O dotare tot mai folosită poate face ca MAȘINA TA să fie FURATĂ. Şi NU EXISTĂ soluţii!

O dotare tot mai folosită poate face ca MAȘINA TA să fie FURATĂ. Şi NU EXISTĂ soluţii!

Industria auto evoluează tot mai mult. Pe zi ce trece, mașinile devin mai rapide, mai puțin zgomotoase, și chiar pot circula prin oraș fără un conducător auto. Dar, din punct de vedere al securității, ele devin tot mai vulnerabile în fața hoților.

O dotare des folosită în ultima vreme de industria auto poate duce la furtul maşinii tale. Specialiștii avertizează că tehnologia wireless nu este deloc eficientă când vine vorba de securitatea autoturismului tău. Cu alte cuvinte, dacă nu-ți închizi manual mașina, prin rotirea cheii, ești în pericol.

Intrarea keyless, folosită foarte des în cazul maşinilor din noua generaţie, poate facilita accesul persoanelor străine la autoturismul tău.

Hoții au inventat deja diverse dispozitive ce măresc raza de acţiune a cheii, cu ajutorul cărora maşina se poate debloca, iar ei pot intra pentru a fura acte sau bunuri.

De asemenea, se pot conecta la maşină pentru a obţine diverse informaţii cu ajutorul cărora să cloneze cheia, iar ulterior să fure autoturismul cu totul, potrivit unui raport al poliţiştilor.

Senatorul Edward J. Markey, democrat de Massachusetts a adunat informații de la 16 producători auto și a ajuns la concluzia că ne aflăm în prezența unei „lipse de măsuri de securitate adecvate pentru a proteja șoferii împotriva hackerilor care pot prelua controlul asupra unui vehicul”.

Producătorii auto care au luat o parte din această cercetare, oferind informații despre ei, sunt: ​​BMW, Fiat Chrysler, Ford, General Motors, Honda, Hyundai, Jaguar Land Rover, Mazda, Mercedes-Benz, Mitsubishi, Nissan, Porsche, Subaru, Toyota , Volkswagen si Volvo.

În urmă cu câteva săptămâni, şoferii americani erau sfătuiţi să-şi păstreze cheile în frigider sau în cuptorul cu microunde, însă, se pare că această soluţie nu dă roade.

Foto: internetautoguide.com

Lasă un comentariu

Your email address will not be published.