SONDAJ/ Alegeri locale 2016: Votează-ţi primarul! – SEMLAC

Rezultate
  1. dna Letitia iese si daca nu se prezinta

    Raspunde
  2. Adrian Moldovan PRIMAR? ce a facut acest individ pina la virsta asta? ca sa fii primar trebuie sa arati ceva rezultate.El ar trebuii in primul rind sa se autocaracterizeze daca poate ocupa aceasta functie .

    Raspunde
    • tu ar trebui(i) să mai treci pe la școală, măcar ca cea pe care o lingi în coor, cel puțin la fără frecvență vreau să spun!

      Raspunde
  3. Valentin Aldea art fi un bun primar este o persoana ambitioasa,placuta,cu mult bun simt ,intreprinzator ,un tata deosebit si cred ca va reusii sa schimbe multe in primarie,Comentariile de la colt ca ce i sa intimplat lui in tinerete nu are importanta asta sigur la facut mai puternic .

    Raspunde
  4. ce dragut esti tu acel cineva. D-na Letitia iese si daca nu se prezinta,Se prezinta ea ca ………….. dar cat va mai sta ea pe treptele primariei daca va fi altcineva primar nu te-ai intrebat ,va sta ca sa dea socoteala
    de multe .

    Raspunde
  5. Dar oare Adrian Moldovan se va putea trezi dimineata sa mearga la primarie daca va fi primar? asta cand merge zici ca vine acum nu stiu de puturos sau de fudul…………..

    Raspunde
  6. foarte amuzanta situatie!daca iese Adrian primar va fi o comuna plina de ….impresiiiii :)))))

    Raspunde
  7. Cu siguranta va iesit tot d-na Letitia! Comuna mai are nevoie de dansa, restul de „propunatori” sunt doar asa..de umplutura!

    Raspunde
    • ce a facut pana acum asa zisa „domna Letitia „? Doar inainte de alegeri se implica si face lucruri bune pentru sat , in timpul anului freaca menta .

      Raspunde
      • Sunteti sigur? Stiti cate drumuri de Bucuresti a facut?bineinteles pt comuna. Stiti cat se implica si in alte domenii, care nu tin de administratie? Stiti foarte bine..dar nu vreti sa recunoasteti!

        Raspunde
        • Drag susținător al doamnei Letiția, ce drumuri a făcut? „noi”, poporu de ce nu știm? Ca ea merge și face și drege și își sparge capu în 100 dar când? Înainte de alegeri, hai sa nu mai fim orbi și sa gândim și noi puțin. Nu susțin pe nimeni aici. Zic doar sa nu fim orbi și sa nu tot o pupam pe DOAMNA LETIȚIA ÎN CUR.

          Raspunde
  8. Votati Aldea Valentin!El merita cu desavarsire sa fie primarul acestei comune.Are capacitatile necesare unui lider,se implica complet in tot ceea ce face si orice promisiune o duce la bun sfarsit!Aceasta comuna are nevoie de o schimbare in bine.Haideti sa ne implicam cu totii pentru bunastarea comunitatii noastre.

    Raspunde
  9. Com Semlac merita o schimbare.

    Raspunde
  10. Foarte adevarat!Domnul Aldea merita sa fie Primar….

    Raspunde
  11. Semlacul are nevoie de o schimbare . NOI votam Valentin Aldea !

    Raspunde
  12. Vali Aldea merita sa fie primar !!!Doamne ajuta !

    Raspunde
  13. Noi votam VALI ALDEA……. si sunt sigura ca va reusi!!! Doamne ajuta !

    Raspunde
  14. Sunt mutat in comuna de un an de zile si nu-l cunosc personal pe domnul Aldea Valentin dar il votez pt. ca am auzit numai lucruri bune despre dumnealui.

    Raspunde
  15. Toata familia . mea voteaza Aldea Valentn !
    Este unul din cei mai corecti omeni pe care i-am intalnit. Doamne Ajuta !

    Raspunde
  16. Vali nu te lăsa , Semlacul e de partea ta….

    Raspunde
  17. Noi votam Vali Aldea . Nu te lasa Vali .. Noi te sustinem indiferent de situatie

    Raspunde
  18. Vali Aldea noi suntem cu tine si te sustinem sa fi primarul acestei comune. Comuna are nevoie de un conducator ca si tine !

    Raspunde
  19. Oricum va castiga doamna Letitia! Mult succes!

    Raspunde
  20. Vali, nu te lasa !
    Noi te vrem primarul acestei comune !
    Doamne Ajuta !

    Raspunde
  21. De foarte mult tmp asteptam o schimbare la noi in comuna. Acum este momentul sa se produca !

    Raspunde
  22. Vali, te vrem primar !!!

    Raspunde
  23. Sustin pe Valentin Aldea . Merita sa fie primarul nostru . Oameni buni … avem nevoie de o schimbare in comuna noastra , cu siguranta domnul Aldea impreuna cu nou va reusi asta . Succes !!

    Raspunde
  24. Eu o votez pe d-na Letiția!
    PS.
    Doar astăzi. . 😉

    Raspunde
  25. Vali Aldea merita sa fie Primar!!!Votez Vali Aldea

    Raspunde
  26. O manipulare grosolana functioneaza la acest sondaj,stimati votanti nu va lasati influentati de oamenii lui Aldea !!!

    Raspunde
    • Dragule susținător , sincer nu e nici o manipulare din partea oamenilor lui Aldea ,eu personal am fost certată cu Vali , dar totuși când e vb de a spune lucrurilor pe nume le voi spune . Îmi pare rău de cei ce cred că Semlacul a început și se termină cu doamna Letiția,Semlacul merita mai multă implicare nu doar un parc si in rest proiecte începute si neterminate…. Așa că sincer Vali merita sa vedem si noi o altă variantă …si nu mai judecați…

      Raspunde
      • Sa vedem macar daca o sa avem parte ceva…mai vedem…sau poate o sa mergem tot in parcul facut de D-na Letitia si o sa il vedem pe Vali cum ne papa banii.

        Raspunde
  27. Oare ce se ascunde în primărie?

    Raspunde
  28. Cum sa fie primarul comunei noastre? Un om integru, cu frica lui D-zeu, implicat in societatea noastra, la care sa poti apela oricand fara sa-ti fie frica, sa ajute oamenii necajiti dar in primul rand, sa fie OM! Sunt constienta ca nimeni nu e perfect, doar D-zeu! Eu votez LETITIA STOIAN!!!

    Raspunde
  29. Vali Aldea primar.Avem nevoie de schimbări.Noroc Vali ,speram sa fi tu primaru care face acele schimbări !!

    Raspunde
  30. Oare de ce va este frica.Va este frica de schimbare ? Eu zic ca ar fi bine sa incercati si altceva.Aveti curajul?

    Raspunde
  31. Da, avem curaj!!! Pana si bunica mea care are 71 de ani cand a auzit ca Vali Aldea candideaza a zis ca-l voteaza !
    Felicitari ca ai ajus sa candidezi pt. comuna noastra!
    Vali ,noi te sustinem din tot sufletul !

    Raspunde
  32. Daca ajuta Dumnezeu in curand vom avea primar un semlacan adevarat cu un suflet mareeeeeeeeeeeeee!
    Hai Vali !

    Raspunde
  33. La Primăria Semlac se află ascunsă cutia Pandorei, dacă vine Aldea, o v-a deschide și ne vom crucii de câte lucruri ies la iveala.
    Eu, personal asta și vreau.

    Raspunde
  34. V-ati intrebat oare dece d-na Primar face echipa cu Dan Herteg si cu Gore Bordeianu,este vorba de interese si acele interese nu sunt mici noroc ca exista DNA,este adevarat semlecani TREZITI-VA!

    Raspunde
    • DAN HERTEG Este un om bogat fara ajutorul LETITIEI STOIAN s au al primariei com.semlac iar GORE BORDEIANU ESTE LA UN NIVEL FOARTE INALT PRIN MUNCA CINSTITA VA SPUN EU ILIE MIROSLAV BLIDARIU LETITIA VA AJUNGE PRIMAR … SUCCES VALIU DAR SANSELE TALE SUNT EGALE CU ZERO IAR SANSELE CELORLALTI DOI CANDIDATI SUNT INEXISTENTE

      Raspunde
  35. Dragii mei …imi aduc aminte cat era de frumos semlacul ,iar in prezent pare a fi o comuna parasita…sincer va spun ca imi este rusine de rusinea actualului primar…daca vreti sa se distruga complet Semlacul nostru drag nu aveti decat sa o votati pe doamna Letitia si astfel ne putem lua ramas bun de la un Semlac mai bun…Noi toti meritam o schimbare in bine…Nu credeti ca Semlacul a fost destul batjocorit timp de foarte multi ani…Fiti realisti in decizia votului…Eu una sunt dezamagita profund de toate promisiunile facute in toti acesti ani, dar care nu au fost realizate .
    Vreau o schimbare majora a comunei,vreau sa fiu mandra de comuna mea.
    Asadar votez:ALDEA VALENTIN…cu siguranta va fi un primar devotat comunei Semlac.

    Raspunde
  36. Asa este Vio , ai perfecta dreptate …!!!
    La semlac trebuie sa se produca o schimbare.

    Eu votez Aldea Valentin !!!

    Raspunde
  37. Toata familia mea voteaza Valentin Aldea .

    Raspunde
  38. GRIJA MARE STIMATI SEMLECANI !!! DIVERSIUNEA ESTE TOT MAI MARE !!! NU VA LASATI MANIPULATI !!! OAMENII LUI ALDEA V. LUCREAZA PUTERNIC !!!

    Raspunde
  39. Atenție, stimate anonim. Dacă cineva și-a exprimat opinia legată de votul său, nu înseamnă că este omul lui Aldea. Pt.că mie nu-mi dă Aldea nimic să-l votez.
    Asta este alegerea mea!
    Avem dreptul să alegem pe cine credem de cuviință. Așa că mai terminați cu prostiile. Este democrație!

    Raspunde
  40. Stimate Prometeu .dvs.nu observati ca acel cineva care si-a exprimat opinia are caracter monoton,pe fata,vizibil cu ochiul liber …Totusi apreciez ca simpatizantii doamnei Letitia nu se coboara la nivelul lor …

    Raspunde
    • sigur,ei sunt aia mai destepti!
      Vreau sa imi aratati si mie unde este vorba de manipulare?! Sa vad unde se spune „votati Aldea Valentin” unde?! sau cumva se spune „eu votez Aldea V” sau „sustin pe Aldea V ca primar” . Nu sariti imediat si vorbiti despre manipulare ca nici macar nu stiti ce inseamna.
      uitati aici o definite mai exacta a cuvantului „manipulare” :Influențare a opiniei publice printr-un ansamblu de mijloace (presă, radio etc.) prin care, fără a se apela la constrângeri, se impun acesteia anumite comportamente.

      Raspunde
  41. Sustin si voi vota Valentin Aldea !!Impreuna cu el , Semlacul va fi schimbat .. De cativa ani , e jale . Multe lucruri ” necurate „se fac in primarie .. Doamne ajuta sa fie ales Aldea primar . NOI localnicii meritam aceasta schimbare .

    Raspunde
    • Corect ovi…avem nevoie cineva dornic de a face multe schimbari in bine pentru noi toti…de vorbe spuse in zadarnic suntem satuli …deci sa mergem mai departe cu Valentin Aldea !!!

      Raspunde
  42. Mult succes lui Aldea Valentin . Merita sa fie primar ! Impreuna cu el vom avea ” Semlacul Altfel ” .

    Raspunde
  43. Daca dupa atatea sustineri si laude , profilul unui primar adevarat,cinstit,corect si onest , cum ar trebui sa arate,e regretabil si imi pare foarte,foarte rau …meritul e cu totul altul …

    Raspunde
  44. Draga anonim, pacat ca nu ai invatat sa vorbesti cu subiect si predicat.

    Raspunde
  45. Eu fac parte din comunitatea rroma si-l votez pe Vali Aldea.

    Raspunde
  46. Voi chiar nu vedeți lucrurile bune pe care le face d-na Letiția pentru comunitate!? În curând vom avea o școală nouă pt. copiii noștri!

    Raspunde
  47. Scoala noua..pe bune???
    Ioaneeee care in curand ???trebuia sa fie gata in 2009. Au trecut 6 ani ..incepe al saptelea si tot nu o sa fie terminata..tu chiar esti orb si nu vrei sa vezi realitatea??

    Raspunde
  48. Să nu credeți voi că este asa de ușor sa construiești o școală. Habar-n-aveti voi cât de mult s-a stresat d-na Letiția pt. scoala noastră.
    Dacă-i mai dăm un mandat o termină!

    Raspunde
  49. Bine ar fi ca domnul Aldea Valentin sa castige alegerile, oamenii din Semlac care au putina viziune, care percep lucrurile corect si care au un coeficient de inteligenta normal SIGUR il vor vota! Problema ramane cu tiganii (cei care sunt constransi de doamna candidat independent Letitia sa voteze la orice alegere cu un anume partid) , cu oamenii care voteaza pentru o portocala de Craciun si cu cei care sunt orbi si inca ii mai cred minciunile…

    Raspunde
  50. Oare intereseaza pe cineva ca avem o comuna plina de caini vagabonzi de nu poti iesi din casa sau duce copilu in parc de frica cainilor vreo zece la numar? Zic si eu asa daca intereseaza pe careva….

    Raspunde
  51. Eu, unul consider că dacă ii mai dau o șansă d-nei Letiția, v-a face minuni pt. comunitatea noastră.
    În ultimul timp comuna noastră a început să înflorească

    Raspunde
  52. Se zvonește că anul acesta ne va asfalta toate străzile

    Raspunde
  53. D-na Letitia este un primar gospodar

    Raspunde
  54. Măi, anonimilor, chiar vorbiți serios?
    Unul dintre voi a zis, că „D-na Letitia este un primar gospodar”.
    Tu așa ai gospodări, ce ai, așa cum a gospodărit comuna doamna Letiția ? Eu te cred un semlacan mai bun gospodar. Tu nu ai face o investiție, o lucrare, în urma căreia dacă unu are o avarie la conducta de apă, toată comuna să aștepte, până se remediază.
    Celălalt la fel anonim a zis, că „Comuna are nevoie de dumneavoastra!”
    Probabil, tot la doamna Letiția te-ai referit.
    Posibil să ai dreptate, dar te rog, să nu vorbești în numele tuturor.
    Doamna Letiția timp de 20 de ani a administrat comuna după priceperea ei, s-au făcut și bune și mai rele, dar după atâta timp ar trebuie să se încerce altceva cu altcineva, care poate gestionează lucrurile mai bine pentru Semlac.
    Vrei să spui, că Semlacul nu poate să fie condus numai după concepția doamnei Letiția?
    De ce nu am da încredere lui Vali Aldea?
    În sondaj stă mai bine ca doamna Letiția.

