Rețeaua de socializare Facebook a reușit să-și pună în cap mare parte din utilizatori, după ce reprezentanții săi au luat decizia de a scoate de pe platformă un videoclip postat de un grup suedez.
Clipul avea drept scop conștientizarea asupra pericolului cancerului mamar și fusese postat de grupul Cancerfonden. În imagini, sânii femeilor erau reprezentați prin cercuri roz, fiind totodată explicate și metodele de detectare a nodulilor suspecți.
Imaginile au fost considerate „ofensatoare” de către rețeaua de socializare.
Ulterior, reprezentanții Facebook și-au cerut scuze, în mod oficial, explicând că a fost vorba doar despre o decizie incorectă.
Într-o declarație acordată BBC, o purtătoare de cuvânt a Facebook a precizat că în prezent imaginile campaniei suedeze au fost aprobate.
„Ne pare foarte rău, echipa noastră procesează milioane de imagini publicitare în fiecare săptămână, iar în unele cazuri interzicem în mod incorect”, a explicat aceasta.
Înainte ca Facebook să revină asupra deciziei, Cancerfonden declarase într-o scrisoare deschisă către Facebook că respectiva campanie „nu a fost menită să ofenseze”.
Facebook a provocat nemulțumirea internauților și luna trecută, atunci când a cenzurat celebra fotografie a fetiței pline de arsuri care fuge după un atac cu napalm în timpul războiului din Vietnam, pe motiv că prezenta nuditate.
Lasă un comentariu