Call-center-ul Enel destinat reclamațiilor, deocamdată doar la stadiul de proiect

Call-center-ul Enel destinat reclamațiilor, deocamdată doar la stadiul de proiect

Call-center-ul Enel la care arădenii vor putea reclama problemele apărute la furnizarea energiei electrice rămâne decomadată doar la stadiul de proiect.

La sediul Prefecturii Arad a avut loc, astăzi, ședința de lucru între reprezentanți ai Prefecturii, ai Companiei Enel, ai Inspectoratului pentru Situații de Urgență Arad, ai Direcției Silvice Arad și ai primăriilor din județ, pentru discutarea problemelor concrete semnalate de primari în privința distribuției energiei electrice în teritoriu și pentru sublinierea măsurilor luate în ultimul interval de timp, pentru gestionarea eventualelor situații de criză.

În urma avariilor apărute după furtuna ce a avut loc în data de 17 septembrie, s-a stabilit o întâlnire lunară de lucru între reprezentanții Enel și primăriile din județ, întâlnire organizată de Prefectura Județului Arad

La ședința de astăzi, reprezentanții Enel au scos în evidență nevoile de personal pe care le întâmpină pentru concretizarea call-center-ului specializat pe semnalarea problemelor ivite în teritoriu în materie de furnizare a energiei electrice, opinând însă că nu abandonează punerea în practică a acestei soluții practice propuse de Prefectul Județului Arad, în cadrul ședinței de luna trecută.

Primarii prezenți la întâlnire au fost de acord că diversitatea problemelor ivite în orașele și comunele județului impune ca întâlnirea în această formulă să se desfășoare cu regularitate și pe mai departe, cu frecvență lunară, cu atât mai mult cu cât condițiile climaterice predispun tot mai mult la anumite disfuncționalități.

Lasă un comentariu

Your email address will not be published.