Cine s-ar fi gândit că în spatele principiului care guvernează compania de zboruri low cost EasyJet, ale cărei reclame se bazau pe sloganul „siguranță la preț redus”, se află reparații cu bandă adezivă?!
O imagine surprinsă de un pasager al companiei a reușit să strice complet imaginea EasyJet, după ce aceasta a fost postată pe o rețea de socializare.
Fotografia postată pe Twitter de utilizatorul @adtomwood îl arată pe unul dintre mecanicii companiei cum realizează etanșeitatea unuia dintre motoare lipind bandă adezivă.
Oficiali ai companiei au încercat să repare gafa, explicând că nu este vorba de o reparație propriu-zisă, ci de o cosmetizare a aeronavei, scrie mirror.co.uk.
Imaginea a devenit virală pe rețelele de socializare, ridicând numeroase semne de întrebare cu privire la procedurile stricte urmate de personalul de la sol însărcinat cu reparațiile aeronavelor care urmează să plece în cursă.
FOTO: rsvlts.com
Lasă un comentariu