Lucrările la noul tunel feroviar de la Bata, aproape finalizate

Lucrările la noul tunel feroviar de la Bata, aproape finalizate

Lucrările la noul tunel feroviar de la Bata se apropie de final, informează CFR Infrastructură Timișoara.

Potrivit reprezentanților CFR Infrastructură Timișoara, stadiul lucrărilor a ajuns la 93,18%: „În această perioadă, pe subtronsonul 2b, avansează lucrările la tunelul Bata precum și în stația Bârzava Nouă cap X. La tunelul Bata lucrările se apropie de final, în acest moment se balastează cu piatră spartă firul 2, se execută buraje tehnologice și profilarea prismei de piatră spartă. În stația Bârzava Nouă se execută lucrări la peroane, clădirile auxiliare, se montează suprastructura căii ferate formată din cadrul șină-traversă în cap X, precum și operațiuni de buraj.”.

Date proiect modernizare subtronson 2b Bârzava Nouă – Ilteu km 569+288 la 533+246 – lucrări de reabilitare a liniei CF Frontieră – Curtici – Simeria parte componentă a Coridorului IV Pan-European pentru circulația trenurilor cu viteză maximă de 160 km/h:

– Valoarea inițială a investiției: 2.188.242.120 lei fără TVA;

– Constructor: Asocierea WEBUILD – FCC Construccion – SALCEF – THALES;

-Consultanță: SC Arex Lider Company SRL – Pegaso Ingegneria SRL – Sistema Ingegneria SRL;

– Sursă de finanțare: fonduri nerambursabile alocate de Comisia Europeană prin Fondul de Coeziune și de la bugetul de stat;

– Lungimea subtronsonului: 36,042 km.

Sursa foto: CFR Infrastructură Timișoara

Lasă un comentariu

Your email address will not be published.