Din dorința de a-și surprinde în continuare clienții, Lidl România vine pe piața românească cu o ofertă inedită.
Retailerul german a lansat astăzi magazinul online de vacanțe, cu pachete turistice pornind de la 79 euro de persoană pentru cinci nopți cu mic dejun inclus la un hotel de trei stele în Mamaia și ajungând la 999 euro de persoană pentru un sejur de 7 nopți la patru stele all inclusive în Republica Dominicană.
Pentru oferirea pachetelor turistice pe www.lidl-tour.ro, Lidl va colabora cu agenții de turism renumite, precum: TUI TravelCenter și Karpaten Turism.
Lidl mai oferă serviciul de turism Lidl Tour și în Germania, Austria, Elveția (Lidl-Reisen), Olanda (Lidl-Reizen) și Italia (Lidl-Viaggi).
Vacanțele disponibile prin Lidl Tour vor putea fi rezervate și achiziționate exclusiv online, pe www.lidl-tour.ro, și prin intermediul hotline-ului dedicat, 0800 896 242.
Ofertele Lidl Tour vor putea fi consultate în cadrul unei broșuri dedicate, cu apariție lunară, disponibilă în toate magazinele Lidl din țară, pe site-ul www.lidl-tour.ro, dar și pe pagina de Facebook a magazinului online cu vacanțe.
Retailerul german Lidl a intrat anul trecut în top trei retaileri din România, după rețeaua Kaufland și grupul francez Carrefour, depășind Metro Cash&Carry.
Lasă un comentariu