Ministerul Culturii şi Identităţii Naţionale a anunțat lansarea procedurii de selecţie a revistelor şi publicaţiilor culturale, altele decât cele propuse de uniunile de creatori din România, membre ale Alianţei Naţionale a Uniunilor de Creatori, pentru anul 2017, în conformitate cu prevederile Legii nr. 136/2015 pentru finanţarea revistelor de cultură reprezentative din România.
Solicitanţii vor depune dosarul de finanţare (în format clasic, cu şină), care trebuie să conţină următoarele documente:
- cererea pentru acordarea finanţării, cuprinzând atributele de identificare ale revistelor sau entităţilor beneficiare;
- 1 exemplar din ultimele trei numere ale revistei sau zece articole reprezentative din ultimele trei numere pentru revistele online;
- tiraj sau media vizualizărilor;
- CV-urile redactorilor şi ale principalilor colaboratori;
- proiectul editorial cuprinzând titlul revistei şi Fişa de antecalcul, prevăzută în Anexa nr. 2 a Normelor.
Actele menţionate mai sus se completează cu copii semnate şi certificate „conform cu originalul” a următoarelor documente:
- actul de înfiinţare sau constitutiv şi statut, acte doveditoare ale sediului, alte acte adiţionale, după caz;
- certificatul de atestare fiscală;
- certificatul de înscriere în Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor, unde este cazul;
- hotărârea judecătorească de înfiinţare definitivă, care să ateste personalitatea juridică, unde este cazul;
- ultimele situaţii financiare anuale depuse la unităţile teritoriale ale Ministerului Finanţelor Publice, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.
Suma totală disponibilă pentru finanţarea nerambursabilă a revistelor şi publicaţiilor culturale, altele decât cele propuse de uniunile de creatori din România, membre ale Alianţei Naţionale a Uniunilor de Creatori, pentru anul 2017, este de 1.125.000 lei, conform art. 1 alin. (2) din Legea nr. 136/2015.
Dosarele se vor depune la Registratura Generală a Ministerului Culturii şi Identităţii Naţionale, bd. Unirii, nr. 22, sector 3, Bucureşti, cu menţiunea „Reviste / publicaţii culturale, altele decât cele propuse de Uniunile de Creatori din România”. Ofertele pot fi transmise şi prin poştă, cu confirmare de primire, la adresa menţionată mai sus, până la data de 10.05.2017, ora 17.00.
Toate informaţiile legate de modul de aplicare pentru această sesiune de finanţare nerambursabilă, procedura de selecţie a revistelor/ publicaţiilor culturale, organizarea şi funcţionarea comisiilor, precum şi procedura de soluţionare a contestaţiilor, se regăsesc în norme.
Lasă un comentariu