O arădeancă, DEZGUSTATĂ de ceea ce a găsit în CARNEA cumpărată de la un SUPERMARKET (FOTO) – UPDATE: Poziţia KAUFLAND

O arădeancă, DEZGUSTATĂ de ceea ce a găsit în CARNEA cumpărată de la un SUPERMARKET (FOTO) – UPDATE: Poziţia KAUFLAND

O arădeancă s-a arătat desgustată de carnea pe care a cumpărat-o de la un supermarket din oraș, deși aceasta se afla în termenul de valabilitate.

„Carne cumpărată de la Kaufland… azi… mirific”, și-a exprimat dezamăgirea L.C.C.

Potrivit imaginilor, carnea tocată de vită cumpărată de arădeancă avea o culoare dubioasă, chiar dacă se afla în termenul de valabilitate.

„Avea un miros înțepător la mijloc, era verde neagră …”, a declarat arădeanca, pentru NewsAr.ro.

KAUFLAND: „Toate produsele de la raionul de carne ambalată sunt conforme”

În urma articolului https://newsar.ro/o-aradeana-dezgustata-de-ceea-ce-gasit-carnea-cumparata-de-la-un-supermarket-foto/, Kaufland România vine cu următoarele precizări:
Pornind de la situația semnalată în magazinul Kaufland Arad din str. Banu Mărăcine, am demarat verificări amănunțite ale caserolelor de carne tocată de vită din magazin, dar și ale celorlalte sortimente de carne tocată. În urma acestora, vă confirmăm că toate produsele de la raionul de carne ambalată sunt conforme, respectă termenele de valabilitate și nu prezintă deficiența menționată.
Pentru a preîntâmpina astfel de excepții, am luat măsuri suplimentare și am sporit numărul de controale la raionul de carne ambalată din magazinul respectiv.
Pentru noi, calitatea serviciilor și produselor comercializate sunt foarte importante. De aceea, pe lângă garanția returului, acordăm și garanția prospețimii produselor, angajându-ne să acordăm voucher în valoare de 5 lei pentru orice produs returnat.
Luăm foarte în serios solicitările clienților noștri și vă asigurăm de întreaga disponibilitate, corectitudine și transparență în remedierea promptă a oricărei sesizări. Suntem la dispoziția dumneavoastră în fiecare zi în magazine, la Biroul de Informații, sau la numărul de telefon gratuit 0800.080.888, de luni până vineri, în intervalul orar 09.00-18.00.

Loading...
  1. Chiar ca ne da toate rahaturile si ne mai fura si la casa

    Raspunde
  2. Las-o baltă. În urma cu ceva timp am cumpărat un produs din Kaufland expirat de mai bine de o luna. Am făcut reclamație la OPC și nimic. Ba mai mult după vreo două săptămâni produsul încă de afla pe raft.

    Raspunde

Lasă un comentariu

Your email address will not be published.