    Raspunde
  55. Daca as putea pe d-na Letitia as pune-o sa conduca Aradul.
    Este ceea mai buna

    un om deosebit
    altruist, gospodar ,

    Raspunde
    • Încearcă, poate poți. Doar ești Prometeu.
      Chiar ar fi bine, ca doamna Letiția să conducă Aradul. Măcar ar lăsa pe cineva să se ocupe mai bine de Semlac.
      Chestia cu „gospodar” se referă la faptul că aproape toate gurile de canalizare sunt acoperite (și acolo unde este asfalt și acolo unde nu este asfaltat) ?
      Sau la piața modernă (promisă de 18 ani) recent inaugurată ?

      Raspunde
  56. Sondajele acestea sant facute la comanda, pentru intoxicarea opiniei publice,manipulare ordinara…pentru terminarea proiectelor propuse eu va recomand pe d-na LETITIA STOIAN primar !!!

    Raspunde
  57. Ai dreptate! Imediat is mai multe voturi ca si locuitori 🙂

    Raspunde
    • Cred că încă nu ai dreptate și fii liniștit. Încă nici pe departe nu sunt mai multe voturi ca și locuitori.
      Cifra de 1681 este abia 52% din numărul total de alegători de pe listele electorale. Este interesant însă faptul, că numărul persoanelor de pe listele electorale este mai mare, decât numărul real al persoanelor peste 18 ani din Semlac.
      De altfel nu reiese, de ce ne recomanzi pe doamna Letiția ca și primar pentru terminarea proiectelor propuse. Vrei să spui că dacă din anumite motive doamna Letiția nu ar mai putea să-și exercite funcția de primar, proiectele propuse sau începute
      de ea nu ar mai putea fi terminate, fiindcă nimeni nu este în stare de ceva, ca și ea ?
      Ziceți, că acest sondaj este o manipulare ordinară.
      Oare chiar așa ar fi ? Dacă nu ai mai vrea, ce a fost până acum, înseamnă că faci o manipulare ordinară?

      Raspunde
  58. Disperare mare la PNL oare dece?O sa va pierdeti influenta si nu o sa va mai mearga afacerile?Eu sper ca nu o sa faceti majoritate in caz contrar comuna este in mina voastra si o sa o impartiti cum vreti numai sa nu va bateti,votati cu oricine numai cu PNL nu,altfel…

    Raspunde
  59. Va rog sa o intrebati pe D-na.Letitia, daca din salariul ei , in curtea dansei ar monta dale la fel ca pe strada mare, ar turna asfalt peste gurile de canalizare.Daca ar fi bunica si-ar duce nepotul la scoala noua, unde nu are un teren de sport, nu are o sala de sport si unde oricand poate sa intre in conflict cu elevi mai mari, pentru ca nu prea este loc de joaca in pauze. De unde va plati utilitatile la toate proiectele cand va veni regionalizarea si bani de la buget nu prea vor mai fi.

    Raspunde
  60. Vali Aldea v-a a manipulat pe toti sa scrieti de rau de d-na Letitia. Sa va fie rusine la toti. Ea este cel mai bun primar pt localitatea noastra . A facut ceea ce nimeni altul nu va mai putea face pt comuna noastra.
    S-a gandit cineva ca poate au fost si nopti in care nu a dormit, gandindu-se cum sa faca sa ne fie noua bine!!!?????.
    Sunteti niste invidiosi pe succesul ei !
    SICTIR………………………!!!!!!!!!!!!!!

    Raspunde
    • Este interesantă și în același timp ciudată concluzia ta Nelule. Deci cel care nu scrie de bine de doamna Letiția este manipulat de Vali Aldea. Vorbesc numai în numele meu. Pe mine nu m-a manipulat Vali Aldea, că nu avea cum. Nu trebuie să te manipuleze nimeni, ca să vezi, ce și cum s-a făcut în perioada domniei doamnei Letiția și apoi să-ți dai cu părerea. Posibil să fi influențat Vali pe vreo câțiva, să fi manipulat (cum zici tu), dar dacă în sondaj are peste 850 de voturi, nu știu, în ce măsură mai poți să vorbești de manipulare. Posibil să fie 850 de nemulțumiri față de doamna Letiția și atunci ar trebui să-ți dea de gândit, dacă mai poți să afirmi cu entuziasm, că „Ea este cel mai bun primar pt localitatea noastră”.
      Zici că „Să vă fie rușine la toți”. Hai că ești amuzant.
      Bine, spre satisfacția ta se rușinează toți 850, care l-au bifat pe Vali și care au scris păreri potrivnice doamnei Letiția, dar realitatea rămâne aceeași, pentru care nu celor 850 ar trebui să le fie rușine.
      Tu chiar ești încântat, cum funcționează canalizarea sau de întreruperile de apă, când ți-i mai drag?
      Sunt două investiții importante și ample din Semlac în ultimii 20 de ani, care au ieșit ca pleasna. Dar este nemaipomenit, extraordinar. Crezi, că numai așa s-au putut face?
      Dacă au fost și nopți, când doamna Letiția nu a dormit, gândindu-se cum să facă să ne fie nouă bine, asta tu știi, ție ți s-a destăinut, n-am de unde să știu. Dar sunt tentat să cred, că nu de grija pentru noi nu a dormit, ci mai degrabă din cauza înbârligăturilor pe care le-a făcut. Îți mulțumesc pentru SICTIR.

      Raspunde
    • Fain vocabular draga Nelu

      Raspunde
  61. Da, Ioane
    Părerea mea este că D-na Letiția ar pune și la ea dale,, din salariul ei” dacă vine iar ex consilierul nea” Gore să le pună.

    Raspunde
  62. Cine?
    Gore?!!!!!!!!!!!!!
    Firma lui a montat toate bordurile si pavajele din comuna.
    A fost consilier si si-a dat demisia sa nu fie in conflict din interese.
    A facut un calcul simplu si si-a dat seama ca este mai benefic sa fi constructor si sa ai contracte cu Primaria Semlac decat ar fi castigat ca si consilier.
    Asa ca; Dl . Gore este baiat destept!

    Raspunde
  63. SURPRIZE, SURPRIZE cu ,, Andreea Marin”……………………….Dl. Gore iar candideaza!!!

    Raspunde
  64. Băi!!!!!!!!
    Aţi înebunit cu toţii !!!?
    Cum sa candideze?

    Raspunde
    • Candidează ca doar a făcut Duminica pomana cu 2 purcelasiiii pt deschiderea de campanie … Fain mergem tot pe principiul un ceaun, o găleată, o strângere de mână și 4 ani nu va mai cunosc dragi alegători

      Raspunde
      • Nu ai spus, cum te cheamă, dar sunt de acord cu tine. Vezi, asta mă dezgustă și asta nu mi-a plăcut nici până acum, de-a lungul celor 20 de ani. Mulți pot fi prostiți și cumpărați cu un blid de ceaun, cu o găleată, cu 1kg de zahăr și alte asemănătoare. Și pe urmă susțin cu o înflăcărare de invidiat, că doamna Letiția este cea mai bună ca și primar. Da, este cea mai bună în a prosti oamenii și în a îi avea la picioare. Zice unu Nelu, că Vali Aldea a manipulat oamenii, ca să aibă mai mult în sondaj. Vali Aldea n-a dat până acum ceaune peste ceaune, ca să ajungă primar, dar doamna Letiția a dat ceaune peste ceaune, ca să rămână primar. Din păcate sunt o grămadă de nehaliți, care pot fi cumpărați cu un blid de tocană.
        ” Bravos națiune”.
        Prima și principala condiție, ca să te voteze oamenii, să dai de pomană un blid de tocană.

        Raspunde
        • ba fratilor votati pe letitia ceb vreti criminali la conducere

          Raspunde
          • Vezi ca esti obraznic si nesimtit anonimule …chiar sunt curioasa sa spui cine esti ca sa pot sati trag doua palme …asa poate inveti si tu ce e ala RESPECT…chia duci lipsa de cei 7 ani de acasa !!!

  65. Dl Gore, consilier de carton!

    Raspunde
  66. Probabil ca un porc a donat si domnul Herteg că doar numai ce ia donat doamna primar ceva pământ langa ferma sa îsi mărească domeniul. Cu toate ca era destinat pentru familiile tinere pentru constructii de case !

    Raspunde
  67. Incet ,incet descoperim lucruri noi.

    Raspunde
  68. Dragi concetateni, dl. Gore candideaza pe listele de consilieri pt. ai aduce niste voturi d-nei Letitia, dupa care isi da demisia.
    Firma lui face lucrari pt.primarie si ar fi in conflict de interese daca nu-si da demisia.
    Aici totul este gandit pana la cel mai mic detaliu.

    Raspunde
    • ,,Vindeti semlacul necuratului”titlul perfect pentru sustinatorii Letitiei…si nu spun doamna Letitia pt ca nu este o ,,doamna ”O adevarata doamna nu ar batjocorii incredea acordata de catre localnici timp de 20 de ani …laude peste laude la care nu le vad rostul…ce folos ca sau asfaltat 6 strazi daca se distrug de vaci…ce foloc ca a facut canalizari care in fiecare an trebuie reperate ca lucrul a fost de proasta calitate…ce folos ca sa pus pavaj daca e pus ca pixu…ce folos de parc daca vesnic e mizerabil…o laudati pentru niste „rahaturi”…o laudati pt niste chestii facute in batjocora ca sa va inchida gura tuturor…pana si ajutoarele le primesc cei avuti nu cei nevoiasi…orbi,orbi,orbi dea binelea…incetati sa mai traiti in minciuna fratilor…voua chiar va place sa fiti luati de fraieri??? Sau prefer sa cred ca sunteti in stare de ebrietate si nu stiti ce borbiti…Egal…daca voua asa va place sa fiti marionetele Letitiei ca sa ii fie ei bine n-aveti decat sa cadeti a nu stiu cata oara in aceeasi groapa…sunt sigura ca nu exista o scara in ea caci altfel vati trezi la realitate….Va urez muuuuult succes in distrugerea Semlacului de tot ..
      PS: inca sper sa se facă ”curățenie in primărie ca miroase foarte urat ….se simte de la ambele intrari in semlac”

      Raspunde
      • Mi-a plăcut, ce ai scris Vio.
        Sunt de acord cu abordarea ta.
        Toate s-au făcut în batjocoră, de parcă nu s-ar fi putut face ca lumea și sunt încă destul de mulți, care le mai și laudă. Semlacul nu poate fi condus mai rău ca și până acum, decât eventual mai bine, dar de către
        altcineva. Probabil Vali Aldea. Stă destul de bine în sondaj.

        Raspunde
    • FRAERE GORE ESTE SUS SI FARA PRIMARIE GORE MUNCESTE NENOROCITULE GORE LUCREAZA CU BANI LUIN MUNCU ILIE
      ITI ZDREAMTO ITI SPUN

      Raspunde
    • DIN PACATE MULTI DINTRE CETATENII SEMLACULUI CALCA PE PAVAJUL PUS DE DL. GORE PE BANII LUI…. SI PUS DE MANA MEA ILIE MIROSLAV DAR SE PARE CA NU AVETI CUNOSTINTA DE CAUZA VORBITI MULT PROST SI CHIAR FARA ROST

      Raspunde
      • Vezi ca gore a fost platit sa puna pavajul nici decum nu sa pus pe banii lui…daca afirmi ceva asigurate ca ceea ce spui e si adevarat…sau esti cumva unul dintre acei pupatori in cur .???

        Raspunde
  69. Atâtea comentarii aici doar că un singur lucru ma deranjează, cum de nimeni nu-l ia in calcul si pe domnul Gelu ca doar si el este unul dintre candidatii la primăria noastra. Doar doamna Letitia si domnul Aldea sunt luati in considerare ?!

    Raspunde
  70. Sunt cetățean al comunei care prefera sa meargă cât mai rar și dacă se poate deloc pe la primarie. Ăsta în primul rand pentru multe neplăceri pe care le-am avut din cauza primaritei. Totuși zilele trecute am fost sa plătesc dările către stat și mi-a fost dat sa aud ceva ce nu credeam ca se poate…primar de comuna sa urle în gura mare pe coridoare „da mai du-te în puii mei și nu mă enerva ca te bat de nu nume vezi”…Doamne Dumnezeule cine este individa asta care se crede dictator ?? Doamna nu pot sa va spun…Pentru ca a-ti dat dovada ca nu sunteți, dar cine va credeți sa vorbiți așa ,?? Cu indiferent cine ar fi. Nu sunteți patroana unui butic sau alimentara…nu A-ti adus primăria de la mama dumnevoastră de acasă și nici stăpână nu sunteți. Cetățenii v-au pus acolo și este inadmisibil sa se vorbească așa. ..dar pentru unii sunteți lapte și miere pt ca va convine și pentru alții. Semlecani, sa fie primar oricine doar individa ăsta nu. Garantez ca oricine ar veni mai puțin decât decât nu poate face.

    Raspunde
  71. Da ,trebuie d-na Letitia schimbata ,oricine ae venii mai rau nu se poate decat asa.II place sa aibe pe linga ea marionete la birou sa manipuleze totul dupa bunul ei plac.NU!!!!!!!Afara cu ea din primarie a facut destule ce a vrut ea .Nimeni nu e de neinlocuit ! Da Vali Aldea sa fie primar !Doamne ajuta ! ne trebuie un om puternic ,cu viziuni ,tinar
    Am incredere in el ca va demonstra contrariul tuturor celor ce nu-l vor .Cu siguranta stie de unde sa apuce coarda .Daca va ajunge primar vor fi in primarie SURPRIZE ;SURPRIZE !!!!!!!!!!! fara Andreea Marin .

