Iese la iveală ADEVĂRUL despre pistele pentru biciclete: „Nu respectă nici distanțele de siguranță”

Iese la iveală ADEVĂRUL despre pistele pentru biciclete: „Nu respectă nici distanțele de siguranță”

Voluntarii au început să măsurătorile în cazul pistelor pentru biciclete din municipiul Arad.

După primele măsurători, concluzia a fost că „atunci când nu sunt amplasate în vecinătatea mașinilor (deci și în raza de acțiune a portierelor, a marșarierului și, în general, a plecării din parcare)”, acestea „nu respectă nici distanțele de siguranță față de alte obstacole”.

Anunţul a fost făcut de consilierul independent Marin Lupaş, cel care a şi făcut apel, de altfel, la ajutorul voluntarilor pentru a scoate la iveală neregulile legate de pistele pentru biciclete.

piste pentru biciclete

  1. aceste piste sunt o bateie de joc pe banii nostri. rusine primariei !

    Raspunde
  2. oricum se circula pe marginea drumului, ei au reasfaltat portiunea de 1m de la marginea drumului au trasat niste linii si gata (probabil ca au cheltuit o gramada de bani inutil) Aradul are strazi inguste pentru a pune si piste, iar biciclisti circulau oricum fara probleme, au vrut sa faca sa se afle in treaba, cine a hotarat sa dea amenzi de sute de euro , de zici ca sunt pericol public, vrem sa fim europeni doar de fatada, penibil

    Raspunde
  3. O pista de biciclete ca sa se poata numi asa trebuie sa asigure, minimal, siguranta in trafic.
    Asta inseamna ca intre zona de carosabil destinata autoturismelor si pista de biciclete trebuie sa existe o demarcare fizica. Simpla trasare cu vopsea a unei benzi nu protejeaza biciclistii.
    Acolo unde sunt piste de biciclete si parcari auto, organizarea pistelor trebuie facuta astfel incat masinile parcate sa fie un zid de protectie intre biciclisti si autoturismele aflate in trafic.
    Unde pistele de biciclete sunt pe carisabil ar trebui sa se monteze borduri de delimitare a celor doua tipuri de carosabil.
    Acolo unde se poate, pistele de biciclete ar trebui amplasate pe trotuare. Sin acest caz trebuie montate borduri care sa delimiteze pista de biciclete de trotuarul pentru pietoni.
    Asa cum s-au facut la noi pistele este un exemplu de furt de bani de publici si de management dezastruos.
    Intr-un stat de drept proiectul acesta ar trebui anchetat deoarece pistele nu indeplinesc nici cel mai elementar criteriu care sa poata fi considerate utile.
    Ar fi interesant de vazut care a fost firma care a facut proiectarea si care au fost specialistii aradeni implicati.
    Ma refer la specialisti si nu la politrucul de Falca, care cu toate ca deine o diploma in domeniu, este evident incompetent total (uitati-va la trasarea limniilor de despartire dintre benzile de circulatie chiar in fata Primariei Arad).
    Celor care nu va pasa sa siti ca asfaltarile care deja s-au spart nu sunt nici in garantie si inca se platesc la ele rate. Adica vom ajunge in 2 – 3 ani sa nu avem niciun drum reabilitat si de platit rate pentru NIMIC.
    Cam asa sta treaba cand il pui pe Dorel primar. Macar sa fi pus un Dorel din Arad. Dar asa avem ce-i mai rau, unul care este si prost si hot si strain de interesle urbei.
    Are insa o calitate, este PDL-ist. Spalati-va cu el pe cap!

    Raspunde
  4. In primul rand sa folosim ce avem nu sa visam avioane de piste ca in Strasbourg, soferii sa nu mai parcheze stationeze pe pista, luarea permisului vreo 10 zile, nu 270 ron amenda. Sa ne respectam intre noi.

    Raspunde

Lasă un comentariu

Your email address will not be published.