Nădlacul, între experienţa lui Onea şi dorinţa de a schimba lucrurile a lui Mărginean

Nădlacul, între experienţa lui Onea şi dorinţa de a schimba lucrurile a lui Mărginean

Deşi votul dintr-un singur tur rezolvă în mare parte ecuaţia câştigări alegerilor locale, există şi localităţi unde „meciul se joacă”. Este şi cazul oraşului Nădlac, unde în pofida retragerii din cursă a primarului în funcţie, în favoarea lui Mircea Onea (PNL), situaţia a rămas tot pe muchie de cuţit, în sensul că Ioan Radu Mărginean (ALDE) se dovedeşte un candidat redutabil (lucru dovedit şi la precedentele alegeri locale, din postura de independent).

În timp ce PNL (de fapt, fostul PDL Nădlac) s-a erodat în disputele interne dintre tabăra lui Vasile Ciceac (primarul în funcţie) şi cea a lui Mircea Onea (consilier judeţean) în ceea ce priveşte desemnarea candidatului partidului la funcţia de primar, de cealaltă parte Ioan Radu Mărginean a muncit iar rezultatele se văd: acesta are şanse reale de a deveni următorul edil-şef al oraşului. La fel, scăpat din disputa cu Ciceac, Mircea Onea are şansa lui.

Ambii competitori au de luptat însă din greu, pentru că fiecare vot contează. Depinde de numai de ei cum vor reuşi să-i convingă pe nădlăcani, care au de ales între experienţa politică şi administrativă a lui Mircea Onea şi dorinţa de a schimba lucrurile a lui Ioan Radu Mărginean.

Sursa foto: youtube/radio-nadlac.ro

  1. bine ar fi sa castige Nadlacul ca am stat pe loc 20 de ani

    Raspunde
  2. pai ONEA acum o luna cocheta cu PSD-ul ,acum e iar la pnl?neserios total

    Raspunde
    • acum o luna nu era inlaturat Ciceac, de aia era Onea la discutii cu PSD. Intre timp Ciceac se viseaza vicepresedinte de consiliu judetean

      Raspunde
    • A mai declarat prin ziare ca merge si independent. Greu se mai hotareste. Daca asa serios o sa se ocupe si de noi si de oras atunci mai bine ne mutam de aici.

      Raspunde
      • No lasa-ma ca Marginean al tau numai primar se vede.e orbit, doar pe popularitate se bazeaza.promite marea cu sarea ca iti si matura in gradina si iti coseste iarba in curte.trebuia sa astepte putin si el sa urce crescator treptele ierarhice in politica. Vreti promisiuni?daca ies eu primar aduc in spate Leoni.ma credeti?

        Raspunde
  3. e corect sa convoci angajatii primariei,cu convocator,la lansarea unui candidat ?

    Raspunde
  4. Dar de Cocis de ce nu ziceti nimic ? E si el candidat. In sondajele reale facute de PSD, Margineanu are sub 25 de procente. Onea are aproape 60 % si vine tare din urma Vali Cocis. O sa fie contracandiudatul lui Onea. Ce scrieti voi aici e reclama ieftina ALDE

    Raspunde
    • Sondajele se pot aranja asa cum s-au aranjat si acum 4 ani. Cei care tot fac sondaje nu au rabdare pana la alegeri. La alegeri se va vedea adevaratul castigator. Pana atunci e doar manipulare ieftina. Oricine isi plateste un sondaj iese primul ca doar nu e prost sa arunce banii in vant si sa iasa al 2-lea sau al 3-lea. Asa ca spor la cheltuit banii dragi candidati.

      Raspunde
    • Sondajele reale facute de PSD??? ma faci sa rad. Ca si cele ale lui Onea cu 60 la suta. numai el si Falca la Arad au atat de mult. O fi si Onea un Falca mic in devenire

      Raspunde
    • Cetatean al Nadlacului 6 aprilie, 2016, 11:10 pm

      Inca un vames pe lista!!!?