    Raspunde
  72. Eu votez pe d-nu Gelu.de ce? pt ca e singurul care merita el nu va injura va respecta omul nu se va supara pe nimeni si va rezolva toate problemele comunei cu mult calm. mult succes

    Raspunde
  73. Dictatura la primaria Semlac, Alex . Dacă tu ai auzit aia cu Du-te in puii mei te asigur ca in primaria Semlac se aud injuraturi din partea primaritei. Sunt in Germania dar fac un sacrificiu sa ajung acasa in speranta ca sacapam de dictatura.

    Raspunde
  74. În sfarsit sa fie schimbarea la Semlac ?? Fraților e nevoie mare de o schimbare. Dupa ani de hotie a doamnei Letitia e momentul sa incercam si altceva. Sintem prea multi care stim ce afaceri afacerii pamantul semlacanilor a facut si cu lucrari din care si-a luat partea.

    Raspunde
    • Asa este daniela…mai nou a trebuit sa platesc gradina bunicii …pamant care era trecut in contrat…ca cica …apartine primariei…supeeeerr..mai nou va imbogatiti pe spatele batranilor nostrii…rusineee ca va bateti joc de munca lor doamna primar

      Raspunde
  75. Oameni Buni Doar priviti ce zero om e in primarie. A inceput drumurile si a vazut ca sunt gata gătirea gata prear repede si uita oamenii ce mare lucru lucru a facut. Asa ca cea clasat ordin sa se asfalteze mai tarziu puțin putina prosteasca iar lumea clasat avem un mare conducator. RUȘINE STOIAN LETITIA! !!!! Si sunt multe nenorociri pe care le-a mai facut.

    Raspunde
  76. In comuna Semlac s-au facut si lucruri bune si lucruri rele insa nu inteleg dece d-na primar cade in plasa intinsa de herteg si gore(intentionat cu litere mici),care sunt acolo doar in interes propriu si nu in interesul comunei ,unul nu se mai satura de pamint iar altul vrea sa aiba lucrari ca sa faca cit mai multi bani desi nu s-a gindit sa infieze un copil,mai bine creste magari nu inteleg cum poate fi votat de penticostali oameni credinciosi si destul de corecti ,nu ar fi rau daca s-ar gindi de doua ori inainte sa voteze

    Raspunde
    • Faptul ca sunt penticostali nu sunt mai credinciosi decat ceilalti…pocait poate fi oricine atata timp cat se caieste de pacatele facute si are credinta in dumnezeu…asa ca hai sa nui ridicam in slava pe penticostali ca nu sunt cu nimic mai presus decat noi cei cu alta religie.

      Raspunde
  77. Din pacate penticostalii si romii voteaza cu ei si cu primarita. Romi nu inteleg ca in toti anii au fost doar prosti in mana primartei. _Odata la 4 ani au fost bagati in seama si apoi uitati in saracia lor. Sint cativa care candideaza doar din interes pentru a face bani pe spatele comunei…Gore, Herteg, Topan iar restul sunt fraierii primaritei.

    Raspunde
    • De azi în trei săptămâni vom ști, cine va conduce Semlacul în următorii patru ani. Să nu-ți pară rău Sandule, că penticostalii și țiganii votează cu primărița. Nu mai spun și proverbul, care se potrivește la asta. Însă mă gândesc, oare cum o să fie ziua de 6 iunie, dacă printr-o minune va ajunge altcineva primar. Penticostalii și țiganii la un loc nici pe departe nu constituie majoritatea din Semlac. Vezi și aici, probabil auzi și în comună, că sunt foarte multe nemulțumiri față de doamna primar. De penticostali nu prea am ce să zic, dar crezi că dacă era alt primar, acela nu le-ar fi construit biserică? Țiganii s-au complăcut și cred că se complac și acum în postura de masă de manevră cumpărabilă cu câte un blid de tocană la ceaun.
      Mandate obținute ieftin, pe nimic și atât au și valorat. Mai toate s-au făcut în batjocoră în ultimul timp.

      Raspunde
      • cristian eu snt di ednia roma si num convine vum ouneti problema dece dati in gore si in dan herteg

        Raspunde
        • N-ai de ce să nu-țI convină, cum pun eu problema. Nu din cauza mea ați votat-o de fiecare dată pe doamna Letiția. Tot satul știe, că de fiecare dată ați votat-o, fiindcă înainte de alegeri v-a cumpărat cu niște nimicuri și voi ați mușcat într-o veselie. Și ce lucruri grozave s-au întâmplat după aceea?
          În rest ai înțeles greșit. Eu nu am pomenit nimic de Gore sau de Dan Herțeg, fiindcă n-am nimic cu ei.

          Raspunde
      • Cristi pe ei ii duc de nas cu o biserica…insa eu una nu dau doi bani pe ea caci dumnezeu este peste tot nu doar intro biserica…de astfel ce folos k toti merg duminica la biserica daca in timpul saptamanii fac tot felul de pacata ..spre exemplu doamna letitia …duminica in biserica iar in timpul saptamanii in primarie la ciordeala

        Raspunde
    • BAI BULANGIULE NU TE LUA DE FRATELE MEU DE GORE CA TE DAU IN MORTI MATI . FRAERE POATE TE CAUT SI TE PUN SA FACI COPII CU MATA ZDREAMTO

      Raspunde
  78. ori cum leti va cistiga stati flecti

    Raspunde
  79. Nelu Trebuie o schimbare aceia va fi cu Vali sigur doamne ajuta

    Raspunde
  80. letitia trebuie sa ramana in continuare in slujba primariei si a cetatenilor din comuna, nu avem nevoie de criminali si analfabeti avem nevoie de oameni puternici ,sinceri si onesti

    Raspunde
  81. acum cativa ani ani a fost ucis un om in discoteca iar acel criminal candideaza acum la postul de primar al comunei semlac pe numele lui aldea valentin

    Raspunde
    • În legătură cu crima mai baga- ti ceva în gură dacă ar fi plătit toți care erau vinovați ar fi mers toată discoteca ca fiecare a dat câte una. Vali si Flore au luat totul asupra lor așa că …. nu dezgropat i morții degeaba

      Raspunde
    • ilie din pacate ai mare dreptate ai vorbit numai de crima te asigur ca tot ce a facut baiatul asta ce are si tupeul sa candideze toate realizarile lui materiale sunt cladite pe infractiune…FURT…SANTAJ etc imi este rusine ca este consateanul meu locul lui este in alta parte

      Raspunde
      • Dacă ajunge Vali Aldea primar, tu ai să fi printre primii Ilie, care o să meargă la el să-l felicite și ai să-i spui, că și tu l-ai votat. Îți recomand, să te mai gândești un pic, dacă într-adevăr îți este rușine, că este consăteanul tău.
        Grozav, nimic de spus. Ce fel de oameni suntem noi semlacanii, sau ce fel de oameni am fi, dacă într-adevăr ne-ar fi rușine la toți, reciproc, că suntem consăteni unul cu celălalt? Nu înțeleg, ce ai pățit. Ai scris, că „locul lui este în altă parte”. Bravo! În sfârșit este cineva în Semlac, care știe, unde este locul fiecăruia.

        Raspunde
      • Asta e conceptia ta tampita…daca cineva se ridica putin..gata ..sigur o facut o infractiune…veziti de cateii tai si nu te mai baga in seama daca nai nimik corect de spus….sau si mai bine dute fai masaj la letitia ca sigur io crescut tensiunea stiind ca in curand se va deschide cutia adevarului….pregatestete ca sar putea sai trimiti chiftele cu prastia

        Raspunde
      • Vali merita sa fie primarul nostru !!! Vali te sustin si votez!!!!!!!!!!

        Raspunde
    • Esti gunoi la faza asta ilie …nu conteaza trecutul…vali nu sa imbogatit pe spatele semlecanilor cum a facut draga ta candidata…u ai impresia ca cineva ii curios de ce a facut vali in tinerete…lucrul asta se putea intampla oricui…eu am calcato pe una cu masina si o murit…femeia o vrut sa se sinucida si o sarit in fata masinii…te intreb :sunt o criminala ?? Gandestete de doua ori la ceea ce vrei sa spui caci mai tarziu o sati para rau

      Raspunde
      • sa ucizi un om..nu e mare lucru? fratilor treziti-va!!!!
        acest lucru se putea intampla oricui??? heloo Vai de capul nostru atunci, ce gandire e clar !

        Raspunde
      • spre deosebire de el nu esti o criminala esti o fraiera

        Raspunde
        • Fraiera ii mata ca nu teo avortat si o adus pe lume un parazit ca si tine ANONIMULE…si da …i se poate intampla oricui un astfel de eveniment neplacut…nu esti u in masura sal judeci pe vali ..sau te consideri dumnezeu ??? Toti il judecati pe vali in schimb nimeni nu se intreaba cu ce bani plateste letitia toate procesele pe care lea pierdut…dragilor dumnezeu nu doarme niciodata de aceia i se intampla atatea nenorociri…mergeti si intrebati-o pe leti ca sa va lamuriti

          Raspunde
    • Ilie ce intim ești tu cu doamna primar…

      Raspunde
  82. cine e PASCU si cine e MOLDOVAN unde lucreaza acesti indivizi takata ,leoni? si vor sa ajunga primarii?

    Raspunde
  83. dragi cetateni ai comunei SEMLAC spuneti ce aveti de spus in privinta lui VALENTIN ALDEA s au va e frica de el sa vorbiti

    Raspunde
  84. de la pizzarIe, DE la tigari de la o crima, de la magazine vrem sa ajungem un bun primar? nu putem….. HAI SA O LASAM PE LETITIA SA SI FACA TREABA E CEA MAI BUNA…

    Raspunde
    • Este un bun primar, fiindcă a jonglat cu pământul oamenilor, cum a vrut? Este un foarte bun primar, fiindcă și-a băgat în buzunar comisioane frumoase, consistente și proiectele s-au finalizat (care s-a finalizat) deplorabil? Este un și mai bun primar, că a pierdut toate procesele în care a fost dată în judecată și a plătit comuna pentru ele? Dacă da, atunci lăsați-o să-și facă treaba în continuare și lăudați-o, că nimeni nu este mai bun ca ea și semlacanii nu merită să fie conduși de altcineva.

      Raspunde
      • Ba da, merita alt primar ! Si sper, ca numarul celor care gandesc limpede sa fie cu unu mai mult, decat cei inchistati in trecut si in idolatrizare.

        Raspunde
        • Este ceva aproape ca și pe vremuri cu Ceaușescu.
          O parte este închistată în idolatrizare și o parte este nemulțumită, s-a săturat. Vom vedea acuși, care tabără este mai mare.

          Raspunde
    • Motule tind sa cred ca vorbeste invidia din tine …dar sa furi 20 de ani din primarie iar dupa sa vrei sa continui e josnic ..nu crezi ?? Jos cu Letitia ..sunt prea multi ani de batjocora..ca u esti orb si nu vrei sa vezi realitatea este altceva…nu am nimik personal cu Leti dar sincer este un dezastru in primarie!!!

      Raspunde
  85. În atenția,,domnilor” alias Moțu, Americanu și Ilie. În primul rând, aveți nevoie de lecții elementare de gramatică, întrucât sunteți niște agramați!
    Cine sunteți voi să judecați pe alții!?
    Deși nu sunt o susținătoare a lui Aldea, nu faceți decât să mă ambitionati să-l susțin!
    Sictir…!!!

    Raspunde
  86. Bine punctat, Alexandra. Sunt Penticostal, religia nu mi permite să judec pe nimeni. Va spun doar atât ; mergeți la vot și votați pe cine credeți de cuviință. Nu judecați voi pe nimeni că nu sunteți voi Dumnezeu!
    Așa că lăsați răutățile deoparte!
    Doamne ajuta să câștige cel mai bun!

    Raspunde
  87. Hey, voi ăștia care aveți afaceri murdare. . .
    Grăbiți-vă mai aveți puțin și totul va ieși la vedere.
    Vă dau un sfat, ingropatile!

    Raspunde
  88. Tic-tac,tic-tac timpul s-a terminat…!!!

    Schimbare…!!!

    Raspunde
  89. Locuiesc în Germania și va aduc la cunoștință faptul ca nici în ziua de astăzi nu mi am recuperat pământul bunicilor. Cum sa o mai votez pe asta?
    Vin special să l votez pe Aldea!

    Raspunde
  90. Mariana, stai liniștită ca nu ești singura.
    Mulți sau lăsat păgubași în privința asta.
    Pământul este împărțit intre ei.
    Asta e…
    Așa ne trebuie…

    Raspunde
    • Mariana nelu …un vot in plus conteaza…insa cel mai mult conteaza cine le numara…oare vor fi oameni corecti…sau si aceia vor fi tot oamenii iubitei noastre sarlatana

      Raspunde
  91. E bine cu tehnologia din ziua de astăzi. Toți aveți ceva de zis dar nu vă asumați nicio secundă identitatea. Bine ca voturile sunt secrete, drept constituțional, pentru ca altfel am asista la prezența zero la vot pentru ca nu aveti curajul sa va asumati alegerile.
    Dacă Vali Aldea iese primar, nu câștigă ci pierde Letita Stoian, pentru ca nu va fi un vot pentru el ci unul impotriva actualului primar. Pentru ca nu aveti altă opțiune.
    Totuși, mă miră faptul că un fost condamnat la închisoare pentru crimă are mâna liberă din partea statului să candideze pentru cea mai înaltă funcție dintr-o comună.
    Ar trebui sa avem principii și să nu aducem la conducere chiar pe oricine, dupa ne plangem de milă că suntem săraci. Suntem și proști pentru că ne complacem în aceste situații.
    Eu nu stau de mult în Semlac, de 6 ani să zicem, dar schimbările s-au văzut de la an la an. Comuna arată și este intr-o stare mult mai bună decât era acum 10 ani de exemplu.
    întâmplarea face să fi si terminat facultatea în acest domeniu, unde va asigur ca unii joacă foarte murdar, dar istoria a arata ca de fiecare data a fost ales raul „cel mai mic”.
    Statul nu mă ajută pentru că lasă pe oricine are bani să ajungă la putere, dar din principiu nu as alege niciodata la conducere pe cineva cu antecedente de violență pentru ca nu îmi place nici măcar gândul ca aș putea sa trăiesc în teroare.
    Suntem în democrație, dar totuși nu putem alege chiar pe oricine.

