Câte LOCURI DE VECI sunt în CIMITIRELE ARĂDENE și ce INVESTIȚII sunt NECESARE. Unde pot depune ARĂDENII reclamații

Câte LOCURI DE VECI sunt în CIMITIRELE ARĂDENE și ce INVESTIȚII sunt NECESARE. Unde pot depune ARĂDENII reclamații

Un proiect de hotărâre privind cimitirele umane din Arad se află la transparență decizională, iar arădenii interesați pot depune sugestii la Primărie.

Este vorba despre aprobarea studiului privind fundamentarea şi stabilirea soluţiei optime de delegare a gestiunii serviciului public – Serviciul de administrare, întreţinere şi exploatare a cimitirelor umane din domeniul public al Municipiului Arad, precum și aprobarea formei de delegare a serviciului public – Serviciul de administrare, întreţinere şi exploatare a cimitirelor umane din domeniul public al Municipiului Arad, respectiv gestiune delegată, prin atribuirea directă a concesiunii către operatorul economic S.C. GOSPODĂRIREA
COMUNALĂ ARAD S.A., care se ocupa și până acum de cimitire.

Potrivit proiectului, cimitirele umane gestionate de Gospodărirea Comunală din domeniul public al Municipiul Arad sunt structurate astfel: Cimitirul Eternitatea, strada Poetului nr.1, cu 60.000 de locuri de înhumare, Pomenirea, Calea Bodrogului, nr. 1, 30.000 de locuri, în Cimitirul din Gai, nr.1 sunt 6.000 de locuri, iar în Cimitirul din Aradul nou, pe strada arh. Milan Tabacovici, nr. 23, unde sunt 1.000 de locuri de veci.

Pe baza studiilor realizate de operator, s-a stabilit că sunt necesare investiţii pentru modernizarea și
extinderea cimitirelor umane. Acestea se referă la:
– achiziţionarea de program informatic privind întocmirea și evidența contractelor de folosință a
locurilor de înhumare;
– realizarea împrejmuirilor pentru terenurile afectate cimitirelor;
– introducerea de noi forme de plată;
– achiziționarea de mijloace de transport și utilaje specifice activităților funerare;
– îmbunătățirea, extinderea și realizarea sistemelor de utilități;
– realizarea și extinderea clădirilor accesorii.

Începând cu data de vineri, 22.01.2021, pe site-ul Primăriei Municipiului Arad, sunt afişate următoarele documente privind: Proiect de hotărâre privind aprobarea studiului de fundamentare și stabilirea formei de delegare a gestiunii serviciului public – Serviciul de administrare, întreţinere şi exploatare a cimitirelor umane din domeniul public al Municipiului Arad – inițiativa primarului

Până la data de 08.02.2021, la registratura Primăriei Municipiului Arad, cei interesaţi pot depune în scris recomandări, sugestii şi opinii privind aceste documente.

Proiectul de hotărâre poate fi consultat începând cu data de 25.01.2021, pe pagina www.primariaarad.ro secțiunea Activități normative – Transparență decizională – Proiecte de hotărâri, și la Serviciul Relaţii cu Publicul, camera 5, Luni Marți, Miercuri între orele 08:30 – 15:30, Joi între orele 08:30 – 17:30, Vineri între orele 08:30 – 14:00.

Cei care au sesizări privind cimitirele le pot trimite pe adresa: sesizari@gcarad.ro.

  1. o CASA MORTUARA AR FI NECESARA IN PRIMUL RAND LA CIMITIRUL ETERNITATEA

    Raspunde

Lasă un comentariu

Your email address will not be published.