      Raspunde
  5. Trestia ganditoare 6 aprilie, 2016, 2:39 pm

    Sa castige Nadlacul si nadlacanii. Dumnezeu sa il ajute pe cel care este cu tot sufletul alaturi de nadlacani , sa Il ajute pe cel care vrea si poate sa faca locuri de munca, pe care doreste cel mai tare binele orasului!!! Asa sa ne ajute Dumnezeu!

    Raspunde
  6. Odata cu alegerea democratica a noilor consilieri PNL s-a avansat de la tocana la fasole cu ceapa. Asta o sa luam si noi nadlacanii daca iasa Onea primar, castroane cu fasole si ceapa. Vom fi asteptati si in perioada de campanie saptamanal la o mica gustare daca avem drept de votare.

    Raspunde
    • Multi Zorro pe aici.Dar ce va face Marginean, nu cunoaste nici 10 la suta administratie din ceea ce stie Mircea, dar vrea sa fie primar.nu e suficient sa vrei, trebuie sa si sti.macar sa fim realisti.Mircea conduce o firma de 25 de ani pe care a dezvoltat-o.cand vorbesti cu M.O. se vede ca stie ce e de facut, are idei bune, are argumente la ideile sale.si are si va avea sprijin financiar pentru a-si implementa proiectele.voi astia de la Alde nu mai prostiti lumea cu proiectele voastre fantoma, fiindca fara finantare, fara bani, fara bani de la CJ nu reusiti sa asfaltati nici macar 1 m de drum ce sa mai vb de zone industriale, de locuri de munca.visati cu ochii deschisi si mintiti lumea in continuare. Si locuri de munca?se fac angajari in Nadlac in momentul de fata si salarii bune pt localitate.ca sa ai o plata mai buna trebuie sa si sti ceva…s-a incercat sa se aduca firme si s+au prezentat multe persoane din care au ramas 10.firma avea nevoie de mult mai multe.si a plecat neavand forta de munca.deci ne plangem ca nu avem unde lucra, dar cand vine cineva, ba nu ne convine salariul, ba conditiile de munca etc…

      Raspunde
      • Onea ne face de 12 ani administratie ba a fost consilier local, ba judetean tot la conducerea orasului a fost si a facut NIMIC asa ca va face minuni ACUMA ?Vom vedea daca iasa primar. Oricum il uraste pe Marginean foarte mult. Se vede din comentariile ce le face aici sub tot felul de nume false. Limbajul il tradeaza si unele cuvinte pe care numai el le foloseste.Onea e tare disperat si ii uram muuult success si mai putintica rabdare sa aiba ca nu mai e mult pana la alegeri si apoi vom vedea…rabdare domnule Onea si fiti mai civilizat daca vreti sa fiti edilul nostru…lasati acuzatiile si minciunile…demonstrati ca aveti demnitate ….nu va fie ciuda pe nimeni , prin ce scrieti aici aratati lipsa voastra de educatie si de bun simt…

        Raspunde
        • ‘Om trai si ‘om vedea.Doamne ajuta, MIRCEA ONEA – PRIMAR.

          Raspunde
          • Doamne fereste ne de asa ceva. Domnule Ciceac nu-l lasati . Va distruge tot. Puneti pe altu de la PDL nu pe Onea. Mai aveti timp. Domnul fie cu noi sa ne pazeasca de oameni ca onea

  7. S-a dat fasole cu ceapa doar la smecherii din PNL la restu va da cand o sa fie la ciolan pana atunci nu sunt bani. Falca il invata pe Onea cum sa ne administreza orasul . Halal echipa. Se face doar schimb de locuri. Ciceac in locul lui Onea si Onea vine in locul lui Ciceac. In rest tot vechiul PDL de Nadlac ramane mult si bine sa ne conduca. Deci la ciolan Onea- Ciceac- Falca- Cionca – Igas….. Fenomenal…AVEM ECHIPA , AVEM VALOARE , AM DAT FASOLEA CEA MAI TARE…. SI CEAPA, SI TUICA..