    Raspunde
    • Este interesant Blanca, ce ai scris, dar te rog, să nu uiți, că din cauza lui Iliescu au murit o grămadă de oameni (și la revoluție și după aceea) și are și acum încă dosare neclasate definitiv și totuși a fost ales de trei ori președinte.
      Asta referitor la cele cu care ai încheiat : ” Suntem în democrație, dar totuși nu putem alege chiar pe oricine.”

      Raspunde
      • Da Cristian, dar din cate imi amintesc eu si din cauza lui Ceausesc au murit mult oameni, pentru democratie au murit si mai mult oameni la revolutia din 89, dar Ceausesc a fost si el la randul lui executat, iar Iliescu a fost ales presedinte pentru a indus oamenilor ideea cum ca ar fi sustinator al democratiei, dar de fapt a fost crescut si instruit tot de comunisti.
        Si totusi, nici macar nu se compara, nici Iliescu macar, pentru ca el nu a fost la inchisoare, condamnat pentru a omorat un om in bataie. Despre ce vorbim?
        Am ajuns sa fim atat de prosti incat sa sustinem omorul ? Am ajuns sa fim atat de disperati incat sa sustinem ca sa omori pe cineva nu e mare lucru?
        Am ajuns atat de ipocriti incat sa inchidem ochii in fata unor fapte penale doar pentru ca ni se pare noua ca a trecut mult timp de atunci?
        Dragi oameni treziti-va!! Oameni cu dosare penale, oameni cu condamnari penale si oameni cu antecedente penale nici macar nu ar trebui sa fie prezenti pe listele de vot. Despre ce vorbim si in ce tara traim???
        Unde ati mai vazut voi candidati cu un asa trecut?
        Ce conteaza ca au trecut 10, 15, 20 de ani, faptele pe care le faci raman si te urmaresc toata viata, evenimentele si intamplarile te formeaza si te modeleaza ca om, fac parte din tine. Nu le poti trata separat ca si cum nu ar fi vorba de aceeasi persoana?

        Raspunde
        • Este un non-sens, nu are rost să devieze polemica alegerilor în direcția analizei faptelor discutabile, controversate.
          Nu fac apologia crimei sau a criminalului.
          Sunt un om pașnic, chiar pacifist, nu mi-au plăcut niciodată bătăile sau crimele, omorurile, dar asta nu înseamnă că nu sunt în același timp și realist. Omoruri au fost din totdeauna și intenționat și neintenționat și din imprudență și din neatenție și accidental și din autoapărare și le putem rumega până la nesfârșit. Nu suntem noi instanță de judecată.
          Justiția și-a făcut datoria, cel în cauză și-a ispășit pedeapsa, societatea l-a reprimit în sânul ei, legea nu i-a luat dreptul să candideze, atunci de ce vă mai impacientați și de ce faceți pe moraliștii ?
          Ați vrea, ca doamna Letiția să nu aibă contracandidat. Ce alegeri sunt alea?
          Nu a îndrăznit altcineva. . Uite că Vali Aldea a îndrăznit. Dacă ar fi îndrăznit altcineva, și la acela ați fi găsit ceva, poate chiar mai grav, ca la Vali, fiindcă trebuie să rămână mort-copt Letiția primar. Ea este imaculată.
          O treabă ce a fost deja lămurită juridic, administrativ și social, nu prea mai are relevanță acum ca și acuzație sau denigrare.
          Altceva să-i băgați de vină. Că nu este prezentabil, că nu este un întreprinzător bun, că nu are succes în cea ce face, că nu este om de cuvânt și principial, că nu este acceptat de societate și nu are oameni lânga el, nu are prieteni și susținători, că nu este un tată bun și exemplar și chestii din acestea.
          Dacă puteți. M-aș mira.
          Vali până acum le-a demonstrat și le-a dovedit pe toate. Are prestanță de viitor primar.

          Raspunde
    • Blanca stai relaxata si nu te mai uita la știrile de la ora 5 ……

      Raspunde
    • Blanca, omorul, despre care vorbesti, a fost omor prin imprudenta. A fost un accident nefericit, care se putea solda cu uciderea lui Aldea . Din pacate asemenea accidente au mai fost, si probabil vor mai fi , atata timp cat tinerii vor merge la birturi, si se va bea peste masura. Si-a ispasit pedeapsa, si probabil , il va urmari acea noapte ca un cosmar urat o viata intreaga. Probabil esti prea tanara, nu stii despre ce este vorba , stii doar din povestiri. Nu este nevoie sa iti fie teama , sigur nu va bate pe nimeni, dupa ce va fi investit ca primar. Sper sincer, ca semlecanii se vor trezi din idolatrizarea lui Letitia Stoian. Ea este privita de foarte multi ca salvatoarea comunei. Dar, sa ne uitam si la alte localitati de prin jur: fiecare localitate are gaz, apa,canalizare ,drumuri. Nu este o realizare iesita din comun. S-au alocat bani buni de la centru pentru dezvoltarea rurala, nu este un merit deosebit al conducatoarei Semlacului. Ale noastre constructii insa sunt prost facute . Parca s-au ales firmele cele mai proaste pentru executarea lucrarilor. Drumuri gresit facute, retea de apa subdimensionata, canalizare prastie, trotuare de toata jena, o scoala noua, care va fi pe jumatate goala, pentur ca este supradimensionata…si lista ar putea continua. Nu intru pe taramul financiar, care este putred, si plin de noroi. Sunt foarte multe ilegalitati facute in zona fondului funciar. Si cate …si cate puncte negre, pentru care Letitia Stoian ar fi cazul sa depuna armele cat inca nu este tarziu. Iar daca nu le depune benevol, ideal ar fi sa fie silit de oamenii din comuna, nevotand-o .

      Raspunde
    • Blanca mama dute si da apa la caini …

      Raspunde
  92. Am o intrebare pentru toti cei care aduc cuvinte murdare la adresa lui Vali Aldea:Voi ce ati realizat in viata?Cu ce sunteti mai presus?Ati fost voi oare in situatia lui si sa puteti sa va ridicati prin munca si forte proprii la acest nivel?Cine il cunoaste cu adevarat il apreciaza pentru ca are de ce.Este un invingator si unul cinstit.Nivelul ridicat al inteligentei este sa observi fara sa judeci,dar despre ce vorbim…

    Raspunde
  93. Functia de primar nu este inamovibila!

    Raspunde
  94. Eu cred k cei care au ce au cu vali aldea e din cauza faptului k nu le da pe datorie…sau poate ca trebuia si el sa faca ceaune .gratare.etc. caci doar atat conteaza sa manci bine o zi restu ce rost mai are…facase voia domnului…Aldea Valentin e cel mai bun ca primar…hai vali
    Hai vali
    Hai vali
    Hai vali
    Vrem sa fi primarul nostru…sa iesim cu totii sa o dam jos pe letitia k nu merita sa fie primarita
    Jos leti
    Jos leti

    Raspunde
  95. Stiu ca vei considera semlacul familia ta si ca atare vei avea grija de comuna…asadar Votez Aldea Valenti

    Raspunde
  96. Bravo Gheorghe, ai scris corect, aproape tot ce sa facut la Semlac ,sa facut pe fonduri guvernamentale si cu firme sa ma ierte Dumnezeu se vede si se va vedea calitatea lucrului ,,bine facut ” in ceva timp. Probabil singurul lucru cu care se lauda cei de la putere, facut cu bani privati, este centrala automata de telefonie.Era o ocazie de a face strand termal cu banii de la U.E., dar de acolo nu prea pica nimic pe langa, si sa amanat.

    Raspunde
  97. Vali, nu baga în seamă toate mojiciile oamenilor răi.
    Te rog să i înțelegi pt.ca sunt în minoritate.
    Psihologic vorbind oameni când pierd puterea reacționează instinctual ca și animalele.
    Te vrem la Primărie!
    Te susținem din tot sufletul! (de la mic la mare)

    Raspunde
    • Va rog sa vb pt d-voastra…eu unul o sustin pe d-na STOIAN!
      Avem nevoie de ea incontinuare, deci….

      Raspunde
      • In concluzie asa deci, ploaia vine de la greci…!!!
        Domnule anonim aveti un drept garantat de Constitutie, care se numeste dreptul la vot.
        Asa ca mergeti si votati pe cine credeti dvs.

        Raspunde
      • Am înțeles, vorbesc numai pentru mine. Dar ai scris, că ” Avem nevoie de ea in continuare”. Întreb și eu așa din curiozitate: „sunteți mulți , care nu puteți trăi fără ea, de zici că „avem nevoie”? Vă veți împotmoli și veți fi pe butuci, dacă cumva ea nu va mai fi primar ? Chiar numai cu ajutorul ei vă puteți continua viața? Înseamnă, că sunteți dependenți, este un drog pentru voi.

        Raspunde
  98. Vrem o comună europeană!
    Vali sa știi că vei avea o misiune grea pt. că toată nădejdea noastră este în tine!

    Raspunde
  99. Votez Letitia Stoian!

    Raspunde
  100. Pina la vot multe pomelnice da doamna Letitia .ca doar ,doar o sa castige alegerile.
    Dar generatia tinara vede altfel cum stau lucrurile.
    A stat destul in primarie ,a facut destule jafuri si murdarii cu pamintul oamenilor si a nemtilor ce a plecat.Nu e cinstita ,ca altfel ar pleca singura dar ii este frica de urmari de aceea mai incearca inca un vot.
    Afara cu ea ! treziti-va cetateni ai Semlacului.
    Haideti tinerilor la vot ,noua generatie faceti propaganda mass-media si veniti la vot.
    Votati Vali Aldea si veti vedea schimbare !

    Raspunde
    • da, votați aldea, votați psd, votați dragnea, ponta și alți pușcăriabili. nu că pnl n- ar avea destui, doar că dna încă n- a ajuns la semlac!

      Raspunde
  101. Vă rog să nu o mai jigniți pe d na Letiția… ca a furat sau că nu a furat treaba ei.
    Justiția trebuie să și spună cuvântul nu voi.
    Așa că, terminați cu prostiile.
    Dacă nu va mai fi primar și justiția va constata că a făcut prosti, după cum susțin unii, va trebuii sa plătească în fata Legii.

    Raspunde
  102. Dacă nu orice ar fi vă rog să o respectați în continuare oricare ar fi statutul ei

    Raspunde
  103. Singurul lucru de prost gust este campania agresiva care se face acuma
    Din casă în casă!
    Nu am nimic cu dvs. și aveam de gând sa va votez, dar acuma, nu! Asta-i ipocrizie, până acuma nu a interesat pe nimeni nimic, iar acuma veniți din casă în casa sa ne întrebați ce ne doare!
    Pământul ne doare…!!!
    Rușine ?

    Raspunde
  104. Da, așa este.
    Pe mine m-a dezamăgit profund.
    La experienta pe care o are, aveam alte pretenții.

    Raspunde
  105. Romania este singura tara din fostul bloc comunist unde fosti comunisti sunt inca la putere,daca se aplica PUNCTUL 9 de la Timisoara, tov.primar nu avea cum sa ajunga primar. VOTEZ Vali

    Raspunde
  106. Lasă prostiile. Acuma nu discutam despre cine ii comunist și cine nu.
    D na Letiția a avut grijă de noi toți
    Eu o votez

    Raspunde
    • Letitia Stoian -primar Semlac

      Raspunde
    • Ce lucruri drăguțe și surprinzătoare spui tu Geo.
      „D-na Letiția a avut grijă de noi toți.” Dar nu spui, cum și prin ce. Ce nerecunoscători suntem, că nu ne-am dat și nu ne dăm seama nici în ceasul al 12-lea, că ea ne-a fost „mămică”. Ea a avut grijă de noi toți.
      Ea ne-a purtat la școală și la facultate, ea ne-a dat mâncare și bani și haine și de toate, ea ne-a făcut case, ea ne-a îngrijit, când am fost bolnavi , cu un singur cuvânt ea a avut grijă de noi toți. Noi nici nu a trebuit să facem nimic, a avut ea grijă de noi toți și ca o mămică grijulie, ea ne-a și dădăcit.
      Și mai spui, că „Lasă prostiile.” Dar cine a debitat aici o enormitate uluitoare , că „d-na Letiția a avut grijă de noi toți”? Dacă ea a avut grijă de tine, atunci voteaz-o. Eu a trebuit să mă descurc din puterile mele, dacă nu m-am dus la lucru, n-am avut din ce să mă descurc. De mine au avut grijă părinții mei și familia mea.

      Raspunde
      • Viitorul primar ne va tine cu bani, domnule Cristi?? daca da, atunci o sa-l votez …:-)
        ce porcarii vb, nu avem nev. de bani,avem nevoie de un primar, de d-na Letitia!!!!!

        Raspunde
        • Nu mă supără deloc replica ta, fiindcă n-ai citit atent, ce am scris. Dacă tu consideri porcărie, că nu sunt de acord cu afirmația „D-na Letiția a avut grijă de noi toți”, te privește, este treaba ta. Doamna Letiția nici nu a avut grijă de noi toți, fiindcă nici nu avea cum și nici nu poate să aibă grijă de noi toți. Doamna Letiția nu a fost și nici nu este un fel de mămică pentru locuitorii comunei. Este treaba ta, este treaba voastră, dacă aștepți sau așteptați ca primarul să fie un fel de mămică sau tătuc, care să ne ajute pe noi toți, să aibă grijă de noi toți (cum a mai zis cineva). Criteriul acesta, așteptarea aceasta, abordarea aceasta denotă, că aveți nevoie de ingrijire, dădăcire. Omul trebuie să se descurce în viață, nu să aștepte ca primarul să aibă grijă de el, primarul să-l ajute (să-i ajute pe toți !!), fiindcă practic este imposibil. Eventual să ajute pe vreo câțiva prăpădiți. Nici un primar nu este atotputernic și atotcuprinzător. Primăria nu este societate de binefacere și nici casă de ajutor reciproc. Primăria (primarul) trebuie să administreze treburile din comună, în așa fel, ca toate să meargă cât mai bine. Deci să administreze, fiindcă este administrație!
          Chestia la care vă referiți voi câțiva, că „D-na Letiția a avut grijă de noi toți” și „d-na Letitia a ajutat pe toata lumea” în primul rând nu este adevărată. În al doilea rând este sau ar trebui să fie atribuția unei societăți de caritate. Primăria nu este ONG.
          Deci afirmațiile din ghilimele după părerea mea nu sunt criterii de susținere pentru doamna Letiția. Despre aia să vă spuneți părerile, cum a administrat comuna.
          Pare-se, că cei care au venit cu aceste afirmații, văd în primar altceva, decât este de fapt sau ar trebui să fie.
          Referitor la ce ai nevoie sau la ce nu ai nevoie (ce ai scris la urmă), reiese din felul cum ai înțeles cele comentate de mine.

