Dedeman, liderul național în retailul materialelor de construcții, cu capital 100% românesc, împlinește în acest an 25 de ani de existență.
Aniversarea celor 25 de ani de activitate este marcată și de adoptarea unei noi identități vizuale temporare, care va fi folosită până la sfârșitul anului, scrie Profit.ro.
Cifre importante la aniversarea a 25 de ani:
– de la 12.000 de produse prezente pe rafturile magazinelor în 2001 gama de produse s-a extins până la peste 45.000 de repere în prezent
– în 2010 Dedeman a devenit lider de piață după cifra de afaceri
– 2011 a fost anul în care numărul de angajați a depășit 5000; în prezent numărul acestora depășește 9400
– în 2012 Dedeman a devenit lider în bricolaj și ca număr de magazine, deschizând la Râmnicu Vâlcea unitatea cu numărul 28; în prezent rețeaua națională este compusă din 45 de magazine
– la începutul lui 2016 Dedeman a devenit patrulea cel mai mare jucător din bricolaj în Europa Centrală și de Est conform unui studiu realizat de PMR, din Polonia.
– în 2016 cifra de afaceri a companiei a depășit 1 miliard de euro.
Lasă un comentariu