Lovitură DURĂ în TURISM: Site-urile de REZERVĂRI ONLINE, verificate de CMA. Ce s-a constatat

Lovitură DURĂ în TURISM: Site-urile de REZERVĂRI ONLINE, verificate de CMA. Ce s-a constatat

Mai multe site-uri de rezervări online au fost anchetate de Autoritatea pentru Concurenţă şi Piaţă (CMA) în urma a numeroase sesizări legate de taxe ascunse, reduceri înșelătoare și tactici prin care clienții erau presați să cumpere cât mai repede, informează Digi 24, care citează Sky News.

Este vorba de Expedia, Booking.com, Agoda, Hotels.com, Ebookers și Trivago,

Din cauza neregulilor constatate, clienții nu găseau cea mai bună ofertă, nu aflau întotdeauna costul real al rezervărilor și erau induşui în eroare cu privire la popularitatea unității de cazare de care erau interesați.

Site-urile de rezervări online vor trebui, de acum încolo, să fie mai transparente în ceea ce privește afișarea rezultatelor la căutări, și să specifice dacă o unitate de cazare este afișată prioritar pentru că plătește comisioane mai mari. De asemenea, vor fi obligate să afișeze numărul real al persoanelor care se uită la o ofertă și să specifice dacă acestea sunt interesate de aceleași date ca acelea căutate de un utilizator. În plus, nu vor mai afișa nici reduceri înșelătoare sau care să îi inducă în eroare pe clienți, precum comparația prețului unui apartament de lux cu cel al unei camere dublă. De asemenea, trebuie să afișeze toate taxele impuse clienților, inclusiv cele ascunse sau tarifele suplimentare percepute de unitățile de cazare.

Toate aceste schimbări vor fi implementate până la 1 septembrie 2019, cel târziu.

Lasă un comentariu

Your email address will not be published.