La Compania de Apă Arad, doar cu certificat verde

La Compania de Apă Arad, doar cu certificat verde

Arădenii pot intra în incinta sediului Companiei de Apă doar dacă dețin un certificat verde.

Celor care nu dețin un astfel de certificat, instituția le pune la dispoziție mai multe variante de comunicare și plată.

Compania de Apă Arad anunță că, ținând cont de prevederile art. 2, alin. 4 din Hotărârea nr. 1.130 din 22 octombrie 2021, accesul persoanelor, cu excepția angajaților, în incinta sediului Companiei, în Uzina de Apă și în Stația de Epurare va fi permis doar celor care fac dovada vaccinării împotriva virusului SARS-CoV-2 şi pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecţia cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecţia cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore, respectiv care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi şi a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.

„Biroul Relații Clienți Contracte se va ocupa cu promptitudine de solicitările clienților, care pot fi trimise și electronic, prin email, la următarele adrese:

clienti@caarad.ro

clienti.avize@caarad.ro ( documentații branșamente apă/ racorduri canal)

contracte@caarad.ro ( încheiere/ probleme legate de contracte de furnizare apă)

Telefonic există posibilitatea de contact la numarul: 0257/270843, interior 5 sau 6 –pentru sesizări, reclamații, transmitere index sau interior 7 – pentru încheiere contracte. 

Plata facturii se poate face:

Online- pe pagina de internet a Companiei de Apă Arad. Clienții pot accesa: www.caarad.ro iar în colțul dreapta sus vor găsi un link către pagina de plată – PLATA DIRECTA FACTURA.

Pentru a achita online factura de apă și de canalizare, trebuie să fie completate  corect următoarele câmpuri: codul de abonat, numărul facturii, adresa de e-mail si numărul de telefon. De asemenea, clienții trebuie să știe că selectarea, respectiv plata facturilor se face în ordinea emiterii acestora. În cazul în care facturile nu sunt alese în ordinea emiterii, butonul de plată nu va fi activat. Dupa apăsarea butonului de plată, clienții vor fi redirecționați către pagina procesatorului de plăți, unde le vor fi solicitate datele cardului utilizat pentru efectuarea plății.

De asemenea, factura de apă și de canalizare se poate plăti și accesând direct pagina de plată, la adresa:  https://pay.caarad.ro/.

– La toate magazinele partenere PAY POINT și Un Doi Centru de plăți

– Numerar și card: BCR

– ATM – BCR

– La aparatele bancare multifuncționale: BCR și Banca Transilvania

– Internet Banking: BCR,  Banca Transilvania, Raiffeisen Bank

– Direct debit: pentru clienții care au cont bancar deschis la CEC Bank

Ordin de plată: în conturile deschise la BCR, Banca Transilvania, CEC Bank, Raiffeisen Bank, Banca Cooperatistă Mureșul, Trezorerie 

Clienții pot opta pentru primirea facturii pe e-mail. Astfel, trebuie să trimită un e-mail la adresa : info.factura@caarad.ro, care să conțină numele și prenumele, codul de client și adresa  de e-mail a abonatului (prin trimiterea acestui e-mail, abonații își exprimă acordul ca adresa lor de e-mail să poată fi folosită de Compania de Apă Arad pentru a le transmite în format electronic factura).

Angajații CAA sunt la dispoziție si la numerele de telefon de la Dispeceratul Apă – Canal:

– 0257/ 234883

0257/ 281373

Vă mulțumim pentru înțelegere!”, precizează reprezentanții Companiei de Apă Arad.

Foto: Arhivă, rol ilustrativ

Loading...

Lasă un comentariu

Your email address will not be published.