ENEL va pune la dispoziția arădenilor un CALL-CENTER pentru SESIZĂRI şi RECLAMAŢII

ENEL va pune la dispoziția arădenilor un CALL-CENTER pentru SESIZĂRI şi RECLAMAŢII

ENEL va înființa un call-center la care arădenii vor putea semnala problemele ivite în materie de furnizare a energiei electrice. Propunerea a fost făcută de prefectul județului Arad în cadrul unei întâlniri de lucru între reprezentanții Enel și primăriile din județ.

Prefectul Județului Arad, Florentina Horgea, a propus înființarea unui call-center specializat pe semnalarea problemelor ivite în teritoriu în materie de furnizare a energiei electrice, la care să aibă prioritate reprezentanții administrațiilor locale din teritoriu și care să permită accesul a maximum două județe. Conducerea Enel a îmbrățișat ideea, urmând să găsească soluții optime de personal pentru punerea acesteia în practică, timp în care Prefectura Județului Arad îi va furniza companiei de distribuție a energiei electrice datele de contact ale tuturor primăriilor din județ.

Întâlnirea a avut loc la sediul Prefecturii pentru discutarea aplicată a problemelor survenite în privința distribuției energiei electrice în teritoriu și pentru identificarea celor mai eficiente măsuri pentru gestionarea situațiilor de criză.

În urma problemelor concrete semnalate de primarii din municipiu, reprezentanții Enel s-au exprimat în sensul că le vor analiza în amănunțime, urmând să identifice, pentru fiecare caz în parte, soluții viabile pentru viitor. La întâlnire au participat și deputații Adrian Todor și Florin Tripa.

Cei prezenți au concluzionat că diversitatea problemelor ivite în orașele și comunele județului impune ca întâlnirea în această formulă să se desfășoare cu regularitate, cu o frecvență lunară.

La ședința din luna decembrie, reprezentanții Enel vor prezenta un plan concret de măsuri de intervenție.

  1. si care este numarul de telefon?

    Raspunde

Lasă un comentariu

Your email address will not be published.