Fanii selfie-urilor, de la DELIR la DEZAMĂGIRE: Ce anunţ a făcut un brand de pantofi

Fenomenul numit selfie nu a murit, ba dimpotrivă: este nevoie de noi şi noi metode de a reinventa acest tip de fotografie. Astfel că magazinul de pantofi New YorkMiz Mooz a promovat de 1 aprilie „pantoful selfie”, care permite atașarea telefonului mobil la pantof, fotografia urmând a fi făcută prin apăsarea unui senzor cu degetul. Avantajul acestuia constă în faptul că pentru a face un selfie, nu mai este nevoie să ai mâna ocupată.

Anunţul că au fost lansaţi „pantofii selfie” a adus nenumăraţi fani ai fenomenului la extaz.

Un clip de promovare a pantofilor Miz Mooz a devenit viral, făcând afişări record pe YouTube. Fanii se şi vedeau ridicând un picior pentru a-şi face poză, după ce, în spaţiul din vârful pantofului, puneau gadgetul.

Multe site-uri au publicat ştirea, lăudând ingeniozitatea companiei. În final, s-a dovedit că produsul era unul imaginar (fapt certificat de un reprezentant al firmei), iar clipul a făcut parte dintr-o campanie ingenioasă de promovare, informează Huffington Post.

Pentru un „shoefie” (shoe, adică pantof, + selfie) nu era nevoie de mâini. În plus, produsul nu era cel mai scump de pe piaţă, o pereche de pantofi costând 199 de dolari.

 

Lasă un comentariu

Your email address will not be published.