Lipsa de sustenabilitate a performanţei şcolare și-a găsit leacul: Proiectul EDUPER

Lipsa de sustenabilitate a performanţei şcolare și-a găsit leacul: Proiectul EDUPER

La Arad a fost lansat zilele trecute proiectul educaţional EDUPER. Acest proiect, de mare actualitate şi cu un apreciabil impact asupra performanţei educaţionale, este rodul muncii asidue a unei echipe de profesionişti în educaţie, conduşi de prof. Anca Stoenescu.

Proiectul EDUPER încearcă o abordare pragmatică a unei probleme cu care se confruntăm în sistemul educaţional românesc: lipsa de sustenabilitate a performanţei şcolare. În fapt, acest proiect propune ca, prin colaborarea locală şi naţională, să se implementeze un program viabil de motivare atât a performanţei elevilor, cât şi a profesorilor care participă la activităţi de pregătire suplimentară a elevilor. Un capitol special îl reprezintă problema promovabilităţii, unde factorul motivant poate face diferenţa.

„Considerăm că trebuie continuată şi dezvoltată susținerea platformelor on-line, care să poată fi accesate de elevi la şcoală şi de acasă, care sa cuprindă teste, exerciții aplicative, suplimentare faţă de manual în conformitate cu programa școlară. aceasta nu este o iniţiativă politică, chiar dacă beneficiază de sprijin, atât din stânga eşichierului politic, cât şi din partea, să zicem, tehnocrată. Acesta este un proiect educaţional pe termen mediu şi lung, nu un proiect de campanie, menit să moară în 12 decembrie. Tocmai de aceea, am depus documentaţia proiectului EDUPER la organismele europene şi internaţionale de protecţie a mărcilor şi drepturilor intelectuale, pentru a nu fi «anexat» la vreo ofertă de campanie politică”, A declarat prof. Anca Stoenescu

Lasă un comentariu

Your email address will not be published.