    Raspunde
    • draga …anonim …. daca esti asa de tare in comentarii afiseazati numele de ce tie frica ?

      Raspunde
      • Nu mi-e frica mai ca-s de-al tau maaaai si pe mine nu m-ai chemat la fasole. Las ca ne intalnim poate si maine si te avertizez , nu trebuie sa stie toti cine sunt. Dar oricum esti penibil cu fasolea ta . Dar stii tu bine ca de nu le dadeai fasole nici aia nu mergeau care au fost acolo. Si asa nu ti-au venit toti. Data viitoare lasa fasolea. Da si tu mici , gratare sa se sature lumea . De la fasole doar ragaieli si balonare , in rest nimic. Cand vine MIRABELA sa te lanseze asteapta-ne cu mici, bere, gratare , carnat si vine tot nadlacanu sa te lanseze. Vezi dupa mirabela sa-l aduci si pe Basescu sa te mai lanseze si ala odata ca el e tata trupei tale. Atata te lanseaza astia ca poti candida la Casa Alba. Ha, Ha , Ha ……Succes pretene.

        Raspunde
        • HALMAJAN MARIANA 7 aprilie, 2016, 5:05 pm

          NU E CAZUL SA NU TE ASCUNZI IN SPATELE UNEI MASTI CAND CRITICI?VINO IN FATA MEA DACA AI COMENTARII. FIE DE FASOLE ORI DE DL BASESCU.

          Raspunde
  8. Acum ca o sa avem un nou viceprimar din partea PNL si anume pe domnul Dan Stefan Styaszni (Pitusko), Nadlacul este salvat. Problema este la cati membri din PNL li s-a mai promis aceasta functie. Avand in vedere alegerile foarte democratice organizate de PNL Nadlac urmatoarele 2 saptamani se vor anunta foarte interesante. Asteptam cu nerabdare lista consilierilor locali PNL alesi in modul cel mai democratic cu putinta si cu ingredientul care atrage sustinatorii acestora adica mai nou celebra fasole cu ceapa.

    Raspunde
    • Nadlacanii sigur stiu sa faca diferenta intre experienta lui Onea si dorinta lui Margineanu de a face ceva ,este timpul faptelor nu a vorbelor si a promisiunilor,stimabililor de la Alde vad ca la denigrarea candidatilor va pricepeti ,nu mai muriti de grija Penelistilor si nu-i mai purtati de grija lui Falca si lui Onea ,in urma lor vorbesc faptele nu vorbele !

      Raspunde
      • Apropo de lista consilierilor.pe astia de la ALDE ii doare lista PNL-istilor.fiecare sa se intereseze de ograda sa…si ce aveti voi cu fasolea?nu ati mancat niciodata asa ceva? de ce va FG ce se intampla in ograda altora? Ia uitati-va la voi in ograda infometatilor….pam pam

        Raspunde
  9. Sunt un simpu ceatean cu drept de vot si ca mine sunt multi ,se apropie ziua votului de ceva timp urmaresc comportamentul candidatilor ,domnul Marginean are dorinta de a devenii primar ,promite multe ,strabate Nadlacul in lung si n lat ,a luat la pas toate bisericile,intabuleaza pamantul ,,ciobanii vor avea pasuni,ba aduce Leoni la Nadlac ,toate bune si frumoase ar mai lipsi cireasa de pe tort sa ne spuna ca e as in administratie ,in contabilitate e as asa se plang patronii pe care mai mai ca nu ia bagat in faliment Asa nu domnule nu ne dorim un astfel de primar ,asa va merge vestea prin Nadlac !Domnul Onea cu fasolea cu tocana nu stiu este bucataria lor ,nu ma priveste ,, pot sa spun ca de cadlane suntem satui,am servit 12 ani ,dar cand vad ca domnul Onea conduce o firma cu 50 de angajati ,are experienta in administratie,un mandat de Consilier Judetean ,mai da o incolo de pasula ca o trec cu vederea ,si nici nu-l pot acuza de caderea Nadlacului,.si dupa ce am vazut saitul Onea Mircea .ro suta la suta va spun ,are sanse reale la primaria Nadlac !

