DDAC face angajări. Ce posturi scoate la concurs, care sunt cerinţele şi când vor avea loc probele

DDAC face angajări. Ce posturi scoate la concurs, care sunt cerinţele şi când vor avea loc probele

Direcţia de Dezvoltare şi Asistenţă Comunitară Arad a anunţat organizarea unui concurs pentru ocuparea mai multor posturi vacante în cadrul instituţiei.

Concursul va avea loc în data de 22 noiembrie 2016, la ora 10 (proba scrisă) şi în data de 24 noiembrie 2016, la ora 10 (proba interviu) la sediul Direcţiei de Dezvoltare şi Asistenţă Comunitară Arad, situat în Arad, Calea Radnei, nr. 250.

Iată posturile scoase la concurs:

Compartimentul Juridic
Consilier juridic – clasa I, grad profesional debutant – studii superioare lungă durată în domeniul juridic

Cerinţe specifice ocupării funcţiei publice:

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul juridic, respectiv specializarea drept

– abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare: gândire critică şi analitică, capacitatea de a lucra eficient în echipă, creativitate şi iniţiativă în elaborarea unor documente, abilităţi de comunicare.

Serviciul Autoritate tutelară
Consilier – clasa I, grad profesional asistent – studii superioare lungă durată în domeniul juridic

Cerinţe specifice ocupării funcţiei publice:

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul juridic

– vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice – un an

– abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare: gândire critică şi analitică, capacitatea de a lucra eficient în echipă, creativitate şi iniţiativă în elaborarea unor documente, abilităţi de comunicare.

Compartimentul Achiziţii Publice
Consilier juridic – clasa I, grad profesional debutant – studii superioare lungă durată în domeniul juridic

Cerinţe specifice ocupării funcţiei publice:

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul juridic, respectiv specializarea drept

– abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare: gândire critică şi analitică, capacitatea de a lucra eficient în echipă, creativitate şi iniţiativă în elaborarea unor documente, abilităţi de comunicare.

Serviciul Prestații sociale
Consilier – clasa I, grad profesional debutant – studii superioare lungă durată
Studii de licență sau masterul în unul dintre următoarele domenii: asistență socială, juridic, economic

Cerinţe specifice ocupării funcţiei publice:

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; studiile de licență sau cele de masterat în unul dintre următoarele domenii: asistență socială, juridic, științe economice.

– abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare: gândire critică şi analitică, capacitatea de a lucra eficient în echipă, creativitate şi iniţiativă în elaborarea unor documente, abilităţi de comunicare

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea 188/1999 – privind Statutul funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare.

Concursul constă în:

  • selectarea dosarelor de înscriere – în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor;
  • proba scrisă – programată în data de 11.2016, ora 10,00;
  • interviul – în maximum 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise;

Dosarele candidaţilor vor fi preluate de secretarul comisiei de concurs la sediul instituţiei în perioada 21.10.2016-09.11.2016, între orele 9 -12.

Acestea vor conţine în mod obligatoriu documentele prevăzute la art. 49 din HG 611/2008, pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările și completările ulterioare.

Condiţiile de participare la concurs, bibliografia, conţinutul dosarului de înscriere la concurs se afişează la sediul instituţiei(Calea Radnei, nr. 250) şi pe site-ul instituţiei www.ddacarad.ro.

Relaţii suplimentare se obţin de la sediul instituţiei – Compartimentul Resurse umane, telefon 0257/220212 şi pe site-ul www.ddacarad.ro.

Lasă un comentariu

Your email address will not be published.