          Raspunde
          • Da, despre aia să vă spuneți părerile, cum a administrat comuna.
            „A avut grijă de noi toți”, „a ajutat pe toată lumea”. De parcă Semlacul ar fi un mare orfelinat, unde trăiesc numai neputincioși și neajutorați.
            Deși nu este adevărat, că a avut grijă și a ajutat (dar chiar dacă ar fi), ce folos, dacă aproape mai toate lucrările ample s-au făcut ca și cu curu. Gheorghe mai sus le-a înșirat deja. Urmările le simțim zilnic și vor rămâne „moștenire” și pentru copii și nepoții noștrii. Nu le va mai remedia nimeni, fiindcă nu va avea cum. Așa vor rămâne pe veci. Și rețeaua de apă total ciopârțită, și canalizarea făcută lamentabil, și trotuarele de toată jena, și hardughia supradimensionată de școală, și mai toate.
            Se cam potrivește aici, ce a spus Eminescu pe vremuri, poate nu consideri și asta o porcărie: ” Greșelile politicianului sunt niște crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovați, se împiedică dezvoltarea unei țări întregi și se împiedică pentru zeci de ani înainte viitorul ei”.

  107. Brusc ați devenit misogini.
    După ce va ajutat pe toți acuma faceți gura mare.
    Să vă fie rușine!

    Raspunde
    • „Musca” mana care i-a ajutat…tipic romanesc!!!!!!
      oameni fara caracter….care in fata te pupa iar in spate te scuipa!

      Raspunde
    • După părerea ta, dacă cineva vorbește critic despre „realizările” doamnei Letiția, înseamnă că este misogin.
      Deci ca să nu te considere susținătorii doamnei Letiția misogin, despre ea nu ai voie să vorbești altfel, numai lăudând-o.
      „Înțeleaptă” judecată !! Asta înseamnă deja fanatism, idolatrizare.

      Raspunde
  108. Dragi anonimi de ce ajutoare se vb aici , eu personal nu am primit de la nimeni nimic așa că voi cei care a ti primit ceva nu va mai lăudați. Dar totuși ce s a dat? E o listă de așteptare? Vb pt tine personal nu mai vb la general ANONIMULE

    Raspunde
  109. Se face campanie agresiva? dar voi ca mergeti din casa in casa sa prostiti oamenii saraci ca sunt de-ai vostrii????Asta ce inseamna??? Primarul nu ne va creste niciodata copiii..nu e datoria lui, e datoria noastra !!!
    spune-ti niste prostii..

    Raspunde
    • ALINA draga mea, noi nu mergem din casa-n casa să cerșim voturi. Nouă ne pasă de oameni, mergem sa ne cunoasca, sa ne afle planurile de viitor, dar totodată noi le putem afla durerile, doleanțele si dorințele. Aflăm direct de la ei, de la oameni pentru care candidam, ce au nevoie si ce așteaptă de la noi! Noi nu ne ascundem în spatele afiselor electorale și după ne culcam pe-o ureche până la alegeri! Noi suntem pregătiți sa suportam si critici, ascultam oameni pentri ca vrem sa stim ce își doresc cu adevarat. Suntem curajosi cu adevărat pentru ca iesim in strada, mergem din casa in casa, pentru ca ne pasa de oamenii din Semlac!

      Raspunde
  110. dacă veți vrea cu adevărat schimbare o veți putea avea abia- n 2020, nu acum. c- un candidat, care nu- i semlecan din născare, dar e un om de treabă. deci, nu face parte din actuala mafie locală. până atunci, mucles. că interlopii actuali- s la putere, împreună cu popii, polițaii ș- alți … mafioți locali, dar băștinoși, de ai voștrii!

    Raspunde
  111. am auzit că primărița voastră- i o femeie inteligentă, dar vreau să vă întreb doar atât: câte limbi străine cunoaște, înafară de cea română, pe care abia o scâlcește și .. are ceva habar despre drept, pe care se laudă că l- a absolvit. la modul stealth, zic gurile rele!

    Raspunde
  112. Tot Semlacul este cu doamna Letiția!
    Se știe…

    Raspunde
    • Exagerezi. N-ai vorbit tu cu toată lumea din comună, ca să poți afirma, că „tot Semlacul”. Nici pe vremea comunismului nu a fost unanimitate. Acum nici atâta.. Dacă zici că „se știe”, este o informație falsă. Încă nu se știe, câți mai sunt cu doamna Letiția. Abia de azi în două săptămâni vom ști.

      Raspunde
  113. d-na Letitia a ajutat pe toata lumea.
    Trebuie sa ne unim cu totii si sa o votam

    Raspunde
  114. O ajutat pe dracu …daca o facea nu se ajungea aici…bai ne lasi cu vrajelile tale…
    Cei care il condamnati pe vali ca o fost inchis .,nu uitati ca si gheorghe pascu a fost condamnat in trecut pt ca a furat banii din posta impreuna cu nevasta si au fugit…asta in perioada in care lucrau la posta..Cum se face ca pe el nul judecati ci doar pe vali…
    Va spun eu:pt faptul ca este de o mie de ori mai bun decat letitia…pt k pe el nul veti putea mituii ca si pe leti pt a va putea duce la bun sfarsit lucrurile murdare,pt ca nu va permite sa va bateti joc de munca altuia (stiti voi bine la ce ma refer) ,pt multe altele ce o sa va vina de hac!!! Nici trecutul letitiei nu e unu stralucit si tot no judecati…Ati face bine sal lasati in pace pe vali….mai bine spus:pe noul primar al semlacului..
    Leti e baba ..maine poimaine se duce si ne lasa pe toti cu buza umflata…
    Avem nevoie de cineva tanar cu idei .dornic de a ne ridica din dezastrul in care nea bagat iubita voastra LETITIA STOIAN

    VOTEZ ALDEA VALENTIN

    Raspunde
    • Tanar, cu idei..interesant! Si foarte bine ai scris „vali” cu litera mica, mica…:-)
      REVIZUIESTE-TI scrisul..iar apoi putem sa discutam cine e mai bun decat altul!
      ce dezastru?Tot denigrati, aveti si dovezi??
      Da, voi vota Letitia Stoian !

      Raspunde
      • Da, pe cine ai vrea sa votam, mancati-as…!? pe leti ?
        ha ha ha
        Romania ora 6 fix sau dimineata pe racoare….

        Raspunde
        • Cine iti ataca familia …gheorghe pascu candideaza pentru primarul semlacului la fel ca si restul 3…din moment ce multi il ataca pe vali …lumea are dreptul sa stie cine sunt si ce delicte au facut si restul ..nu crezi???asa ca lasa u rugamintile ca nui nimeni curios….cum multi nu il vor pe vali asa nici eu nu ii vreau pe letitia stoian si gheorghe pascu..doi hoti inraiti…

          Raspunde
    • Vio ,te rog in campanie nu atacam familia. Si eu vreau pt.Semlac altceva, tinerete cu alte idei.

      Raspunde
  115. Hotararea Guvernului numarul 1462 din 6 decembrie 2007, publicata in Monitorul Oficial in 17 decembrie anul curent a stabilit sumele ce se atribuie mai multor primarii din tara. 
    Printre acestea si finantarea unor proiecte depuse de administratiile locale din Arad. 
    Toate bune si frumoase, Guvernul a dat banii, primariile isi fac treaba. 
    O greseala din acest act emis de executiv a avut darul de a o infuria la culme pe primarita comunei Semlac, Letitia Stoian. 
    Nu pentru ca proiectele administratiei pe care o conduce nu si-ar fi gasit sprijin, ci faptul ca banii ce trebuiau sa intre in contul Primariei Semlac au ajuns in conturile Primariei Peregu Mare. 
    Este vorba despre suma de doua miliarde lei vechi pentru reabilitarea Drumului Comunal 103 (Peregu Mare – DN 7) pe lungimea de 9,12 kilometri. 
    Suma totala prevazuta in acest proiect este de 89 de miliarde lei vechi, iar banii vor veni pe parcursul desfasurarii lucrarilor.
    „Banii ce ne erau destinati noua au ajuns dintr-o greseala in conturile comunei vecine Peregu Mare. Mi s-a promis ca aceasta va fi rectificata, iar Semlacul va intra in posesia sumei de bani in cel mai scurt timp. Drumul ce trebuie refacut din acest proiect leaga Semlacul de Drumul National 7 si de Peregu Mare. Din totalul acestei portiuni care e de 9,2 kilometri, doar 800 de metri sunt pe raza comunei Peregu Mare. Noi suntem titularii acestui proiect si proprietarii celei mai mari lungimi a drumului in cauza” – spune Letitia Stoian, primar Semlac. 
    De cealalta parte, primarul ce s-a trezit peste noapte cu doua miliarde de lei vechi in contul proriei primarii, Nagy Alexandru se justifica: „stiu despre ce greseala este vorba, aceasta s-a comis la nivelul Secretariatului General al Guvernului Romaniei. Titularul proiectului este comuna Semlac, ei au in administrare cea mai mare parte a acestui drum de peste 9,2 kilometri. Cam 90% din aceasta lungine, aproximativ 8,4 kilometri sunt pe raza teritoriala a Semlacului. Greseala nu ne apartine noua, celor din Peregu Mare. Banii sunt in contul primariei noastre, dar anul viitor, daca am inteles bine chiar in primele zile de dupa sarbatori, Guvernul va modifica aceasta Hotarare de Guvern, iar in acel moment noi vom transfera banii in contul Primariei Semlac. 
    Oricum suma aceasta de bani are o destinatie precisa, deci noi nu putem cheltui acesti bani pe altceva. 
    Pe de alta parte nici nu putem, noi cei de la Primaria Peregu Mare, sa facem platile aferente acestui proiect, deoarece titularul proiectului este comuna invecinata – Semlacul”. 
    Situatia, mai mult decat penibila, va fi cel mai probabil rezolvata in primele zile ale lui 2008.

    Razvan Cretu – Glasul Aradului

    Doamna primar letitia banii sau virat pana la urma in contul primariei..unde sunt banii…mai bine spus unde sunt drumurile caci noj nu le vedem…dam dintro groapa on alta …ce ati asteptat timp de sapte ani sa le repare cetatenii pe munca lor ca tu nu esti capabila???

    Raspunde
  116. Haideti repede sa ne grabim sa facem drumuri, si sa ajutam oamenii ca altfel ne pierdem fotoliul

    Raspunde
  117. Se pare ca vine tare Aldea din spate…. nu stiu ce va facut la toti de vreti sa l votati.
    Haideti, reveniti-va cu totii si lasati-o pe d-na Letitia sa-si faca treaba.
    Semlacul este o comuna Europeana si nu ne lipseste nimic
    D-na Letitia noi va iubim !!!

    Raspunde
    • Bela daca o iubesti..iao acasa ….:) :):):):) 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

      Raspunde
      • Ca sa nu mai fie confuzie in legatura cu numele , mi-am permis sa comentez si eu !! Personal nu sunt implicata in politica si nici nu ma intereseaza . Imi iubesc comuna vreau sa fie o comuna Europeana indiferent cine va fi primar , dar totusi trebuie sa tinem cont de eforturile depuse pana acum de actualul primar , pentru imbunatatirea infrastructurii si pentru investitiile aflate in curs…

        Raspunde
    • ?? Doamne ce romantic , Bela.

      Raspunde
    • Da, Bela, Semlacul este o comuna Europeana. Apartine Romaniei, care prin asezarea sa geografica este o tara europeana. Semlacul , ca intreaga Romanie apartine Uniunii Europene, organizatie, la care am aderat cu ceva timp in urma. Dar : nici asezarea geografica, si nici apartenenta noastra la UE nu ne face peste noapte Comuna Europeana. Ca sa obtinem acest titlu, avem un drum de parcurs . Posibil, ca tie nu-ti lipseste nimic, ferice de tine ! Mie in schimb imi lipseste civilizatia, deschiderea spre nou, un nou suflu , un nou stil. Am ramas o comuna ancorata in trecut, cu conceptii invechite, inchistata in idei perimate. Nu cred ca pretentia noastra la un primar tanar este deplasata. Doamna Letitia poate fi iubita si in postura de localnica, o doamna, care si in continuare va merge la biserica si in pelerinaje, o persoana, care la o adica va imprumuta bani unor nevoiasi. Va trebui insa sa ne obisnuim, ca un primar nu este Caritas si impaciuitorul tuturor neajutoratilor, ci este o persoana, care trebuie sa judece la rece, cu capul limpede, neinfluentat de caracatita nascuta si crescuta in jurul sau. Sa incercam sa judecam doar cu capul, mai bine zis cu mintea , nu cu sufletul si nu cu inima.

      Raspunde
      • Am impresia Gheorghe, că vedem lucrurile, chiar dacă nu la fel, dar asemănător. Mă bucur pentru tine, pentru abordările tale. Sper, ca până la urmă vom fi mulți, care așa văd lucrurile.
        Ai punctat foarte la obiect cu ” Va trebui insa sa ne obisnuim, ca un primar nu este Caritas si impaciuitorul tuturor neajutoratilor”.

        Raspunde
      • Frumos spus dl Gheorghe dar suntem in fata alegerilor locale noi la Semlac avem 3 candidati ……dintre care trebuie ales unu…..care este recomandarea ta?

        Raspunde
  118. Ai dreptate Bela, VOTAM LETITIA STOIAN!!!!!!
    Nu avem nev.de „altcineva”!!!

    Raspunde
  119. Hai Vali !!! afișe cu tine sunt peste tot …. si te și votăm

    Raspunde
    • Ane, ai dreptate: „afisele” cu Vali sunt peste tot, dar unde este el?