    Raspunde
  10. Ioan-Radu Marginean 7 aprilie, 2016, 6:08 am

    Dragul meu anonim, cu siguranta nu esti un simplu cetatean. Te anunt ca nu am dorinta de a deveni primar ci am dorinta de a schimba ceva in Nadlac. Nu promit multe ci promit mai putin dar din ce promit voi face tot posibilul sa si realizez. Strabat Nadlacul in lung si-n lat pentru ca doar asa pot sa aflu problemele reale cu care se confrunta fiecare cetatean si nu stand pe internet si denigrand contracandidatii. Nu am luat la pas toate bisericile ca sa fiu votat ci vreau sa arat oamenilor ca sunt interesat de fiecare om indiferent de confesiune, etnie sau statut social. Nu am promis ca intabulez pamantul, nici ca ciobanii vor avea pasuni, astea sunt gaselnite de ale tale ca sa ma denigrezi si nici nu am promis ca aduc Leoni la Nadlac. Ce o sa promit vei auzi cand incepe campania. Nu sunt as in administratie si nici nu sustin asta. Daca ai fi asa destept cum te crezi ai sti ca orice primar are un aparat de lucru format din compartimente de specialitate si niste consilieri personali care in mod normal ar trebui sa se priceapa la administratie publica. Nici un primar nou venit nu are experienta in administratie publica ci oamenii din jurul lui o au. As in administratie nu sunt dar am lucrat ca si functionar public si deci nici incepator nu sunt. Referitor la contabilitate te anunt ca mie nu mi s-a plans nici un patron pana acum ci toti au fost multumiti. Eu ca si contabil nu pot sa bag o firma in faliment pentru ca nu am acces la conturile firmelor ci doar le introduc actele in contabilitate, doar patronul singur poate baga firma in faliment daca nu isi gestioneaza bine afacerea. Hai sa facem un exercitiu, daca imi spui o firma care a intrat in faliment din cauza mea eu ma retrag si nu mai candidez la functia de primar. Bineinteles ca trebuie sa vii cu dovezi nu cu vorbe aruncate anomim ca un fricos ce esti. Poate tu nu doresti un astefel de primar dar altii doresc asa ca degeaba te tot agiti ca rata-n balta ca nu tu decizi ci majoritatea. In ceea ce-l priveste pe domnul Onea, i-am dorit si ii doresc in continuare mult succes iar daca va ajunge el primar, echipa ALDE il va sustine in orice proiect care este in interesul cetateanului si al orasului!

    Raspunde
    • HALMAJAN MARIANA 7 aprilie, 2016, 5:11 pm

      Va rog sa nu intrati in barfe dl Marginean.OAMENI RAI SUNT IN AMBELE TABERE.INDIFERENT CA VA FI ONEA O D-VOASTRA SA SE FACA SCHIMBARE LA NADLAC . FIECARE VOTEAZA LIBER.

      Raspunde
  11. Da aveti dreptate majoritatea va decide ,realizarile fiecarui candidat conteaza pentru noi ,ce a facut pana acum ,promisiunile ce va face de acum sunt doar promisiuni,am mai vazut promisiuni inclusiv pe pliante electorale dar fara realizare , eu am scris ce vorbesc Nadlacanii ,pana acum nu ati demonstrat nimic ,daca aveti dumneavoastra dreptate sau Nadlacanii ramane de vazut ,va felicit ca veti sprijinii proiectele viitorului primar Onea!!!

    Raspunde
    • Mircea nu a promis dar a facut multe pana acum ca si consilier judetean ca si cetatean al Nadlacului.NU-l asociati cu vechea conducere, are o alta gandire, alta perspectiva, pe degeaba denaturati lumea, va inselati amarnic. cine il cunoaste stie ca poate si stie sa isi duca planurile la bun sfarsit.

