Primarul Falcă acuzat că se opune fluidizării traficului pe DN 7, la accesul în Zona Industrială Arad Vest

Primarul Falcă acuzat că se opune fluidizării traficului pe DN 7, la accesul în Zona Industrială Arad Vest

Directorul Direcției Regionale de Drumuri și Poduri (DRDP) Timișoara îl acuză pe primarul Aradului că s-ar opune fluidizării traficului pe DN 7 la accesul în Zona Industrială Arad Vest.

Numărul mare de autovehicule aflate în tranzit și cele care transportă angajații către locurile de muncă, generează zilnic, la anumite ore, aglomerație în punctul situat pe DN 7 la km 552+073, intersecția cu singurul drum de acces către Zona Industrială Arad Vest.

Pentru fluidizarea traficului, o comisie tehnică a DRDP Timișoara și reprezentanți ai Inspectoratului de Poliție Județean Arad au analizat în teren modul de funcționare a intersecției și au constatat că reamenajarea ei, printr-un sens giratoriu temporar, ar conduce la schimbarea timpilor de așteptare.

În acest sens, DRDP Timișoara a solicitat demontarea, de către Primăria Arad, a instalației de semaforizare care reglementează acum traficul în intersecție, pentru a putea demara lucrările de amenajare a unui sens giratoriu temporar, pentru a dezvolta ulterior o soluție definitivă pentru acest punct generator de aglomerație de pe DN 7, la accesul către Zona Industrială Arad Vest.

„La ultima vizită la Arad a Ministrului Transporturilor, Răzvan Cuc, acesta explicat că arădenii, care muncesc în Zona Industrială Arad Vest, vor avea acces mai ușor către locurile de muncă prin amenajarea unui sens giratoriu provizoriu, lucrare întârziată pentru că primarul Gheorghe Falcă se opune ridicării instalației de semaforizare din intersecția generatoare de aglomerație”, afirmă Cristian Ispravnic, directorul general regional al DRDP Timișoara.

Loading...
  1. Si cu asta da-ti tot o palma la un rahat. Ce-i drept, una putin mai mica. Da, e o.k. cu un sens giratoriu, dar traficul de tranzit greu ( tir ) care trece prin mijlocul cartierului Gai, va ramane tot acolo, pe acelasi traseu, prin acelasi sens giratoriu. Pana cand nu o sa scoateti complet traficul de tranzit greu pe o ruta ocolitoare cartierului, iar astfel, in zona industriala sa intre doar masinile care deservesc aceasta zona ( tir si muncitori ), nu se va simti prea mult micsorarea discomfortului. La asta ar trebui sa ganditi daca vreti sa aveti grija de acea zona si de locuitorii unui intreg cartier, platitori de taxe si impozite multe catre un buget lacom.

    Raspunde

Lasă un comentariu

Your email address will not be published.