Reprezentanţii asociaţiilor de proprietari din Arad sunt invitaţi la Primărie în plină vânzoleală electorală. În plus, au şi un termen (nerealist) până la care să se conformeze într-o chestiune care, mai mult sau mai puţin întâmplător, nu suportă amânare. Păi cum altfel, din moment ce alegerile bat la uşă şi trebuie arătat tuturor cine e „tartorul” în Arad!
Situaţia a fost taxată, pe bună dreptate, de Uniunea Locală a Asociaţiilor Locative (ULAL) Arad.
„În plină campanie electorală preocupările Primăriei Arad sunt din ce în ce mai variate iar formele de comunicare variază între online și offline în funcție de gravitatea subiectului. Un aspect aparent important și urgent în această perioadă se dovedește a fi «buna organizare a recensământului general agricol și al recensământului populației și a locuințelor». Acesta este subiectul celui mai recent comunicat primit în cutiile poștale de asociațiile de proprietari din Arad din partea Primăriei Arad. Solicitarea primăriei se referă la afișarea la loc vizibil a numărului administrativ (numărul casei) pe clădire. Procedura nu ar fi greu de aplicat dacă într-adevăr toate asociațiile de proprietari ar avea un astfel de număr administrativ atribuit. Conform comunicatului, fiecare asociație de proprietari ar trebui să aibă afișat la loc vizibil un suport material sau o plăcuță cu adresa completă: Denumirea străzii, numărul administrativ, numărul blocului și scara – afișate până cel târziu la data de 29.08.2020. După această dată Primăria anunță și faptul că se vor face verificări”, a spus Dorina Lupşe, preşedintele ULAL Arad.
„La înființare însă multe asociații nu au avut un număr administrativ (de casă) atribuit iar altele nu au deloc un astfel de număr. Indiferent dacă au un astfel de suport sau nu în prezent, asociațiile trebuie să se asigure că datele de pe suport/plăcuță sunt complete și includ acest număr administrativ. Pentru a obține numărul administrativ aceștia sunt îndeamnați să folosească Serviciul Relații cu publicul al Primăriei. Intervalul de timp acordat cât și modalitatea prin care Primăria a ales să comunice cu asociațiile de proprietari sunt cel puțin nepotrivite. Dacă este o situație care trebuie rezolvată în mai puțin de 10 zile lucrătoare există mijloace mult mai potrivite prin care să fie anunțați public fiind un subiect de interes general (presa, televiziune, platforme social media, radio) iar procedura care se solicită pentru a obține numărul administrativ și a realiza acele suporturi cu siguranță nu se încadrează în intervalul solicitat. Deși această situație există la asociații de foarte mult timp nu a existat nici un moment mai oportun pentru a se realiza acțiuni de verificare sau chiar solicitări de acest tip. Este curios cum aceste obligații au devenit atât de urgente în timpul campaniei electorale, cât timp altele cu un impact mult mai semnificativ asupra populației sunt ignorate și amânate”, a mai precizat Lupşe.
Omul a realizat ca trebuie sa transmita niste mesaje electorale si nu prea stie cui si nici unde . Daca vreodata l-ar fi interesat problemele oamenilor le-ar fi stiut adresele pe de rost.
omul dracului face ca dracu
Numere ca numere dar unde se pot cumpara. Eu caut de mult si nu gasesc.