      Raspunde
      • Aveti dreptate aici cu onea. E altfel. Mult mai smecher. E un om foarte rau. Am lucrat la el 3 ani. Cei ca mine stiu ce vorbesc. Sa ne fereasca bunul dumnezeu de un asa primar. Ciceac a fost bun. Asta e rau nea umilit nu nea platit sia batut joc de noi . Multa lume stie asta

        Raspunde
        • Si altii de ce lucreaza si raman la el?Are 50 de angajati, eu nu cred ca lucreaza pe gratis.Daca nu ati fost platita d-na Ana inseamna ca nu v-ati facut treaba. poate ati tras chiulul. Orice angajator care tine la prosperitatea afacerii ar face la fel. De aceea e bine la noi in tara mai multi trag chiulul si putini lucreaza.

          Raspunde
          • Aveti dreptate domnule onea ca stiu ca dumneavoastra sunteti. Cei 50 de angajati cu care ne tot aburiti stiu multe si vorbesc multe. Habar nu aveti ce se povesteste. Oricum sunteti un om fara valoare si nu va vrem primar. O sa nenorociti orasul. Pacat ca nu mai merge Ciceac

        • ASA ESTE . DACA TOT IL DORITI PE ONEA. VA FI JALE IN NADLAC!!!! BAFTA MARGINEANU!!!!! TE IUBIM.

          Raspunde
      • HALMAJAN MARIANA 7 aprilie, 2016, 5:16 pm

        AVETI DREPTATE

        Raspunde
      • După părerea mea oricine ar ieși primar nu cred ca ar putea fi mai dăunător ca Onea,care în spiritul lui antreprenorial ar înghiți tot,nimeni nu mai are loc de el. Când a deschis doamna Angela Dragan mărketul de la Rudi a făcut spume la gura și imediat a mărit și el magazinul din bujac și la făcut supermarket. Ani de zile în zona pichetului na avut nimeni curaj sa își deschidă vreo cârciumă ca sa nu se supere Onea ca îi fura cineva bețivanii de pe banca din fata magazinului ca era consilier județean și atâtea controale ar fi trimis pana ar fi falimentat pe oricine… nu are rost sa mai vorbim de salamuri pe care le plimba de la un magazin la altul pt ca nu se vând și le spală și le schimba etichetele…
        La brutăria dansului femeile lucrează pe 600 de Ron și ridica saci și de 50 kg
        Când o luat foc mărketul din bujac o mare parte din produse leo spălat și leo pus înapoi la vânzare,era singurul loc de unde puteai cumpăra suc afumat:))
        Cat despre cei 50 de angajați, cred ca a lucrat la el jumate de Nadlac,și de ce nu au stat,de corect ce e Onea???
        Dacă bine îmi amintesc dansul a fost și cercetat penal și parcă a fost și arestat!!!
        De ce am avea nevoie la carele Nadlac ului de un astfel de om? Credeți ca va înmulți locurile de munca?dacă le va înmulți ,probabil doar la magazinele dansului care se vor înmulți ca ciupercile dacă va mai fi și primar…

        Raspunde
    • un cetatean realist 7 aprilie, 2016, 2:21 pm

      ASTA DAAAA! Dar ma intreb draga anonim ce a realizat Mircea pana acuma? ca consilier judetean? ce? ca eu nu stiu sa fi realizat ceva si sunt consilier local momentan pana la alegeri ca dupa aia nu voi mai fi sigur. NU A REALIZAT NIMIC. Si nici nu va realiza. Nadlacanii vorbesc cu totul altceva decat scrii tu draga anonim. Dar ramai tu cu optimismul tau, cu dorinta ta de al face pe onea primar ca nu conteaza oricum toate prostiile ce le visati voi. Dar nu a facut nimic, nici gura nu prea si-o stie deschide si atunci cand o deschide numai laude , laude, mii de promisiuni, bunastare, multa cultura in capul lui, vreo 20 de proiecte…. MINCIUNI… si MINTE CU STIL, MINTE FRUMOS ….E VERSAT… cum naiba sa nu fie dupa atatia ani la ciolan. El stie ce pierde daca nu iasa primar…Astept sa scrieti ce a facut onea pentru nadlacani…ca noi cei din jurul lui nu prea stim . Poate stiu actualii lingai ai lui