      Raspunde
      • Pai, unde sa fie ? Acolo, unde a fost zilnic si pana acum. Este un om ocupat care isi conduce afacerea. Prin afise a dat de stire, ca si el candideaza pentru functia de primar, oamenii au luat la cunostinta, cei care il vor ac primar, il vor vota. Cine il cunoaste, e OK, cine nu , sigur nu-l va aprecia mai mult, daca ii va bate la poarta. Mi se pare absurd, ca inainte de alegeri sa umbli din casa in casa, sa ce ??? Sa tot repeti locuitorilor, ca esti pe lista candidatilor? Sa faca chermeza in centru si el ? Sa isi faca selfie-uri cu oamenii din localitate??? Asa ceva fac doar cei care au timp mult de pierdut acum , si foarte mult de castigat de pe urma alegerilor. Nu se pliaza imaginea asta pe Aldea. Nu are timp de pierdut , pentru ca are o afacere de condus, de mentinut pentru toti anii care vor urma. Scopul lui suprem in lumea asta nu este sa fie primar. Daca va fi ales, sunt convins, ca va face treaba buna, daca nu va fi ales, nu se va opri pentru el viata. Isi va vedea de problemele sale ca si pana acum, de magazinele lui, de baietii lui. Nu tremura nadragii pe el, ca ce va fi, daca nu va fi ales. Eu asa percep problema legata de Aldea.

        Raspunde
      • Draga mea , cine are timp de umblat umblă. Uni mai si muncesc in tara asta, România a fost o tara bogata dar a fost distrusă pt că s a vb mult si nu au fost fapte. Te pup , Blanca!!!!

        Raspunde
  120. As lua-o ! Dar crezi ca vrea ?

    Raspunde
  121. Votez Stoian Letitia!

    Raspunde
  122. VOTEZ LETITIA STOIAN!

    Raspunde
  123. va recomand sa votati PNL-ul cel mai serios partid

    Raspunde
    • Cel mai serios in ciordeala …asa da

      Raspunde
    • Sunt aproape 100% convins, că majoritatea de pe lista PNL habar nu au de liberalism, de principiile liberale. Stau sub copertina PNL din întâmplare sau oportunism. Înseamnă că practic uzurpează atitudinea și abordarea liberală. Partidul Național Liberal a fost (și este) un partid serios, care a contribuit esențial și efectiv la modernizarea și progresul României. Reprezentanții locali ai PNL (cu 3-4 excepții) în schimb s-au încolonat în jurul unei mentalități învechite și închistate.

      Raspunde
      • Stii Cristian, si stiti cei destupati la minte ce ar fi interesant sa urmarim ? Sa vedem ca cei care ne conduc comuna prin ce transformari cameleonice au trecut ? Oare cati si-au pastrat culoarea si apropierea de o anumita ideologie ? Un “arbore politic” al Semlacului. Si pe langa sa apara marile realizari ale comunei. Chiar as vrea sa vad o trecere in revista finantari /realizari din ultimele 2 decenii. Sunt adeptul ideii : carpe diem, dar sunt de acord total cu ideea : „Cei ce nu-şi pot aminti trecutul, sunt condamnaţi să-l repete „

        Raspunde
        • Sunt de acord cu tine.
          Arborele acesta politic ar fi interesant, dar și necesar atât pentru prezent, cât și pentru viitor.
          De altfel văd, aud la televizor, citesc în ziare tot felul de reclame și publicități electorale, unde oamenii, alegătorii sunt îndemnați, că este nevoie de oameni noi, cu idei noi, cu suflu nou și chestii din acestea. La noi la Semlac în schimb citim și aici după 20 de ani, după cinci mandate afirmații seci, fără nici un argument serios, că „votez Letiția Stoian”.
          Noi încotro ne îndreptăm? Spre trecut sau întoarcem căruța cu oiștea către viitor? După lâncezeală, stagnare, bâjbâială, încrâncenare stupidă și „caritas”-eală pentru viitor este nevoie de un om tânăr, cu idei noi, cu suflu nou și într-adevăr îndrăzneț.

          Raspunde
    • PNL Semlac nu are un candidat pt primarie…aici e un topic despre primari…am inteles ca Moldovan nu mai candideaza deci…avem doi primari independenti si doi de la alte partide, haideti sa incercam cu d-lul Stoian..sper sa nu-i fi incurcat numele!

      Raspunde
  124. DRAGI LOCUITORI AI COMUNEI SEMLAC VOI STITI DE CARE PNL VORBITI ? OARE DE CEL CARE ACUM 4 ANI AU RUPT AFISUL (BANERUL) CU PDL-UL CARE S-AU CONTOPIT UNUL CU ALTUL ? Ce dragut cum se-nteleg ei ACUM !!!!!

    Raspunde
  125. Aici chiar ai dreptate si eu unul stiu sigur despre care PNL se vorbeste. E vorba de fostul PDL transformat în ACL transformat în MCL si în sfârșit am ajuns la ,,puternicul,, PNL ( cu aceleași personaje ?) Superb ce ,,evolutie,, la Liberalii nostri ?

    Raspunde
    • dar PSD-istiiiiii? Ei cum sunt? Ma faceti sa rad 🙂
      Ce consilieri au…unul si unul…lumea nici nu-i cunoaste iar pe care ii cunosc sunt de „rasul curcilor”!
      Nu uitati ca la conducerea consililui nu au fost doar pnl-isti ci si psd-isti..ei ce-au facut…au incurcat lucrurile!

      Raspunde
      • Pe PNL-iști îi cunoști, dar pe restul nu-i cunoști, adică „lumea” nu-i cunoaște. Cum să nu-i cunoască ?
        Toți sunt din comună, niciunul nu este străin.
        Spui, că pe care îi cunoști, sunt de răsul curcilor.
        Nu este bine să desconsideri pe nimeni, de pe celelalte liste, care nu este pe lista PNL-ului.
        Care este criteriul, ca cineva să nu fie după părerea ta de râsul curcilor? Simpla apartenență la un grup politic nu-l face pe nimeni mai deștept, mai înțelept, mai priceput, mai grozav.
        Pe fluturașii împrăștiați în comună PNL-iștii se autoapreciază că sunt o echipă puternică. Prin ce sunt ei mai puternici decât ceilalți de pe celelalte liste ? A spus odată și domnul Falcă după ce a câștigat la aleceri, că ceilalți politiceni, la gunoi cu ei.

        Raspunde
      • Anonimule, te rog sa mi-i enumeri pe cei de la PSD, pentru ca in afara de dl Tigu, pe care de altfel il apreciez foarte mult , nu stiu cine mai este pe lista. Pe cei de la liberali ii stiu pe toti , ca de cate ori deschid facebookul, hop si ei cu niste poze noi. Daca tot e sa divagam de la subiectul principal, adica alegerea primarului , poate e cazul , sa discutam despre consilieri in cunostinta de cauza, nu aruncand vorbe a la talk-show-uri ieftine. Pana acum eu de exemplu, am gasit unu singur neeligibil pe lista liberalilor, in rest mi se par oameni de treaba toti . Doar ca fapt divers, nu as vota liberalii, pentru ca pe prima pozitie (dupa cate stiu) este dl Bordianu, care a mai fost consilier, a votat o suma destul de mare pentru biserica lui, si pe urma, cand si-a dat seama, ca nu va putea contracta lucrari in comuna Semlac, si-a dat demisia din functia de consilier. ( Acum vei spune, ca si biserica ortodoxa a primit o suma destul de mare – ai dreptate ! Nici cu asta nu sunt de accord, bisericile sa se intretina din donatiile credinciosilor si surse proprii ) . Dupa cate stiu, dl Bordianu in continuare are firma de constructii. Poate da declaratie, ca nu va licita pentru lucrari in Semlac, sau ca la o adica nu isi va da demisia din functia de consilier ? Sau este folosit doar ca iepurele in cursele de ogari ???? Am niste dubii serioase in privinta lui. In rest vorba lui Cristian, toti sunt locuitori ai Semlacului , asa ca toti sunt eligibili. Dar pentru ca exista o vorba romaneasca neaosa : de la cap se-mpute pestele, trebuie sa ne gandim bine, cui ii vom acorda votul pentru functia de primar…ca de fapt sunt 4 pe lista !

        Raspunde
        • D-le Gheorghe! nu esti informat bine, Dl Bordianu la ultimele alegeri NU a candidat pentru functia de consilier deci (nu si-a dat demisia din functia de consilier), si nici nu a putut sa voteze respectiva suma de bani despre care spui.Deci nu mai scrie cea ce nu poti dovedi.

          Raspunde
          • Cauta printre amintirile tale anii 2008-2012 ! Acolo vei gasi despre ceea ce am vorbit !

  126. DRAGA Bella Grasu tu de când nu ai mai circulat pe drumul Morii ?? Tu asta numesti efort din partea primarului legat de infrastructura ??? Sincer atunci apreciez si eu ,,EFORTUL,, merita să o votați în continuare pentru eforturile depuse ?

    Raspunde
  127. Eu o doresc pe d-na Letitia de primar de aceea o voi vota, eu impreuna cu familia mea!

    Raspunde
  128. PNL aceiași Marie cu altă pălărie ?
    Ha ha ha…

    Raspunde
  129. Eu vreau o schimbare.
    Votez Aldea Valentin!!!

    Raspunde
  130. Se știe… Aldea la Primărie!!!

    Raspunde
  131. O votam pe ” doamna Leti ” pentru ca :
    – nu a dat pamantul bisericilor care a fost castigat irevocabil
    – caminul cultural a fost dat in folosiinta ” domnului Herteg ” fara contract si fara nici o plata fata de biserica
    – cand a trebuit sa puna in posesie pamantul bisericii a distras atentia credinciosilor cu minunea de la Simion ( cand trebuia sa vina expertiza sa examineze icoana, a disparut …si a aparut dupa 2 zile in parcul lui Simion ” marele credincios ” )
    – pamantul anonim s-a luat de la firma lui Topan si a ajuns la prietenul lui Leti care in urma cu 4 ani i-a rupt afisele si prin urmare a fost si amendat de „doamna ” ( pentru mai multe informatii va rugam sa cereti explicatii ” doamnei primar ” )
    – locurile de casa pentru tinerii casatoriti au ajuns in posesia „domnului Herteg ” cu aprobarea doamnei Leti care in nenumarate randuri a declarat ca acel pamant nu va ajunge niciodata in posesia cuiva
    – credinciosii ortodoxi din comuna Semlac vor fi nevoiti sa mute Troita , daca nu vor sa plateasca taxa de intrare lui Herteg
    M-AI DORITI SI ALTE INFORMATII CA SA VA DESCHIDETI OCHII IN PRIVITA ” DOAMNEI SI A MAFIEI DIN SEMLAC ” ???
    Revin !

    Raspunde
  132. Haideți să ne unim cu toții și sa facem o schimbare.
    Aldea Valentin la Primărie!

    Raspunde
  133. Am rămas plăcut surprinsă când am constatat că toți vecinii mei chiar și cei mai în vârstă votează pt.schimbare.
    Speram din tot sufletul ca Aldea sa ajungă primar.

    Raspunde
  134. Deși nu-l cunosc personal pe Dl. Aldea întrucât sunt mutat recent în comună îl voi vota, întrucât nu mi-a luat mult timp să-mi dau seama de vechea administrație care este depășită, ca o mașină ? veche. Nu pot să spun mai multe că nu știu dar am citit și cred prostiile care s au făcut în această Primărie.

    Raspunde
  135. Pentru dnul/dna ANONIM, ce dezinformează prin vorbe nefondate si fapte ce nu pot fi probate:
    1. Primăria nu a dat pământul Bisericii pentru ca a redeschis procesul, există suspiciuni si semne de intrebare referitoare la actul de proprietate.
    2. Căminului cultural este proprietatea exclusiva a Bisericii, Primarul/Primăria Semlac nu are nicio putere de decizie în acest sens.
    3. Icoană, minune Dumnezeiasca, intrebati-l pe dnu Simion de ea, ce legătură au cele două intre ele?
    4. Nu există niciun pământ anonim pentru firma dnului Topan, din nou pentru pământul Bisericii, aceasta din urma a negociat. Fiecare cu înțelegerea lor!Primaria și Biserica, două instituții diferite fără niciun fel de legătură între ele!
    5. Pentru locurile de casă există un Consiliu local care se ocupă de asta, Primarul nu are nicio putere de decizie în acest sens.
    6. Pentru terenurile la care se face referire, pe care le are dnu Herteg, lucrurile stau in felul următor : locurile de casa nu pot fi folosite în scop comercial, prin hotărâre de Guvern. Există o altă hotarare a Consiliului local care vorbește despre locuri cu destinației industrială pentru crearea de locuri de muncă. Acele locuri sunt în posesia dnului mai sus menționat. Informațiile pe care le aveți sunt eronate!
    7. Troița va fi reamenajata si nu va fi mutată.
    8. Dnu Herțeg construieste pe teren privat cumpărat de la dna Kaiser, pe care Primaria l-a schimbat cu aceasta pentru a salva sistemul de apă( de la Strechea).
    Tot ce afirm poate fi probat prin acte!
    Data viitoare când mai aduceți în discuție subiecte pe care nu le stăpâniți, mai bine informați-va inainte ca sa nu induceți opinia publică în eroare!

    Raspunde
    • Vorbiți aiurea! În calitate de jurist vă spun că vă contraziceți.
      Dar ce rost mai are da stau sa vă despic firul în 4.
      Cetățenii localității s-au convins deja.
      Păcat că v-au suportat atâția ani.
      Goodbye my lover…!!!

      Raspunde
  136. Banii pt DN7 -Pereg s-au întors din conturile Peregului înapoi la Guvern. Există acte doveditoare în acest sens, puteți verifica!

    Raspunde
  137. Draga doamna Blanca ce inseamna pentru tine o hotarare judecatoreasca definitiva si irevocabila ???
    Oare cine induce opinia publica in eroare ??
    Nu va e frica de Dumnezeu ???

