Hopaaa…! E bai în paradisul liberal!? Florin Galiş a luat o POZIŢIE CRITICĂ la adresa PNL

Florin Galiş, consilier municipal liberal, a luat o poziţie critică pe Facebook la adresa Partidului Naţional Liberal, despre a cărui evoluţie din ultimul an spune că este de natură „să-ţi dea de gândit”.

„Ma uit catre PNL si trebuie sa-mi recunosc incapacitatea de a pricepe ce vrea, cum vrea si de ce. Dincolo de truismul ala ca vrea la guvernare. Mi se pare ca evolutia PNL din ultimul an este una de natura sa-ti dea de gandit. Pozitii publice duplicitare- cum a fost cea pentru legea electorala, cand initial a marsat la alegerea primarilor dintr-un singur tur, revenind apoi cu surle si trambite ca trebuie sa fie, cum e si normal, din doua. Dar asta numai dupa ce PSD–ul visa sa-si maximizeze avantajul oferit de Ordonanta traseistilor si sa comaseze localele cu parlamentarele, pentru ca avantajul productivitatii primarilor sa fie decisiv. Apoi inconsistenta in mesajul public. Lumea nu stie ce valori publice promoveaza PNL, mai ales ca acesta rateaza sistematic marile lui teme : clasa de miljloc, profesiile liberale, capitalul autohton. Sigur ca lupta imotriva coruptiei endemice e o tema. Dar e o tema a DNA. Sigur ca politica externa. Dar acolo actorul principal e Presedintele. PNL asteapta cate un ton, un trend dat de altii si apoi se pune pe el. Nu are mesaj, nu are consistenta, nu e suficient de credibil. Ponta a plecat. Aproape ca nu mai stim ce alceva sa zicem. Dar lupta anti-Ponta nu putea sa tina loc de filosofie politica a unui partid cum e PNL. Chiar nu putem gandi o pozitionare a partidului astuia care sa nu fie redundanta, sa aiba consistenta si sa nu parem eminamente conjuncurali? Nu stiu, dar as vrea sa stiu”, a menţionat Florin Galiş în postarea de pe Facebook.

De remarcat, că Florin Galiş provinde din rândurile vechiului PNL, unde a ocupat funcţia de preşedinte al Organizaţiei Municipale.

1. Șu uite-așa Florin trece în opoziție… sau e mult spus..

Raspunde