      Raspunde
      • HALMAJAN MARIANA 7 aprilie, 2016, 5:23 pm

        DACA AM PUNE PUTIN CALM SI CUVINTE PUTIN JIGNITOARE, SI DACA DISCUTIILE PANA AZI CETATENII LE-AR FI AVUT IN CURTEA PRIMARIEI CU TOTII CE CONDUC NADLACUL, AZI NU ERAU ATATEA DISCUTII SI BARFE.DAR SA CRITICAM DIN AMBELE TABERE NU E CIVILIZAT. DACA SUNTETI SI TINERI E SI M-AI RAU. VIITORUL E AL VOSTRU. LASAM BARFA , NE ALINIEM CELUI IN CARE CREDEM SI….DOAMNE AJUTA.

        Raspunde
    • ONE E COPILU LUI CICEAC: VREA SA ASTUPE FRAUDELE CE LEA FACUT.

      Raspunde
  12. daca va inchipuiti ca vin banii de la cons.judetean va inselati .su cinci miliarde nu asfaltezi o strada.banii vin pe proiecte.pe ONEA nu la auzit NIMENI SA SPUNA CEVA IN CONS.JUD.TIMP DE 4 ANI.verificati procesele verbale de sedinta.nu a facu nimic in calitate de consilier jud.pentru Nadlac!!!!!

    Raspunde
  13. Nu stati pe inernet sa denigrati ,de asta se ocupa Albu ,duneavoastra denigrati in direct pe la casele oamenilor ,in cea ce priveste bisericile nu sunt facute pentru campanie electorale,sunteti penibil si cata ipocrizie pe fata cum sa-i urezi mult succes contracandidatului tau…..?

    Raspunde
    • Acelasi lucru faceti si voi stimati PDL isti. La fel denigrati si voi pe la casele oamenilor. Numai ca voi sunteti mai ordinari mai needucati. Nu sunteti cu nimic mai buni ca cei de la Alde. Asa ca gura mai mica , CIOCU MIC Pdlistilos. Si succes la toti trei candidati. Onea poate ti-o trage Cocis. E mai tare ca tine sa stiu…si mai capabil si mai curat

      Raspunde
    • Stimata doamna sau domnisoara, nu consider ca am denigrat pe cineva pe internet sau in viata reala. Probabil ati considerat denigrare, acele intrebari pe care le pun, cu diferite subiecte, dar la care nu primesc raspuns. De ce pun acele intrebari? Pentru ca sunt extrem de sensibil la neadevaruri, atunci cand sunt constient de falsitatea lor. Daca dumneavoastra a-ti avea macar jumatate din bunul simt pe care il am eu, v-ati da seama ca dumneavoastra denigrati defapt imaginea mea si a echipei din care fac eu parte cu mandrie. Nici demnitate nu aveti prea multa, avand in vedere ca va ascundeti dupa un nume fals si probabil ati mai lasat inca vreo 10 comentarii rautaciose, sub diferite nume false. Referitor la ultima parte a comentariul dumneavoastra, este o chestie de fair-play nu de ipocrizie, o chestie ce tine de „cei 7 ani de acasa”. O seara placuta va doresc!

      Raspunde
  14. frumoase comentarii, se vede ca locuitorii orasului au ceva de spus. Dar ma intreb de ce atitia anonimi, trestii ginditoare si alte pseudonime. Chiar asa de frica va este sa va declinati identitatea? Nu transformati aceste alegeri, oameni buni, in motive de cearta intre nadlacani. Alegerile vin si trec, promisiuni va face orice om politic, sa munceasca si sa cistige cel mai bun. Sa fie cu noroc pentru oras si locuitorii lui.

