Se finalizează lucrările de reparație a Drumului Național 7, între Arad și Vladimirescu

Se finalizează lucrările de reparație a Drumului Național 7, între Arad și Vladimirescu

Ultimul covor asfaltic al Drumului Național 7 pe tronsonul Arad – Vladimirescu, a fost pus astăzi.

Lucrările de reparație-întreținere ale DN7, între ieșirea din Municipiul Arad și ieșirea din Vladimirescu spre Păuliș, s-au desfășurat pe o lungime de 5,71 kilometri, valoarea lor fiind de aproape 1,5 milioane de lei.

Cu ocazia acestei deplasări pe teren am constatat că activitățile de reparație-întreținere și de modernizare a drumurilor naționale și a celor județene continuă.  Mulțumesc conducerii Regionalei de drumuri și poduri Timișoara cât și conducerii Consiliului Județean Arad pentru activitatea desfășurată în această perioadă critică”, a declarat Prefectul Județului Arad, domnul Gheorghe Stoian.

În total sunt realizate lucrări de reparație-întreținere pe 22,92 kilometri din DN 7, pe teritoriul Județului Arad, în zonele Arad-Vladimirescu, Pecica, Săvârșin și Ilteu. Valoarea lucrărilor este de 5.867.465 lei.

Astăzi este ultima zi de turnare a covorului asfaltic de la kilometrul 534 până la intrarea în Municipiul Arad. Aceasta este o zonă care ne-a creat probleme și a fost întârziată din cauza degradărilor de profunzime. Am preferat să realizăm lucrările de reparație mai încet, dar să le facem bine, pentru ca acest covor asfaltic să poată fi utilizat în condiții foarte bune. Pe lângă aceste lucrări mai avem în total încă 17 km în reparații-turnare covoare asfaltice pe DN 7, înspre Zam și la ieșirea din Pecica”, a declarat Horațiu Simion, Directorul General Regional al Direcței de Drumuri și Poduri Timișoara.

În acest moment sunt în lucru mai multe troansoane de drum județean, preopunderent din fonduri europene, dar și din fonduri proprii ale Consiliului Județean Arad sau din fonduri guvernamentale.

Aceste tronsoane sunt următoarele: Pâncota-Buteni, Sânpetru German-limită județ Timiș, Pecica-Turnu, Șofronea-Zimand Cuz, Sântana-Olari-Sintea Mică, Seleuș-Nădab, Sintea Mare-Șepreuș, Buteni-Gurahonț, Bârsa-Moneasa-limită județ Bihor, Zăbalț-limită județ Timiș, Tauț-Târnova.

  1. De apreciat faptul ca în sfârșit s-a apucat cineva de lucru pe acest tronson ( poate daca ISCTR -ul și-ar face treaba , ar fi mult mai puțin de investit …) însă am și eu o nedumerire : cu fiecare strat turnat sau cu fiecare reparatie , nivelul asfaltului urca , cu minim 5 cm . Așa să fie proiectul ??? Sau
    ..e mai ieftin ?! Toașu’ prefect , a verificat cineva lucrul acesta ?? În suma alocată pentru asfaltare / reparație , e inclusă și dotarea locuitorilor care au case la marginea drumului , cu SUV – uri ??! Cu autoturismele nu mai intră in curte începănd cu urmatoare asfaltare… În ultimii 15 ani , DN7 a fost înălțat cu aprox . 1 metru. Cum va arăta acest drum peste 15 ani ??? E cineva curios ? ?

    Raspunde

Lasă un comentariu

Your email address will not be published.