Vrei să pariezi online? Atunci ascultă bine ce-ți spun dacă vrei să câștigi

Vrei să pariezi online? Atunci ascultă bine ce-ți spun dacă vrei să câștigi

Să plasezi un bilet la pariuri online este foarte simplu. Nici să câștigi un bilet nu este deloc complicat, însă cel mai greu lucru este să realizezi profit pe termen mediu și lung. Dacă vrei să devii un parior iscusit trebuie să te informezi constant și să nu te abați nici măcar un pic de la strategia aleasă inițial. Iată ce trebuie să faci pentru a intra în fenomen pe un făgaș bun:

Clădește o temelie solidă

Dacă ai câștigat câteva bilete la paruri deși nu prea cunoști mare lucru despre această industrie, s-ar putea să crezi că în curând vei avea lumea la picioare și vei putea să trăiești din asta dacă îți dai un pic silința.

În realitate, lucrurile nu sunt deloc așa. Pentru a deveni bun în pariuri, la fel ca și în orice altă disciplină, vei avea nevoie să înveți bazele, adică teoria, apoi să-ți începi ucenicia, experimentând în mod practic ce ai învățat – acumulând experiență în acest timp, iar în final, să te specializezi.

Practic, trebuie să te familiarizezi cu limbajul și să înțelegi cotele, interfețele caselor de pariuri, statisticile sportive avansate și toate funcțiile disponibile pe piață. În egală măsură, trebuie să stăpânești și teoria – adică să te familiarizezi cu cele mai cunoscute strategii de management al banilor și cu cele mai comune stiluri de joc, pentru a-ți putea stabili o strategie potrivită.

Alege agențiile care se mulează pe stilul tău de joc

Degeaba vii cu temele făcute dacă agenția la care vrei să pariezi nu îți permite să faci exact ceea ce îți dorești. Spre exemplu, dacă vrei să joci des pe handicapuri asiatice, trebuie să ții cont că nu toate casele de pariuri importante care sunt licențiate în România dispun de acest tip de pariu.

De asemenea, poate vrei să pariezi pe anumite sporturi sau competiții mai puțin populare, pe care nu le vei găsi la toți operatorii de pariuri online. Și dacă ai o strategie care necesită închiderea pariurilor (Cash Out) sau chiar plasarea pariurilor live pe intervale de minute, trebuie să verifici și toate aceste aspecte înainte de a face o mutare.

Vei vedea că dacă analizezi în detaliu variantele de pe online-ul românesc, vei găsi puncte forte și puncte slabe la toate agențiile de pariuri. Totuși, dacă vrei să începi undeva și nu ești prea în clar cu privire la cum poți face diferența între diversele variante disponibile, îți recomand să citești această recenzie: https://pariurix.com/vrei-sa-pariezi-la-unibet-citesti-aici-cu-atentie.html.

Ține-te cu dinții de strategia de money management

folowthemoney

Nu te abate de la ea sub nici o formă și din nici un motiv. Dacă astăzi faci un pas greșit, e foarte probabil ca mâine să mai faci unul și ca în curând să faci din ce în ce mai mulți, până când vei goli banca și vei ajunge la faliment (poate dura și mai puțin de o zi).

Respectarea strategiei de mizare reprezintă o bună parte din cheia succesului a acestui fenomen. Vei avea momente proaste, serii negative și poate chiar rezultate foarte ghinioniste. Nu da cu piciorul la tot! Chiar și cei mai buni tipsteri din lume trec prin astfel de perioade.

Poți să răsfoiești și acest articol interesant care face vorbire despre principiile de bază al management-ului financiar: http://www.forbes.com/sites/matthewgarrett/2013/10/16/three-fundamental-laws-of-success-in-financial-management/#4bc1ea944280.

Include pierderile în calculele tale și nu te aștepta să ai un procent exagerat de mare de pariuri câștigătoare. Fii realist și nu te lăsa afectat de evoluția băncii tale. Dacă nu reușești să te stăpânești, înseamnă că nu ești făcut pentru a fi un parior de succes.

Pentru a-ți calibra mai bine așteptările trebuie să răsfoiești părerile și pronosticurile altor pariori. De asemenea, aruncă o privire peste istoricul lor și observă cum funcționează acest fenomen. Vei găsi numeroase exemple de acest fel pe site-ul celei mai active comunități de pariori din România. Succes!

Lasă un comentariu

Your email address will not be published.