De ce să țineți cont când angajați un organizator profesionist

De ce să țineți cont când angajați un organizator profesionist

Este posibil să aveți acel prieten a cărui casă sau apartament este un exemplu strălucit de organizare și care pare să trăiască fără dezordine. Vă tot propuneți să vă organizați, dar, la fel ca acel teanc de foi sau reviste pe care trebuie să le sortați, să începeți este ceva ce evitați.

Un organizator profesionist poate fi o modalitate de a vă împinge de la planificare la acțiune atunci când vine vorba de dezordinea și curățarea spațiului dvs. Iată cum să găsiți specialistul în organizare potrivit pentru dvs.

Cereți referințe

Ca și în cazul majorității profesioniștilor din domeniul serviciilor, referințele sunt cea mai bună resursă pentru a obține recomandări și informații despre munca, procesele și fiabilitatea acestora.

Obțineți trei sau mai multe referințe de la foști clienți înainte de a angaja un organizator profesionist – sau pe oricine altcineva care va veni în casa dvs. pentru a face o treabă.

Fiți clar cu privire la nevoile dvs.

Organizatorii profesioniști oferă multe servicii. Unii sunt specializați în domenii specifice, cum ar fi organizatoare pentru dosare sau dezordinea garajului, în timp ce alții efectuează diverse sarcini.

Câteva dintre serviciile pe care le oferă organizatorii profesioniști includ:

  • Gestionarea hârtiilor
  • Sisteme de birou la domiciliu
  • Organizarea rezidențială
  • Organizarea afacerilor
  • Managementul timpului
  • Managementul programului de familie
  • Consultanță Feng shui
  • Sisteme de organizatoare pentru dulapuri
  • Organizarea și curățarea calculatoarelor

Obțineți asistență adecvată specificând care sunt zonele din casa dvs. care au nevoie de cea mai mare atenție organizatorică. Un organizator eficient va identifica pașii de urmat, consumabilele tip organizatoare de achiziționat și alte elemente de care ați putea avea nevoie. Apoi, atunci când organizatorul profesionist vine la dvs. acasă, o consultare inițială vă va ajuta să restrângeți domeniul de aplicare a lucrării.

Comparați tarifele și taxele suplimentare

Tarifele pentru organizatorii profesioniști variază în funcție de locație și experiență. Onorariile pot fi bazate pe proiect sau pe oră. Unii vor percepe o taxă extra pentru anumite lucrări.

Costurile suplimentare pot include:

  • Instrumente de organizare, cum ar fi organizatoare, pubele și coșuri
  • Transportul gunoiului
  • Livrare de donații
  • Instalarea de dulapuri personalizate

În ciuda costurilor inițiale, veți economisi probabil bani atunci când evitați să cumpărați cutii, organizatoare sau sisteme de depozitare care nu funcționează în spațiul dvs. De asemenea, veți economisi timp la cumpărături atunci când veți putea vedea două dintre sticlele de șampon preferate deja în dulapul din baie.

Unii organizatori profesioniști vă pot spune dacă merită să încercați să vindeți obiectele dvs. nedorite sau nefolosite, ceea ce v-ar putea ajuta să transformați organizarea într-o oportunitate de a face bani. De exemplu, dacă aveți obiecte de colecție de care vreți să scăpați, organizatorul profesionist vă poate ajuta să găsiți pe cineva care să le vândă, fie în consignație, fie prin intermediul unor puncte de vânzare online.

După conversație și consultanță, organizatorul profesionist vă va prezenta o estimare a timpului și a cheltuielilor implicate. Este întotdeauna o idee bună să obțineți cel puțin două estimări pentru lucrări mai mari, cum ar fi o reorganizare completă a bucătăriei sau o curățare și organizare a garajului. Obțineți un contract scris care să prezinte costul, amploarea și timpul necesar pentru proiectul dvs. înainte de a face o plată și păstrați o listă cu ceea ce a fost făcut și ceea ce mai trebuie finalizat.

Asigurați-vă că vă simțiți confortabil cu stilul lor de lucru

Există la fel de multe stiluri de organizare profesională precum există organizatori. Unii preferă să lucreze independent, în timp ce altora le place să lucreze cot la cot cu proprietarul casei.

Multe persoane care au nevoie de un organizator se simt jenate de munca necesară și se tem să nu fie judecate. Dar nu lăsați aceste sentimente să vă împiedice să angajați un organizator. Profesioniștii au experiență cu toate nivelurile de dezordine, dezorganizare și dezordine și vă vor oferi un feedback onest cu privire la ceea ce trebuie să se întâmple pentru a crea calmul din haos în viața și casa dumneavoastră.

Lasă un comentariu

Your email address will not be published.