ACCIDENT CUMPLIT: Femeie tăiată în două de un tramvai în zona Fortuna!

ACCIDENT CUMPLIT: Femeie tăiată în două de un tramvai în zona Fortuna!

Scene rupte parcă din filmele horror astăzi în zona Fortuna, unde o femeie a fost pur şi simplu tăiată în două de un tramvai. Accidentul a avut loc în jurul orei 13,00 şi potrivit declaraţiilor martorilor victima ar fi traversat pe culoarea roşie a semaforului.

Vatmanul le-a declarat poliţiştilor că circula pe culoarea verde a semaforului iar femeia ar fi sărit în faţa mijlocului de transport în comun. Victima a fost agăţată de tramvai, ajungând sub roţile acestuia. Corpul femeii a fost tăiat în două de roţile tramvaiului.

La faţa locului au ajuns un echipaj de descarcerare şi reprezentanţi ai Companiei de Transport Public. Tramvaiul a fost ridicat cu ajutorul autospecialei de descarcerare şi a unei macarale, astfel încât trupul neînsufleţit al femeii să poată fi scos de sub mijloculde transport.

  1. Sant ingrozit de pozele care s-au facut la locul tragediei , vinovata sau nu , aceea femeie a murit . Dumnezeu sa o ierte !

    Raspunde
  2. Aceea statie este EXTREM prost proiectata , din mai multe puncte de vedere , peronul este prea ingust , iar faptul ca acolo de obicei asteapta multe persoane tramvaiul de linia 6 , face ,ca aceiI oameni care coboara din tramvai , si vor sa ajunga la trecerea de pietoni , trecand pe langa aceia care asteapta tramvaiul de gai , risca sa fie agatati de urmatorul tramvai care intra in statie . PERONUL NEAVAND UN MARCAJ DE SIGURANTA , CUM DE EXEMPLU EXISTA IN STATIILE DE METROU . iar faptul ca intr-e linii sa montat acel pavaj ,parca imbie ,in special tinerii , sa coboare de pe peron ,incercand sa ajunga cat mai repede la trecerea de pietoni , iar cum acestia nu prea se asigura risca sa fie calcati de tramvaiul care intra in statie . si nu in ultimul rand , la aceea trecere de pietoni , intr-e linie si carosabil nu este loc suficient , pentru ca toti cei care vor sa treaca strada sa stea in siguranta asteptand ca acel semafor care le da dreptul sa treaca strada sa se faca verde , SI ori de cate ori un tramvai urmeaza sa ajunga in acel loc , exista un risc major de a agata pe cineva , tramvaiul trecand de cele mai multe ori doar la cativa centrimetri de acele persoane , si inca ceva , accesul la peronul statiei fiind foarte anevoioasa si dificila, calatorii si-au facut obiceiul de a trece strada pe la capatul peronului , unde si-au facut o poteca prin iarba . aceii oameni coborand din tramvai si incercand sa treaca strada risca sa fie calcati de tramvaiul care vine din sens invers , de asemenea si cei care circula pe acea poteca ,incercand sa ajunga pe peron de multe ori nu se asigura si risca sa fie loviti de unul din cele 2 tramvaie care vin din sensuri diferite . SI INCA CEVA , FRECVENTA TRAMVAIELOR IN ACEEA STATIE ESTE DE MAXIM 2-3 MINUTE , IAR TRAMVAIELE CARE VIN DINSPRE UTA SANT INCONTINUU , VENIND UNUL DUPA CELALALT , ACEL SEMAFOR CARE LE DA ACCESUL IN STATIE GATUIND PRACTIC CIRCULATIA .

    Raspunde
    • LIKE dle ai perfecta dreptate! cui ii pasa insa????

      Raspunde
    • ITM ar trebui sa faca un control la sange la CTP , din lipsa de personal vatmani sant obligati sa munceasca chiar si 27- 28 de zile pe luna , unii ajungand sa faca aproximativ 300 de ore de munca . cea ce nu este normal si este absolut ilegal , acesti oameni , atat datorita acestui fapt , cat si pentru ca unele ture nu tin cont de traficul infernal , iar timpul alocat este foarte scurt , vatmanul este intotdeauna intarziat , si pentru ca incearca sa se tina de tura , practic ajunge sa munceasca incontinuu timp de 9-10 ore fara oprire , ajungand sa acumuleze in timp o oboseala extrema , sant unii care ajung chiar sa adoarma in timp ce conduc tramvaiul .

      Raspunde
  3. cea ce spui domnule , este foarte grav , acesti oameni , daca intradevar , sant obligati sa munceasca atat de mult , inseamna ca au ajuns mai rau ca , sclavii .

    Raspunde

Lasă un comentariu

Your email address will not be published.