CONVOCATOR

Consiliul de Administraţie al societăţii IAMBA ARAD S.A., cu sediul în Arad, Calea 6 Vânători, nr. 51-53, jud. Arad, înregistrată la ORC Arad sub numărul J02/19/1991, având CIF RO1709257, conform legii şi Actului constitutiv al societăţii, convoacă ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACȚIONARILOR pentru data de 10.04.2024 prima convocare, respectiv pentru data 11.04.2024 a doua convocare, în cazul neîntrunirii cvorumului de prezenţă la prima convocare, la ora 14:00, la sediul societăţii, pentru toţi acţionarii înregistraţi în Registrul Acţionarilor la data de referinţă 01.04.2024, care au dreptul de a participa şi de a vota în cadrul adunării generale, cu următoarea ordine de zi:

  1. Aprobarea situațiilor financiare ale anului fiscal 2023, pe baza raportului administratorilor şi a auditorului.
  2. Aprobarea raportului auditorului financiar pentru exercițiul financiar 2023.
  3. Aprobarea raportului anual al Consiliului de Administrație la 31.12.2023, conform Regulamentului ASF nr. 5/2018.
  4. Aprobarea descărcării de gestiune a membrilor Consiliului de Administrație pentru exercițiul financiar 2023.
  5. Aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pentru anul 2024.
  6. Aprobarea ca din profitul aferent anului 2022 si din profitul raport să se repartizeze la dividende suma de 9.000.000 lei, rezultând un dividend brut în valoare de 0,2661lei/acțiune.
  7. Stabilirea datei de 11.07.2024 ca dată de înregistrare, a datei de 10.07.2024 ca ex date şi a datei de 30.07.2024 ca data plăţii.
  8. Mandatarea unei persoane care să semneze hotărârea AGOA, în numele şi pe seama acţionarilor, precum şi a unei persoane care să întreprinde demersurile de înregistrare a hotărârii AGOA în registrul comerţului şi de publicare în Monitorul Oficial al României, în numele şi pe seama societăţii.

Acţionarii reprezentând, individual sau împreună, cel puţin 5 % din capitalul social au dreptul în termen de 15 zile de la publicarea convocatorului în Monitorul Oficial al României să introducă puncte pe ordinea de zi şi să prezinte proiectele de hotărâre pentru punctele incluse sau propuse a fi incluse pe ordinea de zi. Acţionarii îşi pot exercita aceste drepturi numai în scris, documentele fiind transmise prin servicii de curierat/prin mijloace electronice până la data de 23.03.2024.

Fiecare acţionar are dreptul să adreseze societăţii întrebări privind punctele de pe ordinea de zi a adunării cel târziu până la data de 07.04.2024, printr-un înscris care va fi transmis în original la sediul societăţii, prin orice formă de curierat, cu confirmare de primire.

Documentele referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi a adunării, inclusiv buletinele pentru votul prin corespondenţă, împuternicirile speciale, proiectul de hotărâre pot fi consultate şi procurate de la sediul societăţii sau de pe site-ul www.tctrust.ro, secţiunea Informari – Raportari Obligatorii – Adunari Generale, începând cu data de 08.03.2024.

Acţionarii se vor putea prezenta personal la adunarea generală, îşi vor putea numi un reprezentant sau vor putea vota prin corespondenţă, şi îşi vor dovedi calitatea în condiţiile şi cu documentele prevăzute de Regulamentul ASF nr. 5/2018. Reprezentarea acţionarilor se poate face şi prin alte persoane decât acţionarii, în baza unei împuterniciri speciale sau generale.

Împuternicirea specială pentru reprezentare în adunările generale conţine instrucţiuni specifice de vot din partea acţionarului care o acordă.

Acţionarul poate acorda o împuternicire valabilă pentru o perioadă care nu va depăşi 3 ani, permiţând  reprezentantului său a vota în toate aspectele aflate în dezbaterea adunării generale a acţionarilor a uneia sau mai multor societăţi identificate în împuternicire, în mod individual sau printr-o formulare generică referitoare la o anumită categorie de emitenţi, inclusiv în ceea ce priveşte acte de dispoziţie, cu condiţia ca împuternicirea să fie acordată de către acţionar, în calitate de client, unui intermediar definit conform prevederilor art. 2 alin. (1) pct. 19 din Legea nr. 24/2017 sau unui avocat.

Împuternicirile speciale sau generale se vor depune la sediul societăţiisau prin mijloace electronice, având ataşată semnătura electronică extinsă, la adresa de e_mail: lucia.iordan@iamba.ro, până la data de 07.04.2024. În acelaşi termen buletinele de vot prin corespondenţă completate şi semnate de acţionar se vor depune la sediul societăţii personal sau prin poştă recomandat cu confirmare de primire pe care să fie trecută adresa expeditorului (acţionarului) sau prin mijloace electronice, având  ataşată semnătura electronică extinsă, la adresa de e_mail: lucia.iordan@iamba.ro.

Preşedintele Consiliul de Administraţie,
Dna. Iordan Lucia
L.S

Lasă un comentariu

Your email address will not be published.