Pentru a rezolva cât mai repede situația gravă în care se află municipiul Arad și nu numai, după schimbarea operatorului de salubritate, la Primărie a fost convocată o ședință de urgență la care au participat viceprimarul municipiului Arad, Călin Bibarţ, vicepreşedintele Consiliului Judeţean Arad, Sergiu Bâlcea, directorul Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară – Sistem Integrat de Gestionare a Deşeurilor, Adrian Ţolea şi conducerea societăţii Retim, reprezentată prin Dan Pascu, director.
Acesta din urmă a venit cu o serie de propuneri pentru ca deșeurile să fie strânse cât mai repede, pentru a nu pune în pericol sănătatea cetățenilor.
„După două zile de la începerea colectării se constată în mod evident că sunt niște zone, în special cele de asociații de locatari, unde deșeurile s-au acumulat. E o situație care trebuie rezolvată. Am avut o întâlnire cu autoritățile începând cu Primăria Municipiului Arad, continunând cu DSP și cu ADI SGDI Arad. O întâlnire în urma căreia am găsit soluțiile necesare, adică practic se vor aloca mai multe mașini decât era necesar pentru a face față volumului mai mare decât cel estimat de deșeuri. Dorim să se revină la normalitate până la data de 1 mai”, a declarat directorul RETIM.
De asemenea, Dan Pascu a spus că angajații companiei vor lucra pe două schimburi, inclusiv în zilele de 30 aprilie și 1 mai, pentru a fi mai eficienți.
De fapt cei de la punctul de lucru Arad al Retim nu au mai lucrat la gunoaie. Nu au experienta, nu au masini, nu au oameni. Au inchiriat echipaje de la fosta firmacare a operat pana in 23 aprilie! Se spune ,,vom ridica tot ce este scos in strada,! Pai in contract sunteti obligati inca din prima zi sa ridicati deseurile pe fractii, sticla, rezidual, hartie etc.
[…] S-au găsit soluții! Orașul nostru va fi curat până la data de 1 mai […]