Primăria a „rezolvat” TEMPORAR problema curățeniei stradale în Arad

Primăria a „rezolvat” TEMPORAR problema curățeniei stradale în Arad

Potrivit unei informări dată publicității de către Primărie, deoarece la data de 31 martie 2017 contractul pentru prestarea serviciului de salubrizare stradală a expirat, Primăria Municipiului Arad a iniţiat, încă de la inceputul acestui an, o procedura de licitaţie deschisă în vederea atribuirii unui nou contract pentru asigurarea curăţeniei stradale. Se estimează că semnarea noului contract va avea loc în a doua jumătate a lunii aprilie 2017, dacă nu vor fi înregistrate contestaţii din partea ofertanţilor.

Deoarece procedura de licitație deschisă nu a fost finalizată,  municipalitatea va asigura curăţenia stradală cu resurse proprii şi cu sprijinul operatorilor care asigură întreţinerea spaţiilor verzi deoarece majoritatea coşurilor sunt amplasate adiacent zonelor verzi. Această activitate corelată cu programul de curăţenie de primăvară nu presupune costuri suplimentare.

În paralel cu aceste demersuri şi până la finalizarea licitaţiei deschise, Primaria Municipiului Arad, a iniţiat o procedură în regim de urgenţă pentru încheierea unui contract de salubrizare stradală astfel încât să fie asigurat un standard minim de curăţenie a oraşului.

„Dorim să asigurăm toţi cetăţenii că această situaţie se referă doar la curăţenia stradală şi nicidecum la prestarea serviciului de salubrizare menajeră. Colectarea deşeurilor de la locuinţele individuale şi de la asociaţiile de locatari este asigurată în continuare de către SC POLARIS M HOLDING SRL, desfăşurându-se conform graficului cunoscut”, informează Primăria Municipiului Arad.

Loading...

Lasă un comentariu

Your email address will not be published.