    Raspunde
  15. După părerea mea oricine ar ieși primar nu cred ca ar putea fi mai dăunător ca Onea,care în spiritul lui antreprenorial ar înghiți tot,nimeni nu mai are loc de el. Când a deschis doamna Angela Dragan mărketul de la Rudi a făcut spume la gura și imediat a mărit și el magazinul din bujac și la făcut supermarket. Ani de zile în zona pichetului na avut nimeni curaj sa își deschidă vreo cârciumă ca sa nu se supere Onea ca îi fura cineva bețivanii de pe banca din fata magazinului ca era consilier județean și atâtea controale ar fi trimis pana ar fi falimentat pe oricine… nu are rost sa mai vorbim de salamuri pe care le plimba de la un magazin la altul pt ca nu se vând și le spală și le schimba etichetele…
    La brutăria dansului femeile lucrează pe 600 de Ron și ridica saci și de 50 kg
    Când o luat foc mărketul din bujac o mare parte din produse leo spălat și leo pus înapoi la vânzare,era singurul loc de unde puteai cumpăra suc afumat:))
    Cat despre cei 50 de angajați, cred ca a lucrat la el jumate de Nadlac,și de ce nu au stat,de corect ce e Onea???
    Dacă bine îmi amintesc dansul a fost și cercetat penal și parcă a fost și arestat!!!
    De ce am avea nevoie la carele Nadlac ului de un astfel de om? Credeți ca va înmulți locurile de munca?dacă le va înmulți ,probabil doar la magazinele dansului care se vor înmulți ca ciupercile dacă va mai fi și primar…

    Raspunde
  16. Trestia ganditoare 7 aprilie, 2016, 4:51 pm

    Orice om cu cap si mai ales bun gospodar nu se baga intr-o functie in care orice ai face, probabil sa fi si vrajitor, tot nu poti multumi pe toata lumea. Asa ca acesti candidati sunt foarte curajosi si le urez mult succes in tot ce isi propun si sa le iasa macar proiectele cu locuri de munca in primii 2 ani. Sa ne fereasca Dumnezeu de primar lacom si necredincios sau care se gandeste doar la furat din banul public!

    Raspunde
  17. Sa nu uitam ca traim in zona de frontiera si suntem extrem de monitorizati de catre Securitate, SRI. Avand in vedere ca aici au loc tot felul de traficuri… s-ar putea ca Securitatea sau o alta banda criminala sa aiba interese in a fi cineva sau altcineva Primar. S-ar putea chiar daca mergem la vot sa nu fie nadlacanii cei ce isi decid Primarul!!! La asta v-ati gandit?

    Raspunde
  18. Ce – noi nu stim ca Politia Locala din Nadlac pazea traseul prin Semlac si Seitin a unor convoaie de 4-5 Tiruri care treceau zilnic prin Nadlac spre vama, insotite de Rosegur, firma de paza in lichidare judiciara…

    Raspunde
  19. Nadlacanul carcotas 9 aprilie, 2016, 11:46 pm

    Domnule Onea,daca ajungeti primar o sa o puneti si pe xxxxxx dumneavoastra xxxxx in functie la Nadlac? Ca mi-e frica sa nu incerece xx xx xxxxxxx xxx xxx xx xx xxxxxx xx xx xxx xx Mures!

    Raspunde
  20. Buna ziua, va rugam sa va abtineti de la a posta comentarii care aduc atingere demnitatii persoanelor. Acestea vor fi sterse sau cenzurate. Va multumim pentru intelegere!

    Raspunde
  21. Sant multe contraziceri intre sustinatorii d-lui Onea si cei ai d-lui Marginean….eu va spun ca indiferent cine va fi viitorul primar din cei cei 3 candidati va fi o schimbare in bine si asa cum zice ginerele meu Mot Adrian are mari sanse sa aibe un vecin primar.

    Raspunde

Lasă un comentariu

Your email address will not be published.