Rudele pacienților internați pe secțiile COVID-19 pot afla informații despre bolnavi și prin email

Rudele pacienților internați pe secțiile COVID-19 pot afla informații despre bolnavi și prin email

Conducerea SCJU Arad pune la dispoziția aparținătorilor pacienților internați pe secțiile COVID-19, pentru o mai eficientă comunicare, o adresă de email.

În secțiile COVID-19 ale Spitalului Clinic Județean de Urgență (SCJU) Arad sunt internați și pacienți, infectați cu virusul SARS CoV-2, ai căror copii sunt plecați în străinătate. În acest context comunicarea dintre pacienți și copii sau medici și aparținători este destul de dificilă.

Pentru a veni în întâmpinarea acestor situații, conducerea unității medicale aduce la cunoștința publicului că, în paralel cu posibilitatea de a comunica telefonic, există și opțiunea de a cere informații la adresa de e-mail a instituției – secretariat@scjarad.ro – despre rudele internate în spital iar angajații spitalului vor afla informațiile solicitate și vă vor răspunde în cel mai scurt timp posibil. 

„Avem părinți sau bunici internați în spital, iar copiii sau nepoții lor sunt plecați în străinătate. Mulți dintre ei nu au telefoane mobile iar comunicarea cu cei dragi, plecați peste hotare, este foarte dificilă. Sunt situații în care copiii sună, din diferite părți ale lumii, pentru a afla informații despre părinți iar uneori nu reușesc să vorbească direct cu medicul curant. De asemenea sunt situații în care unii pacienți au nevoie de diferite lucruri pe perioada spitalizării, însă nu au pe nimeni în municipiu care să le poată asigura cele necesare. Pentru a preîntâmpina aceste situații le recomandăm celor de acasă sau din străinătate să ne scrie despre problemele cu care se confruntă direct pe adresa de e-mail a spitalului – secretariat@scjarad.ro – iar colegii mei se vor interesa de fiecare caz în parte. Vă rog să ne precizați, în e-mail, informațiile necesare identificării pacientului – nume, prenume, data internării și secția – dacă se cunoaște. Pe această cale vreau să fac și un apel la înțelegere pentru cei de acasă: dacă sunați la spital iar personalul medical nu răspunde vă rog să aveți răbdare și să reveniți cu apelul deoarece personalul medical nu poate răspunde la telefon atunci când se află în zona roșie. Știu că fiecare dintre noi dorim să aflăm cât mai repede și cât mai des informații despre persoana iubită însă trebuie să înțelegem că sunt peste 330 de pacienți internați pe secțiile COVID-19, iar medicii trebuie să comunice cu fiecare aparținător, dar trebuie – în primul rând – să trateze pacientul”, a precizat Florina Ionescu, managerul interimar al Spitalului Clinic Județean de Urgență Arad.

Lasă un comentariu

Your email address will not be published.