IMPORTANT pentru abonați: Programul casieriilor Companiei de Apă Arad și al magazinelor Enel

IMPORTANT pentru abonați: Programul casieriilor Companiei de Apă Arad și al magazinelor Enel

Compania de Apă Arad și Enel anunţă abonaţii că miercuri, 15 august 2018, de sărbătoarea Adormirii Maicii Domnului, casieriile vor fi închise.

Joi, 16 august şi vineri 17 august 2018, casieriile vor avea program obişnuit de lucru cu publicul.

Abonaţii pot achita facturile de apă şi de canalizare şi la BCR (numerar, card, ATM, alte aparate bancare, prin internet banking şi prin transfer bancar ), Banca Transilvania (alte aparate bancare, internet banking, transfer bancar), CEC Bank ( numerar/ card, direct debit şi transfer bancar), Banca Mureşul şi la Trezorerie ( transfer bancar), se arată într-un comunicat de presă al CAA.

Miercuri, 15 august, în ziua liberă, dispeceratul, echipele de intervenţie, dar şi reprezentanţii societăţii care asigură buna desfăşurare a proceselor de alimentare cu apă şi preluare a apelor uzate vor răspunde apelurilor de urgenţă. La telefonul dispeceratului apă, muncipiul Arad 0257/ 234883 apelurile vor fi preluate non-stop. Apelurile către telefonul dispeceratului canal, municipiul Arad 0257/ 281373 vor fi preluate între orele 07,00 – 23,00.

Echipele de intervenţie ale companiei vor acţiona pentru ca eventualele avarii sau disfuncţionalităţile apărute în sistemul de alimentare cu apă să fie remediate în timp util, se mai arată în comunicat.

De asemenea, toate magazinele Enel din judeţele Timiş, Caraş – Severin, Arad şi Hunedoara vor fi închise miercuri, 15 august, 2018, zi liberă legală.

În celelalte zile, magazinele Enel vor funcţiona după programul obişnuit: de luni până vineri, programul de funcţionare este de la ora 8 la ora 16.

 Clienții pot găsi informații privind evidența facturilor de energie electrică, calculator tarifar, soldul şi plățile efectuate precum şi înregistrarea indexului fie prin intermediul aplicației pentru telefonul mobil MyEnel App – ce poate fi descărcată gratuit de pe App Store sau Google Play, fie accesând pagina www.enel.ro secțiunea MyEnel. Pentru transmiterea indexului, se poate apela gratuit InfoEnel la numărul de telefon 0800 07 08 09, pentru serviciul de telecitire.

De asemenea, în secțiunea http://www.enel.ro/ro/clienti.html sunt disponibile ofertele comerciale pentru clienții business şi rezidențiali, clienții având posibilitatea de a transmite solicitări de încheiere a unui contract de furnizare de energie electrică.

În plus, clienţii Enel Energie care doresc să îşi achite factura de energie electrică în această perioadă, pot utiliza modalităţile alternative de plată, precum: numerar prin intermediul rețelelor partenere, ATM–uri (bancomate), debit direct, internet sau virament bancar. Mai multe detalii despre partenerii bancari şi comerciali se regăsesc pe factura de energie eletrică precum şi în secțiunea http://www.enel.ro/ro/servicii-clienti-enel-energie.html

În perioada în care nu este prevăzut program cu publicul nu se vor face preavizări sau deconectări de la reţeaua de energie electrică, anunță Enel.

 

Loading...

Lasă un comentariu

Your email address will not be published.