Lecţie de UMILINŢĂ primită de fiica unui MILIONAR: Capul PLECAT şi SCUZE PUBLICE

Lecţie de UMILINŢĂ primită de fiica unui MILIONAR: Capul PLECAT şi SCUZE PUBLICE
Prea multă putere și prea devreme! A demonstrat-o și Cho Hyun-ah, vicepreşedinta executivă a companiei Korean Air Lines pe data de 5 decembrie, când, nemulţumită de modul de servire a aperitivului înainte de decolarea unui zbor New York – Seul, a ordonat debarcarea şefului de cabină şi întoarcerea avionului la terminal.
Avionul companiei Korean Air a avut 11 minute întârziere din cauza excesului ei de furie. 250 de pasageri au fost afectați de întârziere.
Incidentul a scandalizat opinia publică, făcându-se mare vâlvă în întreaga țară, dar și peste hotare pe acest subiect.
Mai multe detalii aici.

Șeful celei mai mari companii aeriene din Coreea de Sud, Cho Yang-ho a considerat că rușinea e prea mare pentru a mai continua, astfel că și-a dat demisia și a organizat o conferință de presă neobișnuită. După ce a numit-o „nebună” pe fiica lui, a spus presei că regretă faptul că n-a reușit să o educe mai bine. Apoi și-a pus odrasla în vârstă de 40 de ani să facă un pas în față și să le ceară scuze tuturor.

Cu privirea țintuită în caldarâm, înconjurată de jurnaliști, ținându-și strâns geanta, cu ambele mâini Cho Hyun-ah a renunțat la aroganța ei și cu capul plecat și-a cerut scuze pentru incident.

Poreclită de presă „Prințesa”, Cho Hyun-ah abia îngaimă două vorbe. „Îmi pare sincer rău”, spune ea, promițând apoi că se va întâlni cu membrii echipajului și le va cere iertare.

Incidentul a demonstrat că deși dețin tradiția unui stil de viață echilibrat, modest, și un cod inoxidabil al onoarei, coreenii sunt tot oameni.

Foto: nypost.com

 

 

  1. japonezii sunt tot oameni? sau coreenii?

    Raspunde

Lasă un comentariu

Your email address will not be published.