Programul ghișeului de eliberare a certificatelor de cazier va fi modificat.
Având în vedere situația generată de pandemia cu noul coronavirus și în vederea prevenirii și limitării răspândirii virusului Sars Cov 2, la nivelul Poliției Orașului Sebiș programul ghișeului de eliberare a certificatelor de cazier judiciar și a certificatelor de integritate comportamentală al Serviciului Cazier, Statistică și Evidență Operativă se modifică în perioada 17.08 – 28.08.2020, astfel:
-Luni, între orele 10:00 – 11:00;
-Joi, între orele 10:00 – 11:00.
Cererile de eliberare a certificatelor de cazier judiciar și de integritate comportamentală pot fi trimise pe adresa de email cazier@ar.politiaromana.ro , pe fax la numărul 0257/207.118, sau depuse personal, la ghișeu.
Cetățenii care solicită personal eliberarea cazierului sau a certificatului de integritate comportamentală vor respecta obligatoriu următoarele măsuri de protecție sanitară:
– purtarea măștii de protecție de către petenți;
– păstrarea distanței de siguranță;
– dezinfectarea mâinilor.
Pentru evitarea producerii aglomerației, recomandăm cetățenilor să se prezinte la ghișeu conform programului cu cererile de eliberare a certificatelor de cazier judiciar sau integritate comportamentală gata completate.
Persoanele care solicită obținerea certificatul de cazier judiciar în vederea depunerii la dosare de concurs, angajare, licitație, etc., la instituțiile publice și organele de specialitate ale administrației publice (primării, instituții din sistemul de învațământ, sanătate, S.R.P.C.I.V., D.G.A.S.P.C., etc.) pot solicita acestor instituții obținerea extrasului de pe cazierul judiciar sau a certificatului de integritate comportamentală, în baza consimțământului expres al persoanei pentru care se efectuează verificări specifice.
Lasă un comentariu