Arădenii vor putea accesa, începând de mâine, noul site al Primăriei Municipiului Arad.
La adresa deja cunoscută www.primariaarad.ro, cetățenii vor descoperi o interfață modernă, ușor accesibilă, unde vor găsi toate datele și serviciile online existente pe vechiul portal.
Lansarea unui nou site al instituției este doar unul dintre obiectivele proiectului „Planificare strategică eficientă și implementare de soluții electronice pentru reducerea birocrației”, în valoare de peste 3.500.000 de lei, din care 98% reprezintă valoarea eligibilă nerambursabilă. Proiectul Primăriei Municipiului Arad a avut două componente: digitalizarea instituției și implicit a serviciilor pentru cetățeni și planificarea strategică, respectiv actualizarea Strategiei Integrate de Dezvoltare Urbană și a Planului de Mobilitate Urbană Durabilă pentru Municipiul Arad, necesară pentru accesarea viitorului buget al Uniunii Europene.
„Mă bucur că un proiect care la un moment dat era blocat și pe care am promis că-l vom încheia la începutul lunii februarie a acestui an, a ajuns la final. Proiectul are două componente: planificarea strategică fără de care nu putem discuta despre accesarea de fonduri pe noul buget al UE și digitalizarea Primăriei, atât în relația cu cetățenii, cât și în interiorul instituției. În relația cu cetățeanul, ne dorim ca marea majoritate a documentelor să fie eliberate fără să mai fie necesară deplasarea la ghișeele instituției. Cu unele excepții, unde legislația chiar nu ne permite, celelalte servicii vor fi disponibile, de acum înainte, în baza unei parole și a unei semnături electronice pe care cetățeanul o obține accesând noul portal www.primariaarad.ro. În ceea ce privește digitalizarea în interiorul primăriei, etapizat trecem la semnătura electronică și la comunicarea tuturor documentelor între compartimentele noastre, doar în format electronic”, a explicat primarul Călin Bibarț.
Foto: Arhivă
Lasă un comentariu