Începe evaluarea naţională la finalul claselor a II-a, a IV-a şi a VI-a

Începe evaluarea naţională la finalul claselor a II-a, a IV-a şi a VI-a

Ministerul Educației și Cercetării organizează, în perioada 13 mai – 29 mai, evaluarea rezultatelor învățării la finalul claselor a II-a, a IV-a și a VI-a, în toate unităţile de învăţământ care au nivel învăţământ primar şi gimnazial.

În județul Arad, 10.870 de elevi vor participa la evaluările naționale (3.872 de elevi de clasa a II-a, 3.407 de elevi de clasa a IV-a și 3.591 de elevi de clasa a VI-a).

CALENDARUL evaluărilor naţionale la finalul claselor a II-a, a IV-a şi a VI-a în anul şcolar 2024-2025:

  1. Evaluarea rezultatelor învățării elevilor la finalul clasei a II-a:

13 mai 2025 Limbă și comunicare – scris – Limba română

13 mai 2025 Limbă și comunicare – scris – Limba maternă

14 mai 2025 Limbă și comunicare – citit – Limba română

14 mai 2025 Limbă și comunicare – citit – Limba maternă

15 mai 2025 Matematică și Explorarea mediului

16 mai 2025 Limbă și comunicare-scris-citit-Limba română pentru minoritățile naționale

  1. Evaluarea rezultatelor învățării elevilor la finalul clasei a IV-a:

20 mai 2025 Limbă și comunicare-Limba română/Limba română pentru minoritățile naționale

21 mai 2025 Matematică și Științe ale naturii

22 mai 2025 Limbă și comunicare – Limba maternă

  1. Evaluarea rezultatelor învățării elevilor la finalul clasei a VI-a:

27 mai 2025 Limbă și comunicare – Limba română

28 mai 2025 Matematică și Științe ale naturii

29 mai 2025 Limbă și comunicare – Limba maternă

Rezultatele elevilor la evaluările naţionale vor fi supuse unui proces de analiză de către cadrul didactic şi de către colectivul de catedră din fiecare unitate şcolară. În urma acestei analize, cadrul didactic decide, acolo unde este cazul, elaborarea planului individualizat de învăţare al elevului, instrument fundamental de remediere/dezvoltare/orientare care cuprinde informaţii diagnostice şi prognostice în vederea orientării şi optimizării învăţării. Rezultatele evaluării şi planurile individualizate se comunică părinţilor elevilor şi constituie documente din portofoliul educaţional al elevului.

Foto: Arhivă, caracter ilustrativ

Lasă un comentariu

Your email address will not be published.