Municipalitatea investește 2,5 milioane de lei în MODERNIZAREA depoului de tramvaie

Municipalitatea investește 2,5 milioane de lei în MODERNIZAREA depoului de tramvaie

Primarul Gheorghe Falcă a semnat vineri, 15 septembrie 2017,  contractul de modernizare a infrastructurii depoului principal de tramvaie de la UTA.

Nu mai putin de 2.494.000 lei urmează să fie investiţi în acest proiect al municipalităţii arădene. Finanţarea se va asigura dintr-un împrumut BERD şi de la bugetul general al municipiului Arad.

„Din cele aproape 2,5 milioane lei se vor achiţiziţiona mijloacele fixe, respectiv: 8 vinciuri electrice mobile cu comandă centrală pentru ridicarea vagonului de pe boghiuri, o instalaţie pentru schimbarea agentului de răcire din sistemul de aer condiţionat, un sistem de control al acumulatorilor din vagon, un dispozitiv de măsurare a forţei de închidere a uşilor tramvaiului, o platformă mobilă de ridicare pentru reparaţii făcute sub vagon, o maşină de spălat cu jet de apă caldă pentru curăţare, o instalaţie de încărcare cu nisip uscat a nisiparelor, un echipament de compactare, un polizor portabil şi un aparat portabil de măsurare a profilului şinei şi roţilor. Valoarea totală a bunurilor achiziţionate în Lotul I: 1.084.000 lei (fără TVA). Bunurile incluse în lotul II de investiţii vor fi: o platformă de lucru amplasată la nivelul plafonului tramvaiului, o instalaţie de alimentare a tramvaiului cu tensiune de lucru (750 V CC), o macara pivotantă şi o instalaţie din hala de spălare. Valoarea investiţiei: 1.410.000 lei (fără TVA)”, informează Primăria Municipiului Arad, într-un comunicat de presă.

Depoul de tramvaie UTA a fost construit 1962 – 1974, având în prezent dotările tehnologice specifice perioadei şi tipurilor de tramvaie TATRA T4R respectiv a celor de producţie DUWAG (1960–1969) de tipul GT6, GT8. Investiţiile propuse în cadrul acestui proiect au fost mai mult decât necesare, în condiţiile în care dotările au un grad ridicat de uzură şi nu mai corespund cerinţelor actuale.

  1. acusi nu ve-ti mai avea ce repara , la cat de vechi si uzate sunt tramvaiele , dar in loc sa aduceti altele second hand la preturi decente bagati milioane in scule .

    Raspunde
  2. D-l de la PSD, depoul face parte din infrastructura, tramvaiele chiar noi au nevoie de revizie ,intretinere si reparatii curente intr-un depou modern.

    Raspunde

Lasă un comentariu

Your email address will not be published.