Conservatorii acuză: Drumul de legătură între Micalaca și Vlaicu e doar propagandă electorală a primarului

Conservatorii acuză: Drumul de legătură între Micalaca și Vlaicu e doar propagandă electorală a primarului

Anunțata intenție a edilului-șef de a construi un drum de legătură între cartierele Micalaca și Aurel Vlaicu a fost trecută de președintele conservatorilor arădeni la categoria „și altele” și sancționată ca fiind propagandă electorală.Pe scurt, Mircea Purcaru a dorit să îi atragă atenția primarului Gheorghe Falcă asupra faptului că intenția acestuia de a construi respectivul drum de legătură se încadrează perfect în lungul șir de studii de fezabilitate plătite în ultimii ani de municipalitate, însă rămase fără finalitate. „Gheorghe Falcă ne anunță, cu emfază, de intenția sa de a face un drum de legătură între cartierele Micalaca și Aurel Vlaicu. Ideea este bună, doar că este, în primul rând, electorală. Se vor cheltui, din nou, circa 500 de milioane de lei pentru un studiu de fezabilitate care se va alătura altor multe studii de fezabilitate plătite și rămase fără finalitate. Practic, este vorba despre bani dați clientelei politice. Drumul de legătură ar urma să treacă prin curtea CET și peste mai multe proprietăți private, către gară și Vlaicu. Îmi aduc aminte cum Gheorghe Falcă promitea, în 2006-2007, când ministru al transporturilor era Traian Băsescu, promitea mutarea căii ferate în afara orașului. După aceea, a uitat de promisiune și a promis panouri fonoabsorbante în Micalaca. De zece ani, de când Gheorghe Falcă e primar, nu s-a mai gândit deloc la protecție fonică pentru locuitorii din Micalaca. În schimb, s-a cheltuit în ultimii ani pe spații verzi, pe asfaltări îndoielnice, în nici un caz pe proiecte de anvergură, ceea ce denunță lipsa de strategie a primarului ”, e de părere liderul conservator. Acesta exemplifică, printr-un șir de promisiuni făcute de primar dar neonorate, cum banii orașului sunt cheltuiți, în mod deliberat, pe iluzii.Bani cheltuiți doar pe promisiuniPrintre exemplele enumerate de Mircea Purcaru se regăsește și o mai veche intenție a edilului-șef de a construi o parcare supraetajată în Piața Mihai Viteazul, dar și reabilitările făcute „după ureche” în oraș. „Reabilitarea liniilor de tramvai, de pildă, s-a făcut fără a se gândi la o structură a traficului diferită față de acum 20 de ani. Traficul din Micalaca ar fi putut fi mai fluent cu linii de tramvai îngropate. Nici un proiect major nu a fost pus în practică de Gheorghe Falcă în cei zece ani, deși primarul este inginer și ar fi trebuit să gândească proiecte de anvergură, care să lase amprenta inginerului în municipiu. Mai mult, primarul ne-a amăgit cu o parcare supraetajată în Piața Mihai Viteazul, dar banii s-au dus pe studii de prefezabilitate și fezabilitate, în timp ce piața arată la fel că în urmă cu zece ani, cu mici modernizări. Desigur, primarul nu s-a gândit nici la străzi, care arată ca acum 50 de ani. Un exemplu clar e strada Andrei Șaguna, recent asfaltată, care deja are denivelări. Asfaltul parcă a fost pus în scârbă, iar cei care au lucrat acolo parcă nu ar fi fost plătiți, ci i-ar fi făcut un cadou primarului cu acea asfaltare”, mai arată Mircea Purcaru..google {left:100%;display:inline-block;position:fixed}

займ на карту без процентов

  1. „bai” Purcare , vezi-ti de P(or)C(ii) tai !

    Raspunde

Lasă un comentariu

Your email address will not be published.