    Raspunde
    • TU crezi in D-zeu, d-le anonim?????
      Daca da, de ce spuneti atatea minciuni? De ce nu mergeti in fata d-nei primar sa-i spune-ti in fata ce aveti de spus??? Pt ca sunteti un LAS si nu aveti CARACTER!
      Cainii latra….:-)

      Raspunde
      • Este foarte simplu, de ce nu se duc oamenii, să spună în față doamnei primar, ce au de spus, cu ce nu sunt mulțumiți. Fiindcă doamnei primar nu-i place să-i spui păreri critice, numai s-o lauzi.
        A demonstrat-o de-a lungul anilor. Se enervează și face istericale. Și în același timp este și ranchiunoasă, vanitoasă și răzbunătoare. Asta-i atitudinea ei democratică și liberală.
        Citind postările, văd că susținătorii doamnei primar îi desconsideră pe ceilalți și îi cataloghează mincinoși, lași, fără caracter.
        Asta-i democrația din Semlac. Asta-i și mentalitatea doamnei primar, pe care a imprimat-o susținătorilor. Cei care țin cu doamna primar, spun numai adevărul și adevărul, ceilalți sunt oameni fără caracter, oameni de nimica. Am mai auzit asta. Foarte frumos vă stă !!

        Raspunde
        • Alexandrule, ai facut o caracterizare al naibii de buna si corecta ! Incontestabil dna Letitia Stoian are multe calitati, dar toate palesc in fata defectelor de caracter mai sus mentionate ! Sau sa fie reminiscente comuniste ? Posibil …Cert este, ca e o persoana cu care greu se poate comunica de la egal la egal.

          Raspunde
        • Ai mare dreptate !

          Raspunde
  138. Goodbye my lover
    Goodbye my friend
    ……………………….
    PS. Asta-i o melodie celebră!

    ….

    Raspunde
  139. Încă odată și va las…
    Aveți liberul arbitru să votați pe cine credeți!
    Eu votez Vali Aldea!

    Raspunde
  140. Oamenii voteaza ceea ce vor nu poti sa-i obligi…Eu impreuna cu familia mea si prietenii votam LETITIA STOIAN! Lasa-ti MINCIUNILE!!!!!!!!

    Raspunde
  141. Cainii latra si lupul trece.

    Raspunde
    • Bravo !
      Este bine de stiut !
      PS. Un vechi proverv romanesc spune ca ,, Lupul isi schimba parul, dar naravul, ba !
      Atentie dragilor pe cine mai votati, si nu va lasati impresionati de pelerinajul care se face pe la casele dvs. pt. ca pana acuma nimeni nu a venit sa va intrebe nimic.

      Raspunde
  142. Vali Aldea, un om printre oameni… !!!
    Suntem siguri ca vei fi cel mai bun primar!!!
    Vali, eu iti acord votul de incredere !

    Raspunde
  143. Eu spun in felul urmator :
    Ninmeni nu este de ne inlocuit” cum de altfel nici d-na Letitia.
    Am vazut si simtit pe pielea noastra cum ne-a fost in toti acesti ani cu D-ei .
    pt. unii (se stiu ei care) a fost foarte bine .
    In rest, noi ceilalti muritorii de rand am fost dati la oparte. Da !?
    Gata, ajunge este timpul pt. o schimbare
    PS. este o parere strict personala pe care cred ca mi-o impartasiti multi dintre voi.
    Multumesc

    Raspunde
  144. Asta-i buna !
    Goodbye my lover
    Goodbye my friend
    ………………………………

    Raspunde
  145. Poetul Gării de Nord 1 iunie, 2016, 10:05 am

    Peste câteva zile Semlacul v-a reînvia
    Vom avea un primar nou
    Chiar pe Vali
    Că nu-i rău
    …………………
    Continuare urmează

    Raspunde
    • Poetul Gării de Sud 1 iunie, 2016, 11:44 am

      Vă-mbatati cu apă rece!

      Raspunde
      • Poetul Garii de Nord 1 iunie, 2016, 8:30 pm

        Imi pare rau pt. tine daca crezi lucrul asta
        Aldea nu are nimic de pierdut daca nu iese, poate doar noi , comunitatea .
        In schimb voi trebuie sa trageti tare pt. ca daca nu iesiti, vine Alde si deschide ,,Cutia Pandore” .

        Raspunde
        • Poetul Garii de Vest 1 iunie, 2016, 10:08 pm

          VORBE..VORBE…nu avem nevoie de un primar violent, de un c…….!
          Dupa „pomana” merge si un pahar cu apa rece…
          🙂

          Raspunde
          • Da
            Vă inteleg perfect
            Morcovul nici nu se mai vede, doar frunzele
            Ha ha ha

          • Tot vorbiți aici de „violent”, de „violență”.
            Pe urmă, că „nu avem nevoie de un primar violent”. Dar v-a bătut cumva un primar violent, de zici că „nu avem nevoie”? Care a fost acela? După revoluție numai Miti și cu Letiția au fost primari. Ce-i drept, câteodată au fost violenți amândoi în vorbe. Dar Miti nu mai candidează de primar. Atunci n-o mai vrei pe Letiția, sau ce? Vali încă nu a fost primar, ca să-l etichetezi „primar violent”.
            Sau crezi că este bine să dai verdictul înainte să fi ajuns primar? Asta-i ca și chestia, că „nu ies la stradă, că s-ar putea ca cineva să mă bată”.
            Da, sigur ai să-mi dai replica, că a fost la închisoare. Mulți au parcurs drumul învers. Primadată au ajuns primari, au fost elogiați, au fost ridicați în slăvi și chestii că „avem nevoie de Dvs.”, apoi procese și procese și până la urmă au ajuns la închisoare.

  146. Votez Aldea Valentin !

    Raspunde
  147. Votam VALI ALDEA !!!!!
    Vrem o noua schimbare !!!

    Raspunde
  148. Vali este un ins căruia nu-i plac oamenii falși și urăște minciuna.
    Dacă ești corect îți dă și haina de pe el.

    Raspunde
  149. Pt.poetul gării de vest.
    De ce nu ai curajul sa ți dezvălui identitatea.
    Toți sunteți tari. aici, dar în fața sunteți niște lingăii.
    Iești genul de om pe care Aldea nu l ar ține prin preajma lui.
    SICTIR!

    Raspunde
  150. Ce usor puteti veni sa aratati cu degetul si sa terfeliti pe cineva dupa atatia ani de munca! Eu vad o persoana care si-a dedicat timpul comunei ASA CUM PUTIN PRIMARI INTELEG SA O FACA!!!! Eu o sustin pe doamna primar si pt mine este o DOAMNA!!Este parerea mea si va rog sa o respectati! Eu nu ma ascund dupa niste pseudonime asa cum se practica la aceste mesaje, sunt cetateanul comunei, Maietec Ionela! Haide-ti sa avem coloana vertebrala!!!!

    Raspunde
    • Maietec Ionela, aici in mod normal este un dialog pro si contra, e vorba de idei contradictorii, nu de etalarea propriu-zisa a apartenentei la o tabara sau alta. Este o discutie in virtual, nu la o masa rotunda .Nu ma deranjeaza, daca cineva isi spune „anonim” , ma intereseaza parerea lui. In alta ordine de idei, daca ne rogi frumos, iti respectam dorinta. O dorinta pura si un pic naiva. Dar este a ta, si asa de frumos ne rogi, ca nu avem cum sa nu ti-o respectam . Dar avem voie, sa avem parerile noastre personale…da ? Ok. In general nu fac observatie privind scrierea corecta. Oricine poate manca o litera, ceea ce poate fi pusa pe seama redactarii . Acum insa nu pot trece cu vederea o cratima in plus ! O invatatoare nu are voie sa greseasca atat de pueril. Haideti !

      Raspunde
      • Bravo gheorghe..insa stai linistit caci ionela face parde din PNL e si normal sa vorbeasca altfel doar a primit si ea o portie de ceaun poate chiar mai multe…iar cu mancatul literelor sincer ii compatimesc pe bietii copilasi …oare asa invata si ei sa scrie…Vali Aldea noul primar al comunei…lucrul bine facut alaturi de el

        Raspunde
    • Foarte bine , Ionela.
      Nu trebuie sa te pui rau cu d-na Letitia pt. ca nu se stie cand vei avea nevoie de ea, daca mai si castica

      Raspunde
    • Lingatoare sau… Su.. Ma abțin ca iarăși se ataca „câini”

      Raspunde
  151. Va rog frumos sa va revizuiti comportamentul.
    Fiecare dintre noi este liber sa se exprime dar fara a jigni pe nimeni.
    Eu personal votez pt. schimbare.
    Multumesc

    Raspunde
  152. LETITIA STOIAN PREZENT SI VIITOR!

    Raspunde
  153. Votez primar Semlac Letitia Stoian!

    Raspunde
  154. La Semlac s-a instaurat panica! MARELE pnl începe să devină agitat ca un Pepsi când îl scapi pe jos.

    Raspunde
  155. Sunt penticostal si ma intreb cati dintre voi care votati cu PNL-ul credeti ca Herteg o sa-si duca mandatul pana la capat?
    Eu personal nu mai cred.
    Asa cum a facut si acum 4 ani cand ne-a pacalit de si-a dat repede demisia .
    Stiti de ce ?
    Sa poata cumpara ferma, si nu numai.
    Altfel era in conflict de interese.

    Raspunde
    • Pardon…. Am vrut sa scriu Gore , dar ma gandeam la Herteg.
      In sensul ca am observat ca el nu-si calca pe orgoliu sa vina si el din casa in casa

      Raspunde
    • Nu esti penticostal din Semlac. Si Gore nu si-a dat demisia.
      Stiti de ce?
      Pentru ca nu a candidat la ultimele alegeri pentru functia de consilier……….

      Raspunde
  156. Oricine ar cumpăra o fermă cu 3ha de pământ cu 15.000 de euro

    Raspunde
  157. Aroganta asta o faci doar daca te cheama Gore !

    Raspunde
  158. D-na Letitia sunt foarte suparat pe dvs intrucat am ramas dezgustat de faptu ca mi-am gasit bunica pozata pe facebook!
    Ca ce chestie ?
    I-ati cerut acordul ?
    Si daca prin absurd i-l ati cerut oare a inteles despre ce i vorba?
    Multumesc
    Tocmai de asta familia noastra va da un vot NEGATIV

    Raspunde
  159. Eu votez pt. schimbare …!!!
    Voteaza si tu !!!
    Aldea Valentin un primar adevarat !!!

    Raspunde
  160. Eu nu sunt cu nici cu Aldea nici cu Letitia .
    Am foarte multi prieteni care fac politica si sunt mari liberali si de cateva zile constat ca sunt sub presiune(ca si o oala cu aburi ) si nu prea inteleg de ce ?!
    Le-o fi frica de Aldea?
    Habar n-am …

    Raspunde
    • De ce sa le fie frica ?
      Vali nu musca …
      El este un om modest si foarte corect.
      Dar exista si un dar………..
      Daca ajunge la Primarie v-a face toate lucrurile sa mearga bine .

      Raspunde
  161. Am o întrebare:
    Dacă iese Aldea, Gusti șoferu v-a mai cara lapte cu mașina primărie!?
    Vă provoc să răspundeți.

    Raspunde
  162. FRICĂ , PANICĂ , SANTAJ = ECHIPA PNL

    Raspunde
    • Bine scris SANTAJ , pentru ca să mergi la oamenii care au un afis cu Vali în geam si să le ceri explicatii asta chiar denotă nivelul la care ati ajuns. Toate astea după 20 de ani de primărie . Oare ce aveti de comentat , marea echipa PNL ?

      Raspunde
  163. Până astăzi, pe pagina aceasta au fost 322 de postări.
    Din acestea 154 au fost direct sau indirect pentru susținerea unuia dintre candidații principali, Letiția și Vali.
    Pentru Letiția 45, pentru Vali 109.
    Celelalte s-au repetat sau au fost numai comentarii de principiu.
    Vali ar trebui să fie viitorul primar.

    Raspunde
  164. Draga Ștefania tu ori nu esti din Semlac ori nu îl cunosti pe Gore când afirmi că nu a candidat la ultimele alegeri locale . Te asigur ca a candidat , chiar a prins post de consilier local doar că i-a dezamăgit pe dragii lui alegători dându-si demisia pentru ca era în conflict de interese. Altfel nu circulai tu pe pavaj pus de Gore.

    Raspunde
    • Draga Anonim, sînt din Semlac si poti sa verifici si tu lista de consilieri din mandatul trecut.
      O gasesti la primariie.
      Lista consilierilor PDL:
      TOPAN CONSTANTIN
      FINTANAR VALENTIN
      ILEANA LUCIAN
      CRAVECZ PETRICA
      PETROVICI NICOLAE
      MERAUTI STELIAN.
      Primi 5 au ajuns consilieri,FINTANAR VALENTIN a fost angajat la primarie, si-a dat demisia si in locul lui a intrat urmatorul pe lista fiind MERAUTI STELIAN,
      GORE NU A FOST PE NICI O LISTA LA ALEGERILE DIN 2012, DECI NU A CANDIDAT,
      Acestea se pot verifica.
      Documenteaza-te inainte de a scrie.

      Raspunde
  165. Și vreau să mai punctez un lucru.
    Nu înțeleg ce i-a apucat pe PNL-isti ex.PDL-isti să vină în pelerinaj pe la casele noastre.
    De 20 vă cunoaștem și știm de ce sunteți capabili.
    Pt. noi nu sunteți necunoscuți.
    Din păcate ați făcut uz de ipocrizie.
    Dezamăgit total.

    Raspunde
  166. Bine punctat Sandule

    Raspunde
  167. Votez pentru schimbare!
    Se știe Aldea la Primărie….

    Raspunde
  168. M-am saturat de toate partidele!
    Eu nu votez partidul!
    Votez omul… Aldea Valentin la primăriei!

    Raspunde
  169. Si noi votam Aldea Valentin!

    Raspunde
  170. Ante scriitorul meu a scris ca :
    FRICĂ , PANICĂ , SANTAJ = ECHIPA PNL
    De ce credizi ca le-ar fi frica daca tot ce au facut pana acuma, in 20 de ani a fost facute cu bune intetii pt. comunitatea noastra?
    PS.
    Parerea mea este ca si ei si-au dat seama ca au facut foarte multe lucruri rele cu intentie iar noi cetatenii localitatii am fost tratatii diferentiat (dupa interese).

