legate de probleme la votul în străinătate au fost direcționate către Ministerul Afacerilor Externe pentru a identifica soluții pentru alegerile prezidențiale. Astfel, sesizările transmise de utilizatorii serviciului sunt direcționate către instituțiile publice relevante, cu scopul pentru a găsi soluții și pentru a schimba legislația la alegerile următoare.

Mai multe detalii despre serviciul de asistență electorală se pot consulta pe www.votcorect.ro.

Lasă un comentariu

Your email address will not be published.