    Raspunde
  171. Va provoc sa raspundeti

    Raspunde
  172. cea mai penibila campanie, cele mai gogonate si disperate minciuni , „doamna primar LETI” RUSINE sa va fie!!!

    Raspunde
  173. Va va spun eu ce face doamna primar letitia stoian…promite oamenilor trecuti de 60 de ani ca ii ajuta asta cu conditia sa o voteze …zilele trecute doar pentru faptul ca la salutat pe Domnul Aldea..leti a mers la el si ia spus pe un ton obraznic sasi ia gandul de la ajutoare de la tot ce ia promis…bietul batran ramas singur caci sotia a decedat iar copii nu are…imi este vecin …merg zilnic la el sa ii mai duc una alta …sai tin de urat …ieri cand mia povestit sarmanul plangand de comportamentul letitiei am ramas socata…
    Voi va dati seama ce gunoi avem la conducere…nu credeti ca toate trebuie sa inceteze …nu e suficient cat a furat in tot acesti ani acum mai trebuie sai permitem sasi bata joc de batranii nostrii in continuare…maine e ziua cea mare haideti cu totii sa facem o schimbare caci meritam .atat noi cat mai ales batranii nostrii care au trudit atat iar acum la batranete sunt batjocoriti dandu-le sperante false…noi tineretul putem face aceasta schimbare alegand primarul corect,integru,onest,cu frica de Dumnezeu…Vali Aldea va fi mai mult decat primarul nostru…va fi prietenul nostru tuturor cu care vei putea sta de vorba nu ca si leti care niciodata nu are timp pentru noi decat daca are ea ceva de castigat…Vali este omul care tot timpul va gasi o solutie ajutatoare si corecta pentru fiecare din noi…de cel mai sarac la cel mai bogat nefacand diferenta cum face leti.
    Eu votez cu corectitudinea…votez cu Aldea Valentin!!!

    Raspunde
  174. Fac parte din PDL și nu înțeleg cum de Herteg este pe locul 1 la consilieri iar eu pe locul… Oricum nu contează.
    Mi-e scârbă. ..

    Raspunde
  175. Dragilor e panică mare.
    Nu mai înțeleg nimic!
    Ce se mai poate ascunde in Primăria asta?!

    Raspunde
  176. Oare toți suntem proști?
    Asta credeți, doamnă?!

    Raspunde
  177. Rușine….!!!
    Rușine sa vă fie!
    Sâmbăta din naintea alegerilor voi asfaltați străzile.
    Praf în ochii proștilor!

    Raspunde
  178. Doamnă, nu este bine cum procedați!
    Ați avut o campanie agresivă!
    Pierdeți voturile de la o ora la alta.
    Eu fac parte din Biserica Penticostală și va votez pt.Gore dar nu este suficient.
    Redresati -vă

    Raspunde
    • Interesanta abordare ! Cum adica o votezi pentru Gore ? Eu credeam , ca pe cineva votez, pentru ca sunt convins, ca este cel mai potrivit pentru postul respectiv ! Nu mi-a trecut prin cap, sa votez pe cineva, ca asa imi cere sotia, prietenul, seful, sau fratele de credinta . Este absurd ceea ce ai spus . Dar cine este Gore de fapt ? Este un tip, care este un bun constructor, unu, care da de lucru tinerilor doritori de constructii cu un fizic sanatos, si este omul, fara de care probabil penticostalii nu ar fi avut biserica cea frumoasa de pe starda alaturata centrului. Ok ! Dar de aici pana la a ajunge el consilier, sau de a determina pe cineva sa voteze dupa dorinta lui este o cale lunga . Nici el nu este bun de consilier, pentru ca nu are acea vedere de ansamblu, inteligenta, si judecata la rece de care e nevoie sa devii un consilier bun. El este o persoana, care s-a ridicat prin constructii si religie acolo, unde este. Nu prin minte ! Nu prin realizari deosebite! Este un sef de trupa de constructori, si atat. E adevarat, ca are o personalitate puternica , convingatoare. Dar sa ma ierte Dumnezeul penticostalilor, este ridicol , ca el sa ajunga consilier, si pentru el sa fie votata Letitia Stoian. Ar mai trebui sa judecati si cu capul vostru , penticostalilor dragi !

      Raspunde
      • Dar tu Gheorghe ai realizat ceva in viata?
        daca da, inseamna ca dupa cum scrii tu „Nu prin minte ! ”
        iar daca nu iti zic eu „Nu prin minte !
        adica se subintelege nu ai avut nici inteligenta si nici judecatala rece cum ai scris.

        Raspunde
      • Dar de ce crezi ca nu ar putea sa ajunga Gore consilier daca A MAI FOST 3 sau 4 MANDATE. Nu inteleg.Sau asta nu ai stiut??????????????????????????????????????

        Raspunde
  179. Când s-a mai lucrat SÂMBĂTA în Semlac?Disperare nu gluma?

    Raspunde
  180. Locul 1 pe liste la PNL este Herteg Dan.
    Nu a bătut la nimeni la ușă pt.a fi votat.
    Asta nu se întreabă nimeni?
    Oare de ce?
    Vă provoc să răspundeți

    Raspunde
  181. Ai înnebunit?
    Tu crezi că eu îl primeam pe Herteg la mine la ușă?
    Nici vorbă!

    Raspunde
  182. Poate doar pe vremea comunismului se mai lucra Sâmbătă la asfaltat de străzi

    Raspunde
  183. Asta cu asfaltatu mi se pare cea mai ieftină propagandă

    Raspunde
  184. Mie acum îmi asfaltează strada și pt asta o votez
    Punct

    Raspunde
    • Nu-ti va tine drumul cat tine o legislatie , daca este facut la repezeala 🙂 Punct .

      Raspunde
    • Dacă pentru asta o votezi, că în ceasul al 12-lea îți asfaltează strada, atunci nu prea pot să spun altceva, decât „săracul de tine”.
      Dacă în 20 de ani nu s-au făcut toate străzile (drumurile) și trotuarele, câte mandate ar mai trebui, să fie odată făcute toate? Dacă nici măcar drumuri și trotuare ca lumea nu avem în toată comuna după 20 de ani, poate să asfalteze tot în seara aceasta, eu sunt lămurit, nu mă mai impresionează de loc. Probabil nu numai pe mine, poate nici pe mulți alții. Asta cu asfaltatul nu este un favor făcut pentru alegători (cu gândul ca a 2-a zi apoi aceștia să te voteze), este ceva strict elementar și necesar, ce trebuia făcut de mult și nu de asfaltatul unei străzi să depindă soarta alegerilor.

      Raspunde
  185. Gheorghe Mihai 4 iunie, 2016, 9:01 pm

    toti cei ce scrieti rau despre d-na primar Letitia Stoian santeti niste gunoaie de oameni ea chiar a facut multe pt satul acesta dar in schimb d-l Valentin Aldea oare ce ar face pentru acest sat? ar face din nou o crima oribila sau oare ce

    Raspunde
  186. Toata familia mea este alaturi de d-na Primar Letitia Stoian si o felicit pentru toate reusitele ei pana in prezent pentru aceasta comuna Hai LETI

    Raspunde
  187. Vremea activistilor de partid a trecut. E momentul ca persoane cu gandire, comportament si reflexe de activist pcr- ist, ca cele ale tovarasei Stoian Letitia, sa fie trimise acolo unde le este locul : lada cu gunoi a istoriei ! Dumneaei nu intelege ca nu poti conduce o comunitate cu apucaturi de dictator, ca unul care le stie pe toate, care refuza sa asculte parerea celorlalti, care nu accepta nici in ruptul capului pareri diferite, ca sa nu mai vorbim de critici, si exemplele ar putea continua. O astfel de persoana nu mai poate pretinde fotoliul de primar !

    Raspunde
  188. HERTEG + LETI = SFARSIT !!!

    Raspunde
  189. Maine seara la priveghi si poimaine la inmormantarea PNL si Gelu face poze

    Raspunde
  190. Intrebare pentru Gheorghe Mihai : tu ce ai realizat in viata ta până acum pentru tine si comunitatea ta ???

    Raspunde
  191. -Mai,Ionica. -Da,Georgica.
    -Spune-m fara nicio frica
    Si fara nicio pisica
    Ce-ai face,la o adica,
    Daca intr-un an sau sapte,
    Pur si simplu peste noapte,
    Te-ai trezi extrem de clar
    Oarecum miliardar?
    -Fara nicio suparare,
    Banuiesc ca m-as da mare!
    -Da’ modest esti,mai Ionica!
    -Nu mai spune!Cum adica?
    -Uite pur si simplu-asa!
    Esti modest si gata,pa!
    -Pa,dar nu-nteleg nimic!
    -Atunci,hai sa iti explic!
    Eu,de-as fi miliardar,
    Iti spun limpede si clar,
    Fara nicio suparare,
    Nicidecum nu m-as da mare!
    Dimpotriva,cu elan,
    M-as da cel putin ocean!

    Raspunde
  192. Pt.anonimul Gheorghe Mihai! Pt.curiozitayea ta sa știi că Vali nu a făcut nici o crimă.
    Iar dacă ajunge la Primărie noi comunitatea vom avea un prieten în primărie și nu în ultimul rând și un primar adevărat.
    Vali tu ești înainte de orice un om cu suflet mare, te iubim și vrem să conduci comuna
    Baftă…

    Raspunde
    • Gheorghe Mihai 5 iunie, 2016, 11:00 am

      eram in aceea discoteca cand s-a intamplat crima si d-l viitor primar a dat ca si in animal cu picioarele de la scaune desteptati-va dragi Semlecani

      Raspunde
      • Vezi-ti de treaba domnule! nu ai fost si martor cumva. Nu mai judecata tu pe nimeni, du-te la vot si voteaza pe cine vrei canu suntem noi curioasi de tine!!!!!!!!

        Raspunde
      • Bai muie daca erai acolo vedeai ca nu erau picioare de scaun …asa ca termina cu imbarligaturile ca nu ai nimic de castigat din contra de pierdut …nu ma fa sa public viata ta atunci sa vedem …ai facut lucruri mult mai grave…sti tu bine ce ..asa ca ai grija cu minciunile ca numi plac

        Raspunde
  193. Dl.anonim Gheorghe Mihai ia mai dute……
    Sictir!

    Raspunde
  194. Azi m-am întâlnit instalator cu Aldea ne am salutat ceau, ceau și i am urat bafta
    Îl admir pt că muncește foarte mult și este foarte corect cu toată lumea.
    Mi a plăcut faptul că l am simțit foarte relaxat în schimb ce Leti fierbe.
    Nu înțeleg de ce?
    Dacă a fost asa de bună, nu ar trebuii să aibe emoții!

    Raspunde
    • Gheorghe Mihai 5 iunie, 2016, 11:05 am

      d-na Leti nu are emotii de loc tampitiilor chiar nu are pt ce in schimb d-l Aldea ar fi trebuit sa aiba pe suflet crima si sa fie dupa gratii dar din pacate vrea sa conduca un sat penibil 🙂 🙂

      Raspunde
  195. Dacă aș fi în locul doamnei, nici nu as mai dormii în noaptea asta.
    Aș sta trează și as face mătănii

    Raspunde
  196. Votați Gelu Pascu!!Semlacul are nevoie de aceasta schimbare☺

    Raspunde
  197. Atâta ipocrizie cât am văzut zilele astea nu cred că am să mai văd prea curând.
    Păcat…

    Raspunde
  198. Alea iacta est!
    (Zarurile au fost aruncate)
    A spus Iulius Cezar pe vremuri, înainte să pornească la luptă în războiul civil împotriva Pompeiului.
    Se cam potrivește și pentru astăzi, când pornim la votare. Sper să câștige, pe cine simpatizez și eu.

    Raspunde
  199. Dacă nu era Aldea îl votam pe Gelu în nici un caz pe Leti
    I am acordat de 4 ori votul de încredere.
    Nu a meritat!

    Raspunde
  200. Ba da merita Letiția primar

    Raspunde
    • Nimic nu face bine, dacă-i prea mult.
      Nici dacă mănânci prea mult, nici dacă bei prea mult, nici dacă muncești prea mult, nici dacă dormi prea mult, nici dacă cheltui prea mult, nici dacă chefuiești prea mult și se mai poate continua cu exemplele.
      Nici dacă ești primar prea mult. Cinci mandate consecutive, același primar într-o localitate, duce la saturație, indiferent ce a făcut sau ce ar mai face.
      Nu prea merge nici chestia, că „dacă voi nu mă vreți, eu vă vreau”.

      Raspunde
  201. Bravo, Alexandru
    Foarte corect!

    Raspunde
  202. Noi votam Aldea Valendin

    Raspunde
  203. Si noi votam Aldea. Doamne ajuta!

    Raspunde
  204. Eu votez cu sufletul și cu rațiunea!
    Se știe…!

    Raspunde
  205. Am votat pt schimbarea!

    Raspunde
  206. Indepartarea d-nei Letitia Stoian de la conducerea primariei este actul de igiena publica de care comuna noastra are nevoie de mult timp ! Haideti sa avem curajul de a ne desemna o alta persoana care sa conduca destinul acestei localitati pt. urmatorii patru ani !

    Raspunde
  207. anonimul gheirghe mihai constat că ești de o răutate ieșită din comun. Dacă așa crezi că l poți combate pe Vali, greșești
    Noi toți vrem schimbarea

    Raspunde
  208. Îmi pare rău pt. tine dar nu pot să cobor la nivelul tău de analfabet și retardat.

    Raspunde
  209. Dacă Letiția are asemenea susținători ca și tine este grav!
    De aia vă este frică de noi cetățenii care ne dorim schimbarea

    Raspunde
  210. Vă rog frumos nu mai jigniți. Să câștige cel mai dorit.

    Raspunde
  211. Leti nu trebuie sa și facă griji de vali dacă se crede asa bună.
    Nu?
    Doar o știm cu toții de atâtea mandate

    Raspunde
  212. ce schimbare vreti ma tantalailor snteti niste prosti analfabeti

    Raspunde
  213. Da, schimbare vrem!

    Raspunde
  214. Anonimul Gheirghe Mihai ia mai du-te-n…..
    colo!
    Ești foarte deștept!
    Dacă toți sunteți așa, noi ne am lămurit

    Raspunde
  215. Si acum liniste.

    Raspunde

Lasă un comentariu

